BÖLÜM 34

19 5 0
                                    


Oy vermeyi ve satır aralarında yorum yapmayı unutmayın.
Beğenip beğenmediginiz konuları benimle paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler...
🤗🤗🥰

Abimlerin gelmelerine bir saat kala alarmım çaldı. Uyanıp ilk aç karnımı doyurdum ve gerekli malzemeleri toplayıp savaş hazırlıklarına başladım. Tabi o sırada Mert de kursundan dönmüştü, tutturmuştu abla bende sana yardım ediyim. Eee mertim derde kıyar mıyım ona hiç, canım kardeşim.
Mertinde yardımıyla işleri halledip elimizde oyuncak tabancalarımızla pencere önünde onların gelmesini bekledik.
Mert
"Abla yalnız Yiğit abim fena intikamını alır."
"Ayol ondan korkan onun gibi olsun, bekle gör nasılda hepsini mor pastaya çeviriyorum. Sen konfetiyi hazırladın mı?"
"Evet abla burda" diyip arka popişindeki cebe sıkıştırdığı iki tane konfetiyi gösterdi.
Yalının bahçesinden gelen araba sesiyle Mert
"Abla geldiler koş yerimize"
Hemen fırladık yerimize. Şu an üst katta tam giriş kapısını göreceğimiz şekilde trabzanların arkasında yere uzanmıştık. Ellerimizde oyuncak silahlarımızla kapının açılmasını bekliyorduk. Bir kaç dakika sonra kapı açılınca ikimizde tabancalarımız ile kapının üstündeki içinde mor boya dolu balonları patlattık. Gelenler mora boyanmıştı, kahkahalarımızı atıp konfetileri de üstlerinde patlatınca Yiğit ile Arda abim mor süslü pastalara benzediler. Ben, mert ve abimlerin arkasında duran Kaan ile yanında yüzünü göremediğim kişi kahkahalar atıyor, ikisinin hallerine bakıyorduk. Kaana önceden haber de vermiştim eve ilk yiğit ile Arda abim girsin diye, çok merak etmişti bende gelince görürsün demiştim.
Yiğit ile Arda abim aynı anda
"Leylaaaaaa!" Diye bağırdılar. Bir kaç adım içeri doğru geldiklerinde arkalarındaki kişileri daha net gördüm. Gelenler Kaan abim ile Rüzgardı. Kahkahalarımız evi inletirken annem, babam ve Caner de gelmiş bize kaltılıyorlardı.
Annem
"Ay bu ne hâââll?" Dedi gülerek.
Arda abim
"Kardeşimize savaş açmıştık, dakka bir gol bir hücumda da kendisi."
Ben hala gülerken Yiğit abim
"Biz bir temizlenelim, o zaman görücek o savaşı"
Babam
"Kızıma dokunanın elini kırarım, kimse karışmayacak Leylam"
Ben
"Canım babam sen hiç merak etme, kimse bana bir şey yapamaz"
Kaan abim
"Leyloş beni niye beklmedin yaa, hani aynı takımdaydık"
Ben
"Seninle de sonraki planımızı yaparız"
Mert
"Ben de varım, takımız ona göre"
Kaan
"Ne kadar çok o kadar iyi"
Arda abim
"Üç kişi iki kişiye karşı haa, canerde bizim o zaman"
Caner
"Bir an beni almıycaksınız diye çok korktum"
Ben
"Anlaştık, savaş başlasın"
Annem
"Şimdi savaş istemiyorum çocuklar, uslu uslu gidip temizlenip gelin sofraya. Hem galiba misafirimizde var" diyince hepimiz rüzgara döndük.
Caner elini ruzgana doğru uzatıp işaret edince
"Aaaa eşcinsel popcu" dedi gülerek.
Ben kıkırdarken annem
"Caneeer çok ayıp. Hoş geldin oğlum" diyip elini uzattı.
Rüzgar annemin elini tutup
"Hoşbulduk efendim". Canerelle bana bakıp "yanlış haberler ne de çabuk yayılıyor böyle".
Biz hala kıkırdarken abimler temizlenmeye gitmişlerdi, bende ustuma daha uygun şeyler giymek için odama geçtim. Uyuduğum için üstümde Tom ve Jerry pijamalarım vardı.
Üstümü değiştirip daha usturuplu şeyler giydiğim de aşağı inmiş yemek yemeye başlamıştık bile. Sohbet eşliğinde tatlı tatlı yemeklerimizi yiyorduk, tabi rüzgar arada yan yan bakıp ya göz kırpıyor ya da çaktırmadan benim anlayacağım şekilde laflar atıyordu. Bu lafları canerde anlıyordu çünkü konu onun son olayı ile ilgiliydi.

