Khalid menatap gambar Maya di dalam telefon bimbitnya. Lama dia merenung wajah jelita gadis itu. Senyuman begitu mekar menghiasi wajahnya, menzahirkan rasa gembira dan bahagia dalam diri gadis itu...
...ketika dia dan Khalid masih bersama.
"Lid! Buat apa tu? Sham masuk k".
Khalid tercengang. Dia tidak bersedia menerima sebarang tetamu masuk ke dalam biliknya.
"Eh jangan masuk Sham, saya tak pakai baju..."
Belum sempat dia menghabiskan ayatnya, Samsiah duduk di atas katil bersebelahan Khalid yang masih terpinga-pinga itu. Cepat-cepat lelaki itu membetulkan kain selimut yang digunakan untuk menutup bahagian bawah tubuhnya yang tanpa seurat benang.
"Sham tuan rumah tau. Pandai-pandai je cakap ngan Sham jangan masuk pulak! Sham nak masuk. Sham masuk k" katanya tegas. Matanya dijegilkan ke arah Khalid.
Lelaki itu tergelak apabila ternampak wajah Samsiah yang garang dibuat-buat itu.
"Bukan tak kasi masuk lah Sham. Lid tak pakai baju. Lagipun Lid tak pakai apa-apa bawah selimut ni. Boxer Lid semua basah".
Samsiah membulatkan matanya. Keningnya terangkat seketika.
"Wow. You naked under there?" soal Samsiah penuh teruja.
"Mmm hmmm. Tengah keras ni. Sorry Sham".
Makin besar mata Samsiah. Spontan bibirnya mengoyak senyuman nakal.
"Keras pasal teringatkan Sham ke?" soalnya lembut, jemarinya membelai-belai dada kekar Khalid.
"Mestilah" jawab lelaki itu dengan nada yang rendah. Konon-kononnya nak menggoda. Sengaja nak sedapkan hati si tuan rumah itu.
"Ye ke? Lid tahu tak? I have nothing underneath here too".
Samsiah menarik kain jubah tidur nya ketepi, memperlihatkan isi teteknya yang besar itu serta sedikit areola putingnya.
"Wow Sham, seksi lah" bisik lelaki itu seraya menjilat bibir bawahnya.
"Kan? Too bad. We cannot fuck!".
Samsiah menunjal lembut kepala lelaki itu, sebelum menekup mulutnya dan ketawa.
"Ala Sham ni. Such a teaser! Tak boleh fuck tapi boleh hisap kan?".
"Of course lah boleh. Lid boleh hisap Sham. Sham pun boleh hisap Lid macam perempuan Indon dalam video tu".
Khalid tercengang. Baru dia nak tanya tentang video tu, si tuan rumah dah tengok dulu rupanya.
"Lah. Bila kak Sham tengok? Tu private property tau. All rights reserved".
Sham mencebik manja seraya menolak tubuh Khalid sekuat hati. Mengundang tawaan jejaka itu.
"Eleh! Private property konon. It's my house. My CCTV. My video lah jadinya. Jangan cakap banyak k. Nanti Sham jual kat open market baru tahu".
"Boleh. Boleh. Split 50-50 tau. Equal share".
Terbeliak mata Samsiah seketika
"50-50? Ngada-ngada. I make you pay rent baru tahu k, or tido lah kau kat kat security post dengan Pak Samad. Layan cerita Tok Selampit dia tiap-tiap malam sampai pagi".
Khalid terketawa dengan wajah garang Samsiah yang tak habis-habis dibuat-buat itu. Bersemangat dia berhujah sampai terbeliak-beliak matanya.
"Oklah Sham. Apa-apa pun. Terima kasih kerana membantu Lid dengan Zarina. We couldn't have done it without your help. Pandai Sham sembuyikan kamera itu dengan kain langsir".
YOU ARE READING
SEPI
Romancemengisahkan tentang si isteri yang dahagakan belaian kasih sayang dari seorang bergelar suami. Suami yang mengabaikan tanggungajwabnya sehinggakan si isteri mencari kebahagiaannya sendiri...