- 27 -

12.9K 63 9
                                    

"Cepatlah. Sebelah kanan je" bisik Khalid, merenung skrin telefon bimbitnya.

Tersenyum-senyum dia apabila melihat wajah seorang perempuan cantik di sebalik panggilan video nya itu.

"Kejaplah! Anak sedara kawan aku masih ada lagi. Kalau kau tengok sekarang, nanti bila kau keluar dengan aku nanti, dah tak boleh tengok tau. Ok?" Soal gadis seraya menjelir lidah.

"Betul ni? Besok aku tak boleh peluk kau dari belakang, plant sweet kisses on your neck, sambil tu ramas-ramas tetek kau?" tanya Khalid dengan nada yang rendah dan menggoda.

Serta-merta senyuman manis gadis tu mati. Dia melentokkan kepalanya ke kiri dan memandang wajah Khalid sayu.

"Mmmm. No" jawabnya lembut.

"Aku...tak boleh pusingkan badan kau. Lepas tu main-main puting tetek kau dengan lidah aku?".

"Tak boleh" jawab gadis itu lembut sebelum memicit teteknya sendiri yang masih berbalut t-shirt.

"So, kau tak nak aku masukkan batang besar aku dalam pussy kau, henjut kau sampai kau cum?".

"Mmmm, sial kan kau ni Lid...the answer is..."

"Maya. Kau nak ikut kan? Jom!".

Tersentak, kelam kabut Maya menurunkan tangannya dari teteknya.

Tiba-tiba muncul wajah seorang gadis yang memakai tudung bawal hitam di skrin telefon bimbit Khalid, melambai-lambai ke arah lelaki itu.

"Hi Khalid, kasi aku kidnap Maya jap. Kita nak pergi makan dengan jejaka-jejaka handsome kat warung tu. Jangan jeles k. Byeee".

"Have fun Zura. Bye!" Khalid tersengeh dan juga melambai.

"Dah Maya, Jom. Jom."

"Bye Lid, see you later k sayang. Muahhhh".

Maya memuncungkan bibirnya dalam bentuk ciuman.

"Bye. Muahhh!" Khalid juga memuncungkan bibirnya sebelum panggilan video itu dimatikan.

Hati Khalid bergelora ketika itu. Hari tu bermula dengan pindah ke bilik sewa yang mewah, sebuah bilik dengan permandangan kaki langit malam Kuala Lumpur yang indah. Kemudian, diikuti persatuan dia dengan Zarina di siang hari. Tak payah lah diceritakan betapa gembiranya dia dapat bersama dengan makcik kesayangannya.

Dan akhir sekali perbualan dengan gadis jelita bernama Nurmaya selama 3 jam. Apabila dia pulang dari makan malam bersama Zarina, dia menerima mesej Whatsapp dari gadis itu. Dari mesej ke panggilan telefon. Dari panggilan telefon ke panggilan video pula.

Dia sangat tertarik dengan perwatakan gadis itu. Ceria, kelakar, selamba, baik hati, suka menolong orang berbudi bahasa dan tak dilupakan juga, orangnya sangat cantik sekali. Senyumannya yang berlesung pipit sentiasa membuat hati Khalid cair. Keharuman tubuhnya sentiasa membuat jantung Khalid berdebar. Rambutnya yang ikal bergelombang di hujung tak pernah gagal membuat Khalid tergoda.

Hanya tetapi, Khalid bukan seorang lelaki yang gopoh. Dia akan memastikan hatinya benar-benar terpaut sebelum dia komit kepada satu perhubungan. Seperti di atas katil, dia juga akan hanya memastikan yang pasangan itu 'gembira' bersamanya baru dia mengambil langkah seterusnya. Tapi dengan Maya, perasaan sayang laju berputik di hati lelaki itu, walaupun hanya 10%. Cukup untuk membuat jiwanya bergelora dengan kehadiran gadis itu.

SEPIWhere stories live. Discover now