“Saya sidai sekejap…takkanlah awak nak pakai kain yang basah lembab, kan?” jawab Najib dengan bersahaja.
Jawapannya begitu logik tetapi tidak kena dengan tempat dan masa. Ianya langsung tidak menutup rasa malunya duduk bersebelahan dengan Najib di dalam keadaan telanjang bulat di kaunter bayaran. Apa lagi renungan yang diberikan kawan abangnya itu seolah-olah sedang mengimbas dan meneliti setiap inci tubuhnya.
Tidak perlu menunggu lama, tangan Najib mula bertindak berani dengan mencubit isi cipapnya sambil berkata, “bukan main timbul lagi pepek kau. Dah macam bukit, aku tengok.”
Liza yang terkejut dengan perbuatan kawan abangnya itu tidak dapat mengeluarkan apa-apa suara. Mungkin salahnya sendiri kerana begitu berani mendedahkan tubuh badannya kepada lelaki yang hanya dikenalinya sebagai kawan abang.
Sementara dia masih lagi terkejut dan tergamam, tangan Najib meneruskan langkahnya dengan meramas-ramas buah dada Liza yang tidak kecil dan tidak pula begitu besar, hanya muat-muat sebelah tangan sahaja.
Di awal tadi, Liza menutup anggota sulit dengan kedua-dua tangannya. Namun, tangannya tidak pula dikeraskan atau melawan ketika mana lelaki itu mengenepikan tangannya sebelum mula menyentuh anggota sulit yang terletak di antara kedua-dua kakinya.
Kelopak bibir faraj Liza diusik Najib dengan mengenepikan kulit labia tersebut menggunakan ibu jari dan jari telunjuk. Sementara itu, Jari hantunya melayari belahan pintu farajnya dari bawah ke atas dan turun semula ke bawah beberapa kali.
Apa yang lebih memalukan Liza ketika ini, dia sedar yang bahagian sulitnya itu telah bertambah basah jika dibandingkan dengan pada awal-awal tadi.
“Berlecak…” ucap Najib teruja.
Sekaligus membuatkan muka Liza merah sehingga ke telinga kerana malu. Lantas dia memalingkan mukanya memandang ke bahagian dalam kedai runcit tersebut. Namun, ianya telah memakan dirinya sendiri kerana matanya tidak dapat memantau apa yang bakal dilakukan kawan abangnya.
Tiba-tiba sahaja jari hantu Najib meredah masuk ke dalam pintu farajnya. Menyebabkan dia tersentak dan meluruskan belakang badannya. Matanya menjeling melihat tangan lelaki di sebelahnya sedang bergerak-gerak sementara jari hantunya meneroka dinding dalam farajnya yang basah serta berlendir.
Bermula dengan rasa ngilu dan mulutnya merintih di antara sakit dan sedap. Namun, segala-galanya berubah apabila jari hantu Najib menjumpai apa yang dicarinya. Secara tiba-tiba tubuh Liza menggletar serta menegang bersama dengan putingnya, sehinggakan bulu romanya juga turut meremang.
‘Apa tu?’ tanya Liza terkejut lalu menundukkan kepala.
Di dalam masa yang sama, Najib tersenyum melihat reaksi gadis tersebut dan tahu itulah tempatnya. Sekali lagi jarinya menjolok dan menekan dinding faraj Liza pada tempat yang sama.
Aahhhn~❤️
Liza terkejut terus menutup mulut. Namun, ianya tetap tidak menghentikan pergerakan jari hantu Najib daripada terus-menerus menekan pada bahagian tersebut sehinggakan tubuhnya menggeletar kuat dan kedua-dua kakinya mengepit tangan di celah kangkangnya.
Emhh! Hmmpp! Aaaahhh!!!
Tangan yang menutupi mulutnya akhirnya dibukakan kembali sebaik dia merasai klimaks. Perasaannya bercampur aduk, lalu matanya bertentangan dengan pandangan mata Najib yang sedang merenung nakal ke arahnya.
Tanpa berkata apa-apa, Najib terus mengeluarkan zakarnya, lantas membuatkan Liza terpegun melihat zakar di hadapannya. Biarpun tidak sebesar Pandi, tetapi ianya tetap tidak membantu keadaan tubuhnya yang sedang berada di dalam keadaan sensitif selepas klimaks.
YOU ARE READING
Diari Amyra [Complete]
Short StoryAmyra merupakan ibu kepada tiga orang anak, bekerja sebagai eksekutif di salah sebuah syarikat swasta. Di sebalik kehidupannya yang nampak bahagia itu, terselit kesepiannya kerana diabaikan suami yang hanya sibuk dengan kerjanya. Pertemuan semula de...