Yemeklerimizi yiyip oturma odasında tatlılarımız eşliğinde çayımızı içiyorduk. Abimler ve babamla beraber yeni iş hakkında konuşuyorlardı, ben annem ile sohbet ediyordum. Annemle derneğindeki kadinlarin dedi kodunu yapıyorduk. Caner ile Mert savaş oyunu oynuyorlardı. Biz böyle devam ederken telefonum çaldı, ekrana baktığımda yabancı bir numara vardı. Hemen açıp
"Alo"
Arayan Murat komiserdi
"Leyla hanım, bu saatte rahatsız ettiğim için özür dilerim"
Ben
"Hiç sorun değil, bir şey mi oldu?"
Ben konuşurken herkesin bakışları bana dönmüştü bile
Murat komiser
"Evet sizin bu adamı yakaladık, yarın nöbetçi mahkeme ile tutuklanacak"
Ben
"Benim mahkemeye gelmeme gerek var mı?"
Murat komiser
"Yok, zaten siz ifademizi savcıya verdiniz, gerisi adalete ait. Büyük ihtimal ile hapse atılır"
Ben
"Çok teşekkür ederim komiserin"
Murat komiser
"Dedenizin numarasını arkadaşlar almayı unutmuş, siz haber verirsiniz artık"
Ben
"Peki, tekrardan çok teşekkür ederim"
Murat komiser
"İyi geceler"
Ben
"İyi geceler"
Telefonu kapattığımda babam
"Kızım noldu böyle mahkeme falan?"
Ben
"Korkma babacım, dedemin bana verdiği restoranı ziyarete gittim bu gün. Meğer müdür kendisine restoran için kullanması gereken paranın bir kısmını yaklaşık iki yıldır indiregandi yapıyormuş, bende bunu fark eder etmez adam kaçtı. O kaçmadan dedemle polise haber verdik yakalandı. Yarında nöbet i mahkene ile tutuklanıcak. Onun için aramışlardı."
Babam
"Ahhhh kızım niye haber vermiyorsun. Neler olmuş öyle"
Ben
"Merak etme babacım ben dedemle hallerim zaten"
Annem
"Olsun kızım, artık senin böyle olaylarla uğraşmanı istemiyoruz"
Yiğit abim
"Bundan sonra en ufak şeyden haber vericeksin, tamam mı abicim"
Ben
"Abatmayin yaa"
Kaan
"Leylam, sen bizim gözümüzün nurusun, sen bizim kardeşimiz Lale'nin yadigarısın.  Senin için endişelenmeyelimde kimin için endişelenim?"
Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde rüzgar ın bana tebessüm ile baktığını gördüm, onunda gözleri dolmuştu. Hemen gözlerimi kaçırıp gözlerimi kırpıştırarak gözyaşlarımı geri yolladım.
"Tamam, sakin olun yeterki" dedim tebessüm ile.
Bol sohbetli bir akşamın sonunda babam hep beraber piknik yapmak kararı aldı. Pazar günü bütün sevdikleriniz ile pikniğe gidicektik. Annem Altan abim ve diğerlerini cagirmami söyledi, Yiğit abim rüzgarı davet etti, babam dedemle iki ninemi çağırdı telefonla, canerde Melike de gelsin diye çıkışınca hepimiz ona güldük ve melikeyi de çağırma kararı aldık. Bütün sevdiklerim ile beraber ameliyattan önce pikniğe gitme fikri çok hoşuma gitmişti. Heycanlanmıştım bile.

Saat geç olmaya başlayınca rüzgar kalkmaya başladı, abimler onu yolcu ederken uzaktan birbirimize kafa selamı verip odama geçtim. Leydim ile oynamaya başladım. Son zamanlarda onu biraz boşlamıştım. Yatağıma geçince leydimde hemen dibime geldi beraber uykunun kollarına daldık.

Hepinize selamlar,
Arkadaşlar lütfen emek karşılığı olarak oy atmayı unutmayın.💓💓💓

Kaybolan Çicekler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin