Amyra hanya tersenyum sendirian setelah menutup kembali daun pintu sebaik Daniel keluar meninggalkan biliknya. Di dalam masa yang sama, dia teringat kembali di mana dia pernah memberanikan diri untuk ke kedai yang pernah diperkenalkan Daniel dahulu. Biarpun agak malu mengangkang dan merintih kesakitan di hadapan pelajar-pelajar universiti tersebut, namun hasil kerja mereka berjaya memuaskan hati Amyra.
Dahi Amyra berkerut dari tadi kerana gelisah memikirkan apa yang diminta oleh Daniel tadi. Tetapi disebabkan makanan sudah pun hampir tiba ke biliknya, dia terpaksa menyiapkan dan meletakkan kamera telefon pintar pada posisi yang sesuai. Iaitu merakam bahu dan ke bawah, tanpa merakam mukanya.
Ding! Dong!
Amyra meletakkan masa 10 saat sebelum telefon pintarnya memulakan rakaman secara langsung di akaun CharlaX miliknya. Dia kemudiannya menarik nafas sedalam-dalamnya sebelum membuka pintu.
Berbeza dengan budak-budak intern tadi, lidah lelaki penghantar makanan serta-merta kelu dan matanya pula terbeliak besar melihat tubuh bogel Amyra. Dia hanya tersedar kembali apabila mendengar wanita itu bertanya, “makanan untuk saya ke?”
“Err…haa…ya, betul,” ucap lelaki tersebut masih tercengang.
“Tak nak beri dekat saya ke, bungkusan makanan tu?” tanya Amyra tergelak kecil.
Sebaik menghulurkan bungkusan kertas berwarna coklat yang berisi makanan, lelaki tersebut memberanikan diri dengan meminta untuk meraba tubuh Amyra.
“Eh, tadi kan dah dapat tips lebih? Nak raba juga?”
“Bolehlah…bukan selalu dapat tengok perempuan cantik macam awak ni?”
“Betul ke, cantik?” soal Amyra mengusik sambil meletakkan bungkusan makanan di atas meja kecil di tepinya.
Bagaikan faham isyarat yang diberikan, lelaki itu mula meramas buah dada Amyra sambil memuji, “betul, cantik sangat…tetek besar.”
“Huh, lelaki asyik nak yang tetek besar je. Dah ada besar ni, nanti tergoda juga dengan tetek saiz gergasi,” rungut Amyra di dalam nada yang manja.
“Tak adalah…dapat besar ni kira puaslah. Besar sangat nanti lemas kalau terhempap muka,” ucap lelaki tersebut sambil melanjutkan tangannya ke cipap Amyra pula.
“Haaa…tadi cakap dah puas, kan? Dahlah, kan?” usik Amyra.
“Ala, kejap sangat…”
“Laki…bagi dua, tiga jam pun dia cakap tak puaslah…sekejap sangatlah…”
“Nanti kalau awak nak apa-apa, pesanlah makanan dekat saya terus. Tak payah melalui app, kira free delivery,” tawar lelaki itu sambil badannya ditolak keluar dari bilik Amyra.
“Nanti saya fikir, okey? Daaa~” ucap Amyra sebelum menutup pintu.
Setelah menghembuskan nafas panjang, barulah dia mengambil bungkusan makanan untuk menutup mukanya ketika berjalan ke arah telefon pintar bagi mematikan rakaman secara langsungnya.
Tanpa mempedulikan komen-komen lucah di dalam videonya tadi, Amyra makan sambil menonton televisyen sebelum tertidur kepenatan.
Namun, dia tidak dapat berehat lama sebaik menerima panggilan telefon daripada tiga orang pelajar intern tadi. Setelah menjawab panggilan telefon, Amyra mengeluh sebentar.
“Menyesal pulak aku offer nak hantar ke hotel diorang…”
Walaubagaimanapun, janji harus ditepati. Tambahan pula, mereka bertiga sememangnya memerlukan bantuan Amyra kerana kereta yang dikongsi mereka bertiga telah rosak dan sedang dibaiki.
YOU ARE READING
Diari Amyra [Complete]
Short StoryAmyra merupakan ibu kepada tiga orang anak, bekerja sebagai eksekutif di salah sebuah syarikat swasta. Di sebalik kehidupannya yang nampak bahagia itu, terselit kesepiannya kerana diabaikan suami yang hanya sibuk dengan kerjanya. Pertemuan semula de...