BÖLÜM 41

19 5 0
                                    

Mert ile güzel bir uykudan sonra uyanmış ikimizde aşağı inmiştik. İndiğimizde bütün aile fertleri yemek yiyorlardı. Arda abim bizi görünce
"Aaa çocuklar hadi gelin bakın Gülnihal bizlere çok güzel yemekler yapmış"
Caner
"Evet abla Gülnihal abla efso yemek yapmış, ellerine sağlık gül abla" dedi.
Annem
"Kızım özellikle böreği denemelisin" diye diye herkes Gülnihal'i övmeye başladı.
Hayır ben yaptığımda bu kadar övgü almadım.
Yemek boyunca Nihalin yaptığı 'enfes mi enfes' yemekleri övdüler. Benim de iştahım kaçmıştı. Fazla bir şey yemeden odama gittim. Ailemi resmen çaldı kız yaa...

          İki hafta sonra ...

Bu iki hafta bana iki yıl gibi gelmişti. Gülnihal'in odasına taktığımız  ses kayıtlarında sadece ya müzik ya da iş yapma sesleri geliyordu. Kimseyle konuşmuyordu. Ve bu benle Mert'in sınırını çok bozmuştu. O kızın paçasını indirememek çok koyuyordu insana.
Bu sırada saçlarım baya uzamıştı. Güzel yanı da bir tek buydu zaten.
Bu gün evde kimse yoktu ve ben o kızla karşılaşmamak için odamdan çıkmıyordum. Derken ses kayıt cihazından sesler gelmeye başladı. Biri ile konuşuyordu.
"Annecim nasılsın"
........
"Bende iyiyim, hem sana güzel bir haberim var"
.......
"Anne bütün evin gözüne girmeyi başardım."
.......
"Evet bu çok güzel bir haber, ama anne göreceksin o Leyla odasından bile çıkmıyor. Ailesini elimden aldığımı farketti. Bende artık boş boş durmaktan sıkıldım. Diyorum ki şu planın ikinci kısmını devreye mi koysam. Şu Leyla'yı ortadan kaldırsam diyorum"
.........
"Yaaa anne merak etme o anası olacak kadınada sıra gelicek. Ama ben Leyla'yı öldürürsem aile bana daha çok bağlanır. Herkes Leyla'nın kaza sonucu öldüğünü sancak ve yine bu ailenin tek kızı ben olucam. Sonra da Yelda cadısını kızının yanına postalar sen gelirsin."
.......
"Tamam Annecim, sen biraz daha dayan seni ordan da çıkarıcam. Babamda artık çıkabilir unuttular sayılır. Gitsin ATM ye ona gönderdiğim paraları çeksin. Sonra da sana getirir."
..........
"Merak etme bir aya kalmaz o kız rahmetli. Neyse hadi bay. Sık sık araymıyorum biliyorsun. O yüzden ben size haber vermeden bir şey yapmayın. "
........
"Bende seni kocaman öptüm hadi bay "

Duyduklarım şaka mı yoksa ben mi şaka sanıyorum.
Ses kayıt cihazından konuşulanları en az beş defa daha dinledim. Resmen kız benle annemi öldürüp kendilerini yerine koyacaklardı. Peki sonra, sonra sıra babamda mı? Kardeşim ve abilerim de mi? Olabilir. Çünkü o hala diğer babasına baba diyor. Ona da bu ailede yer açmak isteyebilirler. Bir şey yapmam lazım. Bu, bu çok büyük bir suç.
      
                Yazardan....

Leyla duydukları ile sinir küpüne dönmüştü. O kızı tutup paramparça etmek istiyordu. Ailesine yapılacak olanlar, onların bu kadar emeklerine karşılık buysa o kızı kendisi öldürüp kodese girmeye razıydı.
Hinçla odasından çıkıp sert ve büyük adımlarla Gülnihal'in odasına daldı. Daldığı gibi yatağın üzerinde uzanmış telefonu ile oynayan genç kızın saçlarına elini daldırıp çekmeye başladı.
"Demek beni ve annemi öldürüp yerimize geçmek haağğ! Sen kimsin lan köpek! Seni gebertirim kızım ben!" Diyip saçını çekmeye başladı.

Gülnihal bağırarak Leyla'nın elinden kurtulduğunda Leyla'nın elinde kocaman bir saç yumağı kaldı. O kadar sınırlıydı ki bu gücün ona nerden geldiğini bile bilmiyordu. Gülnihal Leyla'nın kollarından tutup odadan çıkarmaya başladı.
"Asıl sen kimsin? Dağdan gelmiş bağdakini kovuyor. Senden de anan olacak o oruspudan da bir türlü kurtulamadık gitti! Çık odamdan! Çık! Seninle işim bitmedi Leyla cadısı!" Diyel Leyla'yı odadan çıkartıp koridora merdivenlerin başına kadar getirdi. Leyla elinden kurtulup
"Ne o? Planını şimdi mi yerine getiriceksin? Hadi hadi durma gel öldür öldürebiliyorsan. Ama senden önce ben seni öldürmezsem." Diye bağırdı.

O sırada Gülnihal Yakup bey ve oğullarının arabalarının bahçeden içeri girdiğini gördü. Leyla'nın ona saldırması için
"Hadi öldürsene oruspunun evladı!" Diye bağırıp kışırtmasıyla Leyla kızın tekrar saçlarından tutup yumruğunu Gülnihal'in yüzüne geçirdi. Bu esnada Yakup beyler kapının önüne gelmişlerdi bile. Gülnihal de bunu fırsat bilip kafasını koruyarak kendini merdivenlerden aşağı attı.
Yuvarlanan kız kapıdan girenlerin ayaklarının önüne kendini attı. Bilinci yerindeydi ama baygın numarası yapmaya devam etti.

Kaybolan Çicekler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin