DA 30 - Kongsi Cerita Bahagian 4

2.2K 31 1
                                    

Pui Ting merasakan sakit bercampur ngilu ketika Khan menarik kuat putingnya secara tiba-tiba. Tetapi, dia tidak dapat bergerak bebas kerana air mani sedang mencurah-curah keluar di dalam mulutnya. Dia tidak mahu air mani tersebut mengenai pinafore atau badannya.

Mata mereka berdua saling bertentangan. Pandangan mata Khan melihat kagum gadis berbangsa cina di hadapannya yang baru sahaja menelan kesemua air maninya.

Manakala pandangan mata Pui Ting pula bagaikan terangsang diperlakukan sebegitu rupa oleh Khan. Lidahnya sengaja menjilat bawah zakar Khan.

"Eee...rasa apa?" tanya Wana.

"Hmmm...macam putih telur mentah, kot?" teka Pui Ting sambil tergelak kecil.

Lalu dia berkata, "next, auntie pula...hihihi."

Amyra terus berkata di dalam hati, 'oh my god...apa yang aku nak cerita ni?'

Dia masih tidak mahu menceritakan tentang sejarah hitamnya. Bukan sahaja akan merosakkan mood-nya, malah akan merosakkan mood sleepover ini.

"Mama first tengok masa dengan Papa, kan?" teka Ekin.

"Yup, itulah Mama macam serba salah sikit nak cerita," Amyra memberikan alasan.

"Okey, next...aku tak nak dengar cerita malam pertama Mama dengan Papa aku," Ekin terus mengubah topik.

"Hey, why not? saya nak dengar maaa..." ucap Pui Ting.

Wana berkata, "macam tu kita dengar story your parents having sex juga. Nak?"

Pui Ting terdiam sebentar sebelum berkata, "geli maaa..."

Ekin terus mencelah, "haaa...macam tulah yang aku rasa."

"Tapi, parents saya tak sporting macam auntie," ucap Pui Ting memeluk tangan Amyra.

"Macam tu, Ekin pula yang cerita," sambung Pui Ting memandang kepada Ekin.

'Shit! Terkena aku!' ucap Ekin di dalam hati.

Ekin memulakan ceritanya dengan memandang ibunya di dalam pandangan serba salah. Apa yang terjadi selepas daripada Jaafar terserempak dengan dirinya yang bertelanjang di dalam rumah, Jaafar beberapa kali cuba mencari peluang untuk bercakap dengan Ekin.

Pada suatu hari, peluang tersebut datang dengan sendirinya.

"Ekin, sekejap!" Jaafar menangkap tangan gadis itu.

"Sakit..." rengek Ekin cuba melepaskan diri.

Segera Jaafar melepaskan tangan Ekin serta meminta maaf, "saya minta maaf. Tak sengaja nak berkasar dengan awak."

"Saya minta maaf juga pasal tempoh hari," sambung Jaafar lagi.

"Tu je?" tanya Ekin.

Jaafar serba salah tidak tahu apa lagi yang dimahukan gadis itu dari dirinya.

Ekin bersuara, "sebab saya dah malu hari tu, saya nak awak pula malu."

Disebabkan sifat semula jadinya yang lurus bendul, tiada apa yang datang ke dalam fikiran Jaafar ketika ini. Tangannya terus sahaja melucutkan seluar di hadapan Ekin.

"Bukan! Maksud saya awak cerita benda memalukan ke..." kata Ekin cuba mengelak daripada melihat zakar di hadapannya.

Tetapi di dalam masa yang sama, pipinya terasa panas. Ketika Jaafar kelam-kabut hendak menyarungkan seluarnya semula kerana salah faham, Ekin tiba-tiba menghalang.

"Tunggu..." kata-kata Ekin sekaligus membuatkan Jaafar berhenti bergerak.

Lalu dia berkata, "rasanya kalau awak main awak punya depan saya...mesti rasa malu, kan?"

Diari Amyra [Complete]Where stories live. Discover now