DA 11 - CharlaX

4.2K 43 2
                                    

“Woi! Ni air apa melekit semacam? Bukan air yang keluar dari lelaki tadi tu ke? Eeeee...lepaslah!” rayu gadis tersebut meronta-ronta sambil mendengar mereka mentertawakannya.

Tidak cukup dengan itu, sebaik sahaja kawannya berhenti daripada menggeselkan badan pada tubuhnya, Amyra bertindak mencium bibir gadis itu. Dia mahu gadis itu merasai rasa zakar lelaki tadi yang masih melekat rasa pada mulutnya.

Pada awalnya, gadis itu meronta-ronta mahu melepaskan dirinya. Namun, lama-kelamaan dia mula membalas pergerakan lidah Amyra serta mengulum lidahnya.

“Uuuu...hot gila!” ucap Feeya yang merakam aksi kawannya bersama dengan Amyra di telefon pintarnya.

“Hei, dalam kita bertiga kau sorang je yang tangkap gambar bogel! Padam video tu sekarang!” kawannya meninggikan suara.

Sedang Amyra asyik bergelak ketawa, dia tiba-tiba teringatkan sesuatu, ‘alamak! Anak-anak aku dah tunggu lama!’

Dia segera membersihkan badannya bersama tiga gadis muda itu sebelum mengeringkan badan dengan tuala.

“Fuhhh...jantung aku masih berdegup laju lagi ni,” kata kawan Feeya yang menangkap gambar tadi.

“Sis nanti tak tunjuk muka, kan?” tanya Feeya.

“Jangan risau...nanti saya akan tutup atau crop muka. Saya pun tak pernah tunjuk muka dekat followers lagi,” jawab Amyra menyimpan telefon di dalam poket.

Sebaik sahaja ketiga-tiga gadis itu pergi meninggalkannya, barulah Amyra mula memakai pakaian. Ketika ini barulah dia tersedar sesuatu, ‘eh? Aku tak bawa bra dengan panties spare?’

Shit! Aku memang tertinggallah...macam mana boleh tinggal ni?’ soal Amyra lagi di dalam hati.

‘Takkan nak sarung yang pakai mandi tadi? Masih basah kuyup lagi ni... memang kantoi besar-besaran pakai bra dan panties basah,’ fikir Amyra.

Akhirnya dia membuat keputusan untuk menyarungkan sahaja pakaiannya tanpa memakai bra dan seluar dalam.

‘Herkhhh...! Ngilu pepek aku, apa tu?’ tanya Amyra di dalam hati sambil melihat dalam seluarnya.

Lebih kain pada jahitan seluar telah mengenai bibir farajnya. Dia tidak mempunyai pilihan lain selain daripada bersabar. Selepas ini dia sudah berjanji hendak membawa anak-anaknya ke pusat membeli-belah pula. Di sana nanti mungkin dia boleh mencari pakaian dalam baharu.

“Lamanya Mama?” tanya Naim.

“Ramai pula orang nak mandi kat bilik yang ada kunci pintu tadi,” Amyra memberi alasan sambil mengelap rambutnya dengan tuala.

“Eh? Mama pun tak pakai tudung?” tanya Alisya.

“Mama pun nak keringkan rambut dulu,” Amyra memberi alasan.

“Jangan bagitau Babah tau,” tambah Amyra lagi.

“Hmmm...tapi, kenalah belanja kitorang makan aiskrim, kan?” soal Ekin tertawa kecil.

“Eh? Ugut Mama nampak?” tegur Amyra sambil tersenyum melihat anaknya itu dari cermin pandang belakang.

Sebaik sahaja masuk ke dalam pusat membeli-belah, Amyra terus meminta Ekin membawa adik-adiknya ke pusat permainan video sementara dia pula ke kedai pakaian dalam wanita.

“Adik, saiz 36D ada tak?” tanya Amyra.

Gadis jurujual terus menjawab, “ala, sis...stok petang nanti baru sampai. Malam semalam ada tourist datang beli banyak.”

‘Aduh, nak cari tempat lain macam dah tak sanggup dah,’ kata Amyra di dalam hati.

“Seluar dalam pun sama?” tanya Amyra.

Diari Amyra [Complete]Where stories live. Discover now