Amyra menjawab di dalam nada yang perlahan, “ya, Daniel…nak datang ke?”
Daniel menjawab, “eh, tak…saya tak boleh lepas ni. Kena layan family. Tapi, budak rider semalam tu ada mesej saya. Dia nak hantar makanan free, tu pun kalau akak naklah.”
Amyra terdiam sebentar berfikir, lalu membalas, “tapi akak tak sorang ni. Ada budak-budak intern mandi kolam sama.”
“Oh, bogel ke?” tanya Daniel di dalam nada berbisik.
“Haha…ya, kenapa? Nak tengok ke?”
“Boleh juga…”
Amyra meletakkan panggilan sebelum melakukan panggilan video. Dia melihat Daniel sedang mundar-mandir di koridor, bersembunyi daripada keluarganya. Seterusnya, Amyra berpura-pura sedang melihat sesuatu pada skrin telefon sambil menunjukkan tubuh bogelnya secara senyap-senyap kepada Daniel.
Kemudian, dia memusingkan kamera dan berlakon seperti seperti sedang bercakap di telefon sambil berjalan mengelilingi kolam. Membuka peluang kepada Daniel untuk melihat keindahan tubuh ketiga-tiga pelajar intern yang sedang bermain air.
Sebaik menamatkan panggilan, dia menerima whatsapp daripada Daniel, “thanks akak. Nanti saya minta rider tu datang lewat sikit.”
“Cakap dengan siapa tu?” tanya Karina tiba-tiba menyergah dari belakang.
“Biasalah…kalau bukan anak-anak, kawan…” jawab Amyra menterbalikkan skrin telefon di atas meja.
“Jomlah balik…saya mengantuk sangat ni,” rengek Helen sambil memeluk Karina dari belakang serta meramas buah dada kawannya.
“Hei, apa raba-raba ni?” tegur Karina.
“Jomlah…aku pun dah kecut dah ni,” kata Aida pula.
Dengan bersahaja Helen meramas buah dada Aida pula sebelum bertanya, “tak kecut pun?”
Aida dan Karina serentak menarik puting gadis berbangsa Cina itu sambil berkata, “jari…bukan tetek!”
“Sakit…kakak, tolong saya,” ucap Helen meminta tolong.
Tetapi Amyra pula hanya tergelak sebelum menampar punggung gadis-gadis yang masih muda. Kedengaran nyaring suara Aida dan Karina yang terkejut sebaik punggung mereka yang masih anjal itu ditepuk Amyra.
Satu jam kemudian, penghantar makanan tiba di hadapan pintu bilik. Seperti semalam, Amyra menyambut kehadirannya dengan berbogel.
Tanpa berkata apa-apa, lelaki tersebut terus meletakkan makanan di atas meja sebelum menutup pintu dan menerkam Amyra.
“Eh, kata nak hantar makanan je?” soal Amyra terkejut.
“Makanan tu untuk kenyangkan perut awak. Tapi yang ni, untuk kenyangkan yang ni,” jawab lelaki tersebut sambil mengorek cipap Amyra setelah mengeluarkan zakarnya.
Tubuh Amyra terbenam di atas tilam yang empuk setelah ditolak penghantar makanan tersebut. Tanpa dia sempat melakukan apa-apa, kedua-dua kakinya sudah pun berada di udara dan dibukakan dengan luas.
“Aaaauhh…heng!” rintih Amyra sebaik menerima zakar lelaki yang tidak dikenalinya itu, di dalam keadaan tubuh bogelnya ditindih lelaki yang tidak dikenalinya.
Bibir lelaki tersebut begitu rakus menghisap buah dadanya sambil pinggulnya menghentak kuat cipap Amyra. Dia semakin terangsang apabila mendengar suara wanita tersebut mengerang dengan kuat di setiap hentakan yang diberikannya.
Biarpun agak gelojoh dan tidak begitu berpengalaman, namun zakarnya yang panjang itu telah menutup kelemahannya. Tetapi walau bagaimanapun, tidak mungkin lelaki gelojoh sepertinya mampu bertahan lama.
YOU ARE READING
Diari Amyra [Complete]
Short StoryAmyra merupakan ibu kepada tiga orang anak, bekerja sebagai eksekutif di salah sebuah syarikat swasta. Di sebalik kehidupannya yang nampak bahagia itu, terselit kesepiannya kerana diabaikan suami yang hanya sibuk dengan kerjanya. Pertemuan semula de...