Sebaik sahaja Zarina dan Tasya melangkah kaki kedalam bilik tidur Tasya, Zarina melabuhkan punggungnya di hujung katil. Sementara itu, Tasya mengeluarkan sebotol krim Payudara Sari Mastika dari geroboknya dan mengambil tempat di sebelah Zarina.
"Angkat tangan kau tu Ina, biar aku bukakkan baju kau".
Zarina mengangkat kedua-dua tangannya dan Tasya menarik singlet spaghetti strap Zarina keatas sehingga melepasi kepalanya. Kemudian tanpa disuruh, Zarina membuka colinya dan mencampakkan ke tepi katil, mendedahkan sepasang tetek yang besar dan gebu untuk santapan mata Tasya.
Kecantikan tetek Zarina membuat Tasya tidak keruan. Daging nikmat milik jirannya itu tidak pernah gagal untuk membangkitkan nafsu berahinya, walaupun dia dah banyak kali melihat tubuh bogel jiran kesayangannya itu.
Tanpa membuang masa, dia mencurahkan sedikit krim Sari Mastika ke tapak tangannya. Kemudian dia melumurkan ke atas tetek kanan Zarina.
Teteknya terasa hangat apabila tangan Tasya mula mengurut dengan lembut. Tak lama kemudian, kehangatan itu perlahan-lahan bertukar menjadi nikmat.
"Mmmm, sedap kau urut Tasya" kata Zarina apabila Tasya sedang mengurut areola tetek Zarina dalam bentuk bulatan.
"Terima kasih sayang. Puting kau ni kena urut tiap-tiap hari tau. Baru ada rasa effect dia".
Zarina mengambil botol kecil itu dan membelek nya.
"Buatan Thailand? Kau pernah try tak Tasha?".
"Mestilah... Berkesan tau. Bila puting aku kena hisap hari tu, rasanya macam kena electric shock".
Kini Tasha sedang menggentel hujung puting tetek dengan lembut. Zarina dapat rasakan perbezaannya. Ternyata, rasanya lebih nikmat dari biasa. Perlahan-lahan air berahi mula terbit dari lubang farajnya.
"Hmmm, ni mesti si Farid yang hisapkan kan?".
Tasya merapatkan wajahnya ke wajah Zarina dan berbisik.
"Hmmm, bukanlah. It's Irfan, best friend Farid".
Mata Zarina terbeliak. Dia tahu jiran sebelahnya ni nakal, tetapi tak disangka pula senakal ini.
"What? Macam mana pulak kau boleh main dengan dia? Mati tau kalau Farid tahu".
"Biar lah dia tahu, aku bukan girlfriend dia. Aku ni scandal je. Suka hati lah nak fuck siapa. Tapikan, kalau..."
Tasya berhenti bercakap dan mencurahkan krim itu di tapak tangannya lagi.
"Kalau apa Tasya?".
Tasya tidak menjawab dengan segera. Dia mula mengurut tetek kiri Zarina pula sehingga mata gadis itu tertutup dalam kenikmatan.
"Ina, kalau aku nak fuck Khalid pun bolehkan?".
Serta merta mata Zarina terbukak dan menjegilkan matanya kearah Tasha.
"Ish kau ni. Tu anak sedara kesayangan aku tau. Anak sedara aku pun kau nak bedal!".
Tasya menutup mulutnya seraya ketawa kecil.
"Alahai. Jealous lah ni. Aku tahu kau nak konek dia dalam mulut kau sorang kan?".
Zarina terdiam. Dia terbayangkan konek Khalid yang besar itu. Bagaimana nikmatnya kalau konek itu boleh dimasukkan ke dalam mulutnya. Bagaimana nikmatnya kalau konek itu dimasukkan kedalam farajnya.
Memikirkan kemungkinan itu, farajnya mula berdenyut.
"Oi! Termenung jauh nampak. Fikir pasal hisap konek Khalid ke tu?" Soal Tasya sebelum memicit faraj Zarina.
YOU ARE READING
SEPI
Romancemengisahkan tentang si isteri yang dahagakan belaian kasih sayang dari seorang bergelar suami. Suami yang mengabaikan tanggungajwabnya sehinggakan si isteri mencari kebahagiaannya sendiri...