- 29 -

12.1K 59 11
                                    

Sebaik sahaja kelopak mata dibuka, dia mencapai telefon bimbitnya. Terkebil-kebil matanya melihat waktu yang terpapar di skrin telefon bimbitnya. Pukul 7.23 pagi.

Hanya satu mesej sahaja yang diterima, iaitu dari Razak.

'Ina, maafkan abang pasal...'

Dengan pantas di menutup aplikasi WhatsApp itu semula. Malas nak baca mesej yang panjang lebar itu. Buang masa pada dia. Menyampah.

Otaknya mula memikirkan tentang rencana dia bersama gadis comel bernama Hannah sebentar nanti. Dia dah berjanji dengan Haris untuk menemani mereka ke Kidzania dalam pukul 10 pagi nanti.

Galeri foto dibuka. Gambar Hannah dan gambar selfie dia bersama anak kecil itu direnung satu persatu. Tersenyum-senyum dia melihat telatah si cilik itu. Akhir sekali, dia terhenti kepada gambar dia selfie bersama Haris. Begitu lebar senyuman mereka berdua memandang kamera. Kelihatan sangat ceria dan gembira mereka berdua dalam gambar itu. Di gambar kedua, wajah mereka sangat dekat, seolah-olah Haris sedang memeluknya dari belakang. Direnung wajah lekaki tu sejenak. Entah kenapa dia rasa seperti teringin sangat hendak berjumpa lelaki itu.

Adakah kerana jejaka itu tak henti-henti membuat dia ketawa semasa mereka ligat bertukar mesej malam semalam? Adakah kerana jejaka itu sangat matang dalam memberi dia kata nasihat dan semangat? Atau adakah kerana raut wajah lelaki itu begitu tampan dan mempersona semata-mata? Apa-apa pun alasannya, dia semakin teruja untuk berjumpa lelaki itu bersama anaknya nanti. Tak sabar nak dijemput Haris dengan kereta Toyota Camrynya dan berdesut ke Kidzania di Damansara Selangor.

Dengan senyuman yang ceria, dia menanggalkan bajunya dan masuk ke dalam kamar mandi. Setelah lebih 30 minit membersihkan diri dan menyapu krim pelembab ke seluruh tubuhnya, dia keluar dari bilik itu dengan hanya menyarung panties merah dan singlet putih ketat tanpa coli.

Sebahagian besar lurah teteknya yang memberahikan itu jelas kelihatan. Puting teteknya menonjol disebalik kain koton tipis singletnya...

...sengaja nak sakitkan hati madu jahanamnya itu.

Sebaik sahaja dia masuk ke dapur, dia mula membancuh nescafe secawan, bernyanyi lagu Hanya Aku dengan riangnya. Razak yang melangkah kaki masuk kedapur terpempan dengan penampilan seksi isteri pertamanya. Dia menggigit bibir bawahnya apabila melihat bentuk tubuh Zarina yang montok dan sangat mengiurkan. Dia menoleh kearah pintu bilik tidur ke2 untuk memastikan yang ia masih ditutup. Kemudian dia perlahan-lahan merapati Zarina dan mengusap punggung Zarina yang hanya dibaluti kain nylon yang nipis.

Zarina sedar akan kehadiran suaminya itu, jadi dia tidak terperanjat. Dia memasukan 2 keping roti ke dalam pembakar roti.

"Seksinya Ina pagi-pagi ni. Nak mintak abang main ke?".

"Seksi ke hapa? Biasa je. Pergi jaga Tanti sana, dia kan sakittt" jawab Zarina dengan nada mengajuk.

"Tanti ok je, dia tengah rehat dalam bilik. Semalam doktor cakap tak apa-apa pulak. Abang takut ada kena mengena dengan abortion baby yang tak ada heartbeat itu".

"Tak ada kena mengena lah. Cuma satu tayangan wayang sinetron murahan yang tak laku!".

Razak tergelak kecil dengan bentakan lucu Zarina itu. Dia faham benar perasaan marah isterinya itu tetapi dia memilih untuk mengendahkannya. Tubuh montok Zarina telah menarik perhatiannya 100 peratus. Pakaiaan seksi isterinya itu membuat dirinya tak keruan. Lebih-lebih lagi bentuk tetek Zarina yang besar dan montok itu sangat mengiurkan .

SEPIWhere stories live. Discover now