- 45 -

10.8K 54 16
                                    

"Apa khabar Tasya?".

Sapa Khalid sebaik sahaja melangkah kaki masuk kedalam kedai urut itu. Senyuman Khalid yang lebar itu hanya disambut dengan wajah Tasya yang hambar.

"Baik! Makcik kau kat dalam tu. Bilik last sekali".

"Tasya dah makan?".

"Lid pergi dulu nanti I join you guys".

Khalid faham dengan reaksi dingin Tasya itu. Mungkin wanita itu masih marah dengan dirinya. Semakin ligat otaknya mengatur kata-kata untuk memujuk Tasya nanti..

Sebaik sahaja dia menyelak langsir bilik urut terakhir, itu dia tercengang apabila ternampak Zarina terduduk di atas katil urut dengan hanya memakai tuala. Tuala itu hanya menutup tubuh Zarina dari bahagian dada sehingga ke bahagian bawahnya. Terserlah kecantikan kulit tubuhnya di bawah lampu bilik yang malap itu.

"Lid, masuk lah. Apa tercegat kat situ. Mari sini".

"Eh. Apa ni Cik Na? Kenapa Cik Na bogel pulak?".

"Eh. Sejak bila Cik Na Bogel? Kan Cik Na pakai tuala ni. Cik Na ada book special couples massage tau untuk kita dua orang. Mahal tau Cik Na bayar. Sekarang, bukak baju, seluar semua including your boxers. Pergi gantung kat situ".

Tercengang lagi lelaki itu. Dia menoleh ke arah yang ditunjuk Zarina itu. Pakaian makciknya termasuk colinya semua sudah tergantung kemas di situ.

"Lid kena bogel ke? Macam mana Lid nak berbual ngan Tasya kalau bogel nanti? Tak appropriate lah".

"Ala. Banyak soal lah kau ni. Masa kena massage pun boleh berbual elok-elok kan. Cepatlah bukak baju tu Lid. Tasya tunggu kita tu".

Khalid tertanya dirinya sendiri bagaimana nak berbual dengan Tasya dalam keadaan bogel. Bagaimana Tasya nak mengambil serius dengan apa yang dia nak cakap nanti? Hati Khalid berbelah bagi.

"Lid! Apa termenung tu?".

"Err. Oklah. Mana tandas?".

Zarina tertawa kecil dengan soalan Khalid itu. Dia membuka ikatan tuala yang menutup dadanya dan melepaskannya. Kini hanya bahagian bawah tubuhnya sahaja yang tertutup, mendedahkan kedua-dua daging nikmatnya untuk santapan mata Khalid. Khalid menelan air liur.

"Tandas pulak. Bukak je lah baju tu kat sini. Macam lah Cik Na tak pernah nampak konek Lid tu".

Khalid hanya mengangguk tetapi dia masih keberatan. Nak tak nak, dia buka semua pakaiannya satu persatu dan diperhatikan oleh Zarina dengan penuh minat.

Apabila dia menarik turun boxernya, Zarina merenung konek Khalid yang masih lembik itu tanpa berkelip. Wanita itu menjilat bibirnya sendiri apabila terpandang batang panjang lelaki itu terhayun kiri dan kanan, batang yang tak pernah gagal memuaskan nafsu batinnya.

"Lid, baring terlentang kat katil tu. Tutup bahagian bawah Lid dengan tuala ni".

"Oh...oh OK Cik Na" Khalid menurut sahaja arahan Zarina itu walaupun masih bingung dengan situasi itu.

"Tasya, we are ready" panggil Zarina sebaik sahaja Khalid sudah terbaring dengan selesa.

Tak lama kemudian, langsir diselak dan Tasya melangkah kaki kedalam bilik. Tergamam lelaki itu apabila ternampak Tasya berjalan perlahan-lahan ke arahnya tanpa seurat benang!.

Khalid dengan pantas terduduk tegak. Susah lelaki itu nak melarikan pandangannya dari farajnya yang bersih licin tanpa berbulu tetapi dia pantas pandang ke arah lain.

"Eh kenapa kak Tasya bogel? Cik Na. Apa ni? Lid tak faham lah" ujar lelaki itu, dia benar-benar pelik dengan situasi itu.

"Kelakar seram lah kau ni Lid. Perangai macam tak pernah tengok perempuan bogel pulak. Dah jadi gay eh?" soal Zarina terketawa-ketawa.

SEPIWhere stories live. Discover now