- 12 -

27.8K 89 27
                                    

Khalid membuka kelopak matanya dengan perlahan. Mukanya yang mamai diraup berkali-kali, cuba melawan ngantuk yang masih bersisa.

Jam di dinding dikerling. Pukul 7 pagi. Dia bangkit dari perbaringan dan terduduk tegak. Memori pertarungannya bersama Zarina sangat segar di mindanya. Tersenyum lelaki itu apabila mengingatinya.

Tuala dicapai dan dia bergerak keluar bilik tanpa seurat benang. Kerana terlampau kepenatan malam semalam, dia terlelap dalam keadaan berbogel.

Terhayun konek ke kiri dan kanan mengikut pergerakan tubuhnya. Apabila dia melalui bilik Zarina, dia terhenti. Dari pintu yang separuh terbuka itu, dia ternampak Zarina sedang terbaring di atas katil terlentang tanpa seurat benang.

Kaki karinya diangkat tinggi. Khusyuk menyapu krim pelembap ke pehanya yang putih dan gebu itu. Tundunnya yang tembam dan licin itu sangat mengiurkan. Begitu juga kedua-dua gunung mekar yang menghiasi dada wanita itu.

"Lid, buat apa intai-intai tu, sni masuk. Sapukan krim kat tetek Cik Na".

Tanpa berlengah, Khalid berjalan perlahan-lahan kearah katil makciknya. Berdebar-debar jantungnya. Koneknya begitu keras sekali. Sangat terangsang dengan tubuh montok makciknya. Sengaja dia mengangkang supaya lubang farajnya jelas kelihatan. Sangat memberahikan.

"Lid, tolong sapukan krim ni kat tetek Cik Na. Lepas tu tolong hisapkan tetek Cik Na".

Khalid mengangguk, krim tu dituangkan ke tapak tangannya. Jantungnya berdegup pantas. Tak sabar nak menyuap puting berwarna merah gelap itu kedalam mulutnya.

Apabila dia hendak menyapu krim itu, lengannya tiba-tiba digenggam oleh Zarina dan digoncang berkali-kali.

"Lid.... Lid.... Bangun sayang. Dah pukul 8.30 ni".

Kelopak mata Khalid terbuka luas. Terus segar lelaki itu. Hilang segala ngantuknya. Mukanya diraup sekali. Dia ternampak Zarina duduk di tepi katil dengan senyuman yang menawan. Khalid melihat tubuh Zarina dari atas ke bawah. Wanita itu lengkap berpakaian. Dia memakai t-shirt hitam berlengan panjang serta seluar jeans berwarna biru. Rambutnya kemas diikat tocang satu. Manakala Khalid sedang terbaring terlentang berbogel.

Khalid menepuk dahinya, dia bermimpi rupanya. Hampa....

"Lid, ikut Cik Na pergi kedai boleh? Tolong Cik Na angkat barang. Banyak benda nak beli ni".

"O...ok Cik Na. Sekarang ke?" tanya Khalid dalam keadaan mamai.

"Sekarang lah, lambat-lambat nanti panas pulak. Bila panas malas lah nak shopping. Jom".

Zarina bingkas bangun. Sempat dia mengerling ke arah konek Khalid yang keras mencanak. Dia teringat kembali bagaimana sedapnya disumbat batang besar itu malam semalam.

Tidak boleh dinafikan dia sedikit terangsang namun dia berusaha untuk membuang nafsunya demi perjanjiannya. Dia hanya mampu mengeluh.

******************

Banyak barang dibeli oleh Zarina. Sabun mandi, sabun cuci baju, beras, sardin dalam tin dan sebagainya. Mereka juga membeli roti canai untuk dicicah kuah asam pedas lebih semalam.

Khalid ditugaskan Zarina mengangkat barang-barang itu balik ke rumah. Sebelum ketibaan anak buahnya, Zarina harus membuat semua ini sendiri. Terkial-kial wanita itu mengangkatnya seorang diri.

Walaupun rumahnya hanya 10 minit perjalanan dari Mydin.

Sebaik sahaja tiba dirumah, Khalid menghenyak punggungnya ke atas sofa. Kepenatan setelah mengangkat barang-barang itu. Cuaca yang panas di luar langsung tak membantu.

SEPIWhere stories live. Discover now