BÖLÜM 46

16 5 0
                                    

Leyladan...

Uyandığımda saat çok erkendi. Daha gün bile aymamıştı. Gördüğüm rüya ile bütün uykum kaçmıştı. Rüyamda biri evleniyordu ben ise evlenme diye bağırıyordum. Ama evlenen çok mutluydu. İmrenmiştim. Damat ile karşılıklı Reyhani oynuyorlardı. Çok mutluydu, derken evlenen kişinin Onur olduğunu gördüm. Nedense uykum kaçmıştı. Bende kendimi avluya attım. Kimsenin uyanmayacağını düşünüp üstüme uzun dizlerimi altına kadar gelen hırkamı alıp çıkmıştım. İçimde şortum ve tişörtüm vardı.
Derin derin nefesler aldım.
Acaba beni merak ediyorlar mı? Ediyorlardır yaa, neticede o ailenin üyesiyim. Üyesiydim.

İyiki gelmişim diyorum. Onların yüzünü gördükçe aklıma o bakışları geldikçe, babamın tokadı geldikçe kalbim tekrar tekrad kırılıyor. En azından artık yüzlerini görmek zorunda değilim. Onlarla kalsaydım daha beter olurdum. Belkide Arda'nın dediği gibi delirirdim.

Şimdi ise bir aile bana aile oldu. Suzan abla ile annemle konuşmadığım konuları konuşmuştum. Çok cana yakın bir kadın,çok sevdim onu. Hele dördüzler. Çok tatlılar. Cem ile Cenk sürekli aynı anda konuştuklarında çok şirin oluyorlar. Ahu meslek seçemiyor Banu da sinir oluyordu.
Akşamki sohbette ahu tekrar meslek değiştirdi. Bu sefer de veteriner oldu. Banu da yine sinirlendi. Çok şirinler yaa.
Keşke daha önce karşılaşsaydım demeden edemiyorum.
Onur ise... Nedense etkileniyorum ondan. Daha iki gün oldu tanıyalı ama, bilmiyorum...
Gözüme yakışıklı geldi. Kara kaş kara göz. Siyah gür saçlar, keskin hatlı yüzü, ince dudakları, geniş omuzları. Ayhh ben ne düşünüyorum böyle. İyice kafayı yedim vallaha.
Ama rüyamda biri ile evleniyordu, offf kim olduğunu da göremedim kiii. Bir dakika şu an ben rüyamda onur evlendi diye onu mu kışkandım. Puhahahahaha!
Diye güldüm.
Hemen elimle ağzımı kapattım. Millet uyuyor ben burda gülüyorum.

"Ne gülüyorsun öyle"

"Ananıııı!"

Dönüp baktığımda Onurdu.
"Ödümü koparttın Onuuurr!" Deyip elimi yüreğime koydum. Nasılda hızlı atıyor yaw.
Onur gülerek yanıma oturup
"Senin de ne çabuk ödün kopuyor öyle"
Kaşlarımı çatıp
"Yaa sen ses çıkarmadan gel, hele bir de karanlıkta ödümü kopar sonra da de ne çabuk korktun"
Onur'un gülmesi durunca
"Tamam tamam özür dilerim de niye bu saatte uyandın"
Hirkama iyice sarılıp
"Uyku tutmadı"
Onur
"Kötü bir şey mi oldu?"
Ben
"Ssdece kabus gördüm, sonra da uyku tutmadı. Dedim avluya çıkayım"
Gerçekten de kabus gibiydi. Onur evleniyordu yaaa!
Ben
"Sen niye uyandın"
Onur
"Bende kabus gördüm de"
Şaşkınlıkla
"Şaka! Ne gördün?"
Onur tepkime gülüp
"Boşver, kabuslar anlatılınca gerçekleşir derler"
Ben
"Yhaaa hadi anlat meraklandım"
Onur gülüp
"Biri ile evleniyordun Leyla. Ama kiminle olduğunu görmedim" dediğinde şoka girmiştim resmen. O da benim evlendiğimi görmüştü. Oha! Oha oha ohaaa!
Onur
"Ne oldu? Çok şaşırdın"
Ben
"Şe şey bende senin evlendiğini gördüm de. Ama kiminle evlendiğini görmedim ve evlenme diyordum"
Sesim sona doğru kısılmıştı.
Onur tebessüm edip
"Her şeyde vardır hayır" dedi.
Sonra bende arkama yaslanıp hirkama iyice sarıldım. Şort giymiştim ve utanıyordum. Görmesini istemiyorum.

Bir süre öyle sessizce oturduk. Saat altı buçuğa gelince yerimden kalkıp
"Ben üstümü değiştirip geliyorum. Birazdan kalkarlar kahvaltı hazırliycam"
Onur da kalkıp
"Sen zahmet etme yaa. Biz hallederiz"
Ben
"Olmaz. Madem bende bu evde yaşıyorum bende yapıcam. Hem iyi geliyor mutfakla ilgilenmek" dediğimde kafasını sallayıp
"Tamam, bende üstüme değiştireyim. Beraber hazırlarız" dediğinde kafamı sallayıp hırkama sarıla sarıla yürüdüm. O da hemen arkamdan geliyordu. Tabi yaa odalarımız yan yana.

Hızlıca merdivenleri çıkıp odama girdim. Girer girmez hırkamı çıkardım. Sarıla sarıla bir hâl oldum yaa.  Hemen üstüme Mevlana tarzı dizlerimin altına gelen kahverengi bir etek giydim. Üstüme de boğazlı ama ince, kısa kollu beyaz bir kazak giydim. Kazak dediğime bakmayın çok ince.  Onun üstüne de kahverengi kovboy tarzı ceketimi alıp önümü ilikledim. Ayaklarıma uzun beyaz çoraplar çekince kazağımla  uyumlu oldu. Aynı zamanda ceketim ile de eteğim. Terliklerimi ayağıma geçirip saçlarımı taradım. Zaten düz oldukları için çabuk oldu. At kuyruğu yapıp daha önce aldığım örgü saç postişlerini at kuyruğuma taktım.
Bu sırada küçük kutumdan küçük taşlı küpeleri de taktığımda çok tatlı olmuştum.

Kaybolan Çicekler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin