DA 26 - Sleepover

3.3K 39 1
                                    

Mata Amyra memandang tepat ke arah kawan baiknya, lalu cuba menggapaikan tangan meminta tolong. Namun Ziela tidak menyambutnya, malah dia memperkemaskan lagi pelukan kedua-dua tangannya bagi menghimpit tubuh berisi Cikgu Reza. Biarpun terpaksa menahan bau tengik peluh menusuk masuk ke rongga hidungnya. 

Tidak lama kemudian, barulah dia menggenggamkan sebelah tangan serta mengangkatnya. Bagaikan memberi isyarat kepada kawan baiknya untuk terus bertahan buat sementara waktu.

Amyra memahami isyarat tangan kawannya. Di dalam masa yang sama, dia tahu tugasnya kini adalah untuk memastikan perhatian Selina hanya tertumpu kepadanya sahaja dan tidak perasankan apa yang sedang dilakukan Ziela. 

Biarpun merasakan geli untuk melakukannya, Amyra membulatkan tekadnya dengan memasukkan lidah ke dalam bibir faraj Selina. Seterusnya membuatkan gadis itu melentikkan belakang badannya dan mengerang kesedapan.

"Haaa...macam ni lah, bitch! Pandai pun kau...aku ingat nak kena ajar banyak benda," Selina memberikan galakan.

Mengenali Cikgu Reza, lelaki menghampiri usia 50 tahun itu sememangnya mempunyai masalah kesihatan seperti kolesterol tinggi, kencing manis dan tekanan darah tinggi. Kesan dari apa yang dilakukan Ziela, telah menyebabkan kekurangan oksigen disalirkan ke otak. Cikgu Reza merasakan badannya semakin sukar untuk digerakkan mengikut kemahuannya. Dia terus rebah biarpun di dalam keadaan sedar.

Di dalam kepala Cikgu Reza kini mungkin menyesal kerana tidak mengamalkan budaya hidup sihat serta menghisap rokok melebihi tiga kotak sehari biarpun telah beberapa kali dinasihati doktor.

Perlahan-lahan Ziela melonggarkan tali leher Cikgu Reza dan memeriksa nadi pada leher lelaki tersebut. Sekiranya ada apa-apa yang boleh dikaitkan dengan dirinya sekiranya diperiksa petugas kesihatan nanti, dia boleh sahaja berlakon sebagai mangsa dengan bukti kukuh berada di dalam farajnya kini. Namun begitu, sukar untuknya meneruskan persekolahan sebagai pelajar yang telah dirogol guru disiplin.

Kini, apa yang tinggal bagi Ziela hanyalah merentap rambut Selina untuk menghentikan perbuatan gadis itu yang masih lagi menggoyangkan pinggul serta menekan cipapnya pada muka Amyra.

"Bodoh! Kau buat apa?" tanya Selina menahan kesakitan.

"Diam! Kau jangan banyak cakap!" marah Ziela.

Tidak mempedulikan apa yang dikatakan kepadanya, Selina bertanya lagi, "cikgu! Cikgu mana?! Apa yang kau dah buat?"

Ziela menjawab, "kau tak payah tahu...pakai baju kau sekarang jugak!"

Amyra mengambil peluang tersebut untuk menyarungkan kembali pakaian sekolahnya serta menolong Ziela memakai baju kurung sekolah tanpa melepaskan tangan yang masih merentap rambut Selina.

Biarpun tidak rela, dia terpaksa juga mengemaskan seluar Cikgu Reza. Sambil menarik zip seluar dengan kasar, dia berharap agar ada kulit zakar yang tersangkut pada zip yang ditariknya.

"Kau jangan cakap apa-apa lepas kita keluar dari bilik ni," Ziela memberikan amaran.

"Korang ingat korang boleh terlepas ke? Apa yang korang dah buat dekat Cikgu Reza?" tanya Selina meninggikan suara.

Buk!

Dia terdiam sebaik menerima sebuah tumbukan pada bahagian perutnya. Inilah kali pertama Amyra menumbuk seseorang. Dia tidak boleh berdiam diri dan membiarkan Ziela seorang sahaja yang melakukan kesemuanya.

Perubahan Amyra itu sekaligus mengejutkan Ziela.

Serentak dia menarik rambut Selina dan berbisik, "kau kena ingat, kitorang boleh je buat report kata kena rogol. Bukan susah pun, kan?"

Diari Amyra [Complete]Where stories live. Discover now