Khalid memasuki ke dalam rumah kediaman Maya dan gadis itu pantas menyusul kemudian. Sedang gadis itu sibuk mengunci pintu, Khalid berdiri tegak dibelakang gadis itu memandang tubuhnya dari atas ke bawah dengan penuh keinginan. Matanya tertancap ke punggung montok gadis itu. Dibaluti ketat dengan seluar jeans yang dipakainya.
Dia merapati gadis itu sehingga tubuh mereka bersentuhan. Tangannya mendarat di bahu gadis itu, bukan punggungnya. Mengusap dan mengurut lembut sementara menaburkan kucupan lembut ke ubun-ubun kepala gadis itu seraya belakang tengkuk gadis itu.
Kalau sebelum ini sentuhannya dikuasai nafsu serakah, kini ia hanya disulami perasaan sayang semata-mata.
Maya berdiam diri. Kepalanya tertunduk merenung lantai. Matanya tertutup menikmati sentuhan lelaki itu. Lebih sensual, lebih erotis dari hari pertama mereka bersama.
"Kau ok tak Maya?" soal Khalid apabila dia perasan kekasihnya itu hanya berdiam diri.
"Yeah. It feels good. Better than before".
"Pusing sayang".
Perlahan Maya berkalih tetapi kepalanya masih menunduk. Khalid menolak dagu gadis itu ke atas supaya pandangan mata mereka bertaut. Lelaki itu mengukir senyuman tipis, mencairkan kan hati gadis dihadapannya yang kini bergelar kekasih.
Perlahan-lahan dia mengucup bibir gadis itu. Bibir bawah gadis itu digigit dan dihisap lembut. Disambut mesra oleh Maya. Tangannya melingkar ke belakang tengkuk Khalid, menariknya supaya lebih merapat. Memainkan peranannya dengan penuh gairah.
Khalid melepaskan kucupannya dan mula bermain-mainkan lidahnya ke cuping telinga Maya. Digigit dan dijilat manja, membuat gadis itu meremang kegelian dan kesedapan.
"Lid..."
Khalid kembali mengucup bibir itu bertalu-talu, tidak membenarkan gadis itu bercakap. Tanganya muka merayap ke tetek gadis itu, meramas-ramas si kiri. Membuat nafas gadis itu semakin kencang.
"Lid...Let me...let me...freshen up".
"Freshen up?" jejaka itu berhenti mengucup kekasihnya, hanya beberapa saat untuk bertanya soalan ringkas itu, sebelum sambung menabur kucupan demi kucupan keatas bibir gadis itu.
"Let me..let me...mmm...change...to something...mmm...more...comfortable".
Khalid tiba-tiba menghentikan ciumannya dan memandang wajah Maya, kemerahan akibat ciuman hebat lelaki di hadapannya.
"Tak payah lah. Bogel terus je boleh?".
"Oh my god Lid. Boringnya kau ni? Typical computer nerd!" Maya menekan hidung Khalid dengan jari telunjuknya.
"Bukan boring lah. I am just a simple man with simple needs and...all I need in the world right now is you. My gorgeous sexy girl".
Satu senyuman manis terukir di bibir gadis itu. Berbunga hatinya dengan kata-kata lelaki itu.
"So tak payah makan pun takpelah gitu?".
"Buat apa makan bila aku dah boleh makan pepek kau as and when I want. Remember. Your pussy is officially mine!" Khalid mengeraskan perkataan "mine" itu seraya menerbeliakkan matanya.
"Lid!".
Maya menepuk pipi Khalid separa kuat. Terjerit lelaki itu kesakitan. Spontan Maya mengekek sebelum mengucup pipi yang ditepuk tadi.
"What the hell Maya?" soal lelaki tersengeh-sengeh. Dia tak marah kerana dia tahu gadis itu bergurau.
"Ada lalat tadi. Sorry!".
YOU ARE READING
SEPI
Romancemengisahkan tentang si isteri yang dahagakan belaian kasih sayang dari seorang bergelar suami. Suami yang mengabaikan tanggungajwabnya sehinggakan si isteri mencari kebahagiaannya sendiri...