- 18 -

18.5K 72 4
                                    

Tepat pukul 9.30 malam, mereka berdua tiba di pintu hadapan rumah. Berdekah-dekah mereka ketawa, tak henti-henti bergurau sesama sendiri.

Sebaik sahaja pintu dibuka, keadaan dalam rumah itu gelap-gelita. Khalid masuk ke dalam dahulu dan menyalakan lampu di ikuti oleh Zarina. Sebaik sahaja Zarina mengunci pintu, Khalid merangkul pinggangnya. Tersentak wanita itu tetapi dia biarkan sahaja kedua-dua tapak tangan Khalid diletak kemas di atas perutnya.

"Lid, kenapa ni?" soal Zarina lembut, merapatkan lagi belakang tubuhnya ke dada bidang Khalid. Terasa nyaman dalam dakapan lelaki itu.

"Boleh cium pipi sikit? Kat luar tak boleh cium".

"Hmmm.... pipi je tau. Tak boleh lebih" Zarina memberi kebenaran.

Ketawa kecil wanita itu, kegelian apabila kumis anak buahnya menyentuh kulit pipinya, menggoda. Lebih-lebih lagi bila kucupan lelaki itu turun ke lehernya.

"Lid, kenapa ni? Kan dah janji".

Lelaki tu tidak mengendahkannya, malah leher wanita itu dijilat manja. Sangat kesedapan wanita itu sampai matanya terpejam rapat.

"Liddd. Stop. Kata cium pipi je" rayu Zarina. 

"Wangi sangat lah Cik Na ni. I can't help it".

"Mmmm..."

Zarina semakin hanyut dengan sentuhan lelaki itu. Dia biarkan sahaja lehernya dikucup dan dijilat. Apatah lagi bila tangan kiri Khalid, perlahan-lahan masuk kedalam seluar dalamnya. Jarinya terletak kemas di alur farajnya, mengusapnya manja.

"Liddd. Stop touching my pussy please".

"Make me" bisik lelaki itu. Tegas tapi menggoda.

Zarina cuba menarik tangan Khalid tetapi dia hanya menggunakan separuh dari tenaganya. Tak bergerak seinci pun tangan lelaki itu. Dia semakin lemas dengan sentuhan lelaki itu. Dia berkira-kira dalam mindanya sama ada untuk menyerah atau melawan. Akhirnya...

"Maaf kakak, Khalid. Saya hanya mahu mengambil panadol".

Terperanjat kedua-dua insan itu sehingga terlerai tubuh mereka dari pelukan. Serentak mereka menoleh dan ternampak Tanti berjalan pantas menuju ke dapur dengan hanya memakai seluar pendek putih dan singlet merah. Zarina dan Khalid memandang semasa sendiri, terpinga-pinga. Setelah mengambil panadol dari dalam laci, Tanti berjalan keluar dari dapur dan menuju ke bilik. Bukan bilik tidur Zarina, tetapi bilik tidur kedua. Sempat dia berhenti depan Zarina dan Khalid.

"Saya migraine kak. Sakit sekali kepala saya" katanya sambil memegang kepala.

"Oh..." hanya itu sahaja yang mampu terkeluar dari mulut Zarina. Masih tergamam dengan situasi itu.

"Oklah. Selamat malam Khalid, kakak. Saya mintak diri dulu. Mahu rehat".

Sebaik sahaja Tanti menutup pintu, Zarina mengeluarkan telefon bimbitnya.

"Cik Na. Pak Jak dalam bilik tu ke?" tanya Khalid dengan nada cemas.

"Entahlah.... Jap Cik Na baca second mesej dia. Tadi lupa pulak nak baca".

Ina, Tanti tak ikut pasal dia migraine. Tolong jagakan dia k. Love u.

Zarina menepuk dahi. Dia marahkan Razak kerana lalai, tapi dia pun 2 kali 5 sepuluh.

"Sorry Lid. I'm so so sorry" bisik wanita itu.

"Takpelah Cik Na. Apa nak buat. Tapi...si Tanti nampak ke semua tadi?".

Zarina hanya mengangkat bahu. Jantungnya berdegup pantas ketika itu. Tiba-tiba dia teringat sesuatu.

"Lid. Dia pakai seluar Cik Na kan tadi? Nampak tak?".

SEPIWhere stories live. Discover now