Inilah kali pertama dia melihat anggota sulit wanita dengan sebegini dekat selain daripada di dalam video lucah yang pernah dilihatnya.
Adakalanya batang pelir miliknya menyentuh bibir faraj Wana kerana terlalu lama menunggu. Hanif mengambil kesempatan itu dengan berlakon tidak sengaja melanggar biji kelentit Wana.
‘Wow, basah…’ katanya di dalam hati.
“Janganlah banyak sangat bergerak. Aku tak boleh nak concentrate,” tegur Wana.
Tetapi di dalam hatinya berkata, ‘betul ke aku nak kencing dekat depan dia ni? Malu gila!’
Setelah agak lama menunggu, Hanif merangkul belakang pinggul Wana dan menarik rapat ke badannya.
“Hei, kau apahal?” marah Wana yang terkejut batang pelir tersebut berada pada alur cipapnya.
“Sorry, akak…saya tak boleh tunggu,” ucap Hanif memeluk badan Wana sambil menggerakkan pinggulnya ke depan dan ke belakang.
Alur cipap Wana kini berlecak dengan air mazinya bercampur dengan air mazi milik Hanif. Tanpa perlu menunggu lama, air mani Hanif memancut bercurahan pada paha Wana.
Hanif tersengih berkata, “sorry, kak…sedar-sedar dah dua kali saya pancut dekat akak.”
Tiba-tiba senyuman di bibir Hanif menjadi pudar sebaik merasakan cecair panas mengalir pada batangnya. Kini giliran Wana pula tersenyum sinis sambil mengangkat sebelah keningnya.
Mungkin kerana geram diperlakukan sesuka hati oleh kawan adiknya, Wana terus sahaja boleh melepaskan air kencing di dalam keadaan pahanya mengepit rapat zakar Hanif.
“Eeeuwww…” ucap Sue dengan kuat.
Manakala Amyra dan Ekin pula geli hati mendengar cerita yang disampaikan Sue tadi. Anak-beranak itu sama-sama ketawa terkekeh-kekeh.
“Okay, my turn pula…” kata Pui Ting memulakan cerita.
Kisah Pui Ting kali ini berlaku di sekolah selepas pelajar-pelajar sudah pulang. Dia sering diejek kerana sebutan namanya begitu dekat sekali dengan perkataan puting.
“Puting, kau dah siap kerja sekolah ke belum?” tanya rakan sekelasnya yang lebih mesra dipanggil Khan.
“Diamlah, Khan! Kau ingat nama kau ada perkataan Khan tu, kau boleh perasan kau tu hero Hindustan?” marah Pui Ting.
“Ala, kau ni puting…sensitif sangatlah. Puting kau memang jenis sensitif, eh?” gurau Khan duduk di sebelah Pui Ting.
Di dalam masa yang sama, tangan lelaki itu dengan bersahaja menyentuh belakang badannya serta mengusap-usap merasai lapisan training bra yang dipakainya.
Oleh kerana panas, Pui Ting biasanya membuka baju kemeja di dalam pinafore dan menggantikan dengan t-shirt sukan. Apabila sudah hampir dengan waktu kokurikulum nanti, dia hanya perlu menyarungkan seluar sukan sahaja tanpa perlu ke tandas.
“Kenapa kau tak tukar habis je? Pakai seluar siap-siap,” soalan yang pernah ditanya Sue melihatnya memakai begitu.
“Skirt best maa…angin. Bagi sejuk saya punya kaki,” jawab Pui Ting bersahaja.
Ekin bergurau, “bagi sejuk kaki ke…”
Belum sempat dia menghabiskan perkataannya, Amyra telah menegur, “aippp…”
Selain memberitahu yang dia tidak suka memakai baju kemeja putih terlalu lama kerana sukar hendak mencuci daki pada kolar baju kemeja tersebut.
“Puting, aku nak tengok puting kau, boleh?” tanya Khan bersahaja.
YOU ARE READING
Diari Amyra [Complete]
Short StoryAmyra merupakan ibu kepada tiga orang anak, bekerja sebagai eksekutif di salah sebuah syarikat swasta. Di sebalik kehidupannya yang nampak bahagia itu, terselit kesepiannya kerana diabaikan suami yang hanya sibuk dengan kerjanya. Pertemuan semula de...