Belum sempat dia hendak membuka seluar dalam seksinya, Henry telah menghalangnya. Tangan lelaki itu meraba-raba cipapnya dari seluar dalamnya.
Lalu Henry berkata, “tonggeng. Saya tidak sabar mahu doggy kamu.”
Amyra mengikut sahaja menonggeng di hadapan Henry. Seterusnya tangan Henry menarik tali seluar dalam di celah punggung wanita di hadapannya. Bunyi nafasnya boleh didengari Amyra ketika menggeselkan kepala zakar pada bibir faraj.
Sebaik sahaja Henry memasukkan zakar, dia terus menegur Amyra, “sangat basah cipap kamu ni. Senang saja jolok masuk. Kamu suka sebenarnya, kan?”
Habis sahaja kata-kata Henry itu, dia terus menampar punggung Amyra. Terkejut punggungnya tiba-tiba ditampar, dia terus mengerang.
“Sangat seksi suara kamu ni...kasi bunyi kuat sikitlah. Baru sedap saya dengar sambil jolok kamu,” kata Henry lagi sebelum memulakan dayungan pinggulnya.
Biarpun dia masih tidak rela, Amyra terpaksa juga mengeluarkan suaranya sambil dijolok Henry, “aaaahhh...hngh...hmmm...”
“Sedap tak? Kalau sedap cakaplah sedap,” tanya Henry sambil meramas payudara Amyra.
“Ughhh...hrmmm...sedap...” jawab Amyra.
“Kalau sedap, kamu mau minta saya buat apa lagi?” tanya Henry lagi.
Amyra tidak tahu apa yang patut dikatakan bagi memuaskan hati Henry. Dia cuba dengan berkata, “boleh jolok laju lagi?”
“Haaa...itu macamlah. Kamu suka sebenarnya, kan?” sekali lagi Henry bertanya kepadanya.
“Hurmmm...aaaahhhh...ya, saya suka encik jolok saya,” jawab Amyra terpaksa melayan kehendak lelaki itu.
Berpuas hati dengan jawapan yang diberikan Amyra, Henry terus menarik rambut merah wanita itu serta melajukan dayungannya.
Dia berkata, “haaa...itu macamlah. Uhhh...yes, banyak sedaplah kamu punya puki.”
Amyra terpaksa meninggikan kepala kerana rambutnya dipegang kuat Henry bagaikan sedang memegang tali ketika menunggang kuda.
Pap! Pap! Pap! Pap!
Aaahhh...hnnn...anhhhh...hmmmppphhh...
Bunyi tubuh Henry menghentak punggung Amyra diselang-selikan dengan erangan dari bibir wanita itu sekaligus telah menenggelamkan latar bunyi seram di dalam rumah hantu tersebut.
“Saya sudah mau pancut!” kata Henry dengan kuat sebelum menekan pinggul sedalamnya sambil muncung zakarnya melepaskan air mani.
Henry kemudiannya menghalang Amyra daripada menjatuhkan punggung, lalu terpaksalah dia kekal menonggeng sambil kepalanya direndahkan bagi merehatkan tangan.
Perasaan malunya tidak dapat digambarkan apabila Henry mencangkung dan memerhatikan sahaja lubang cipap serta duburnya. Henry berpuas hati melihat air maninya membasahi cipap wanita yang tidak dikenalinya itu.
Jari telunjuk Henry mengusik biji kelentit Amyra, membuatkan dia menjatuhkan punggungnya kerana ngilu. Lantas Henry memarahinya dan meminta dia mengangkat punggungnya kembali.
Sekali lagi Henry mengusik biji kelentit Amyra dengan jari telunjuknya. Dia tertawa besar melihat tubuh Amyra menggigil menahan ngilu.
Lelaki itu berkata, “nanti kalau mengandung...jangan cari saya tau. Pandai-pandai kamulah mau settle. Tapi, bila-bila kamu gersang rindu sama saya punya batang, carilah saya. Bila-bila pun saya boleh tolong. Hahaha.”
Sebaik menghabiskan kata-kata, Henry terus bangun dan memakai seluar sambil melihat pemandangan cipap dan punggung Amyra yang masih berada di dalam keadaan menonggeng.
YOU ARE READING
Diari Amyra [Complete]
Short StoryAmyra merupakan ibu kepada tiga orang anak, bekerja sebagai eksekutif di salah sebuah syarikat swasta. Di sebalik kehidupannya yang nampak bahagia itu, terselit kesepiannya kerana diabaikan suami yang hanya sibuk dengan kerjanya. Pertemuan semula de...