DA 37 - Cerita Liza Bahagian 3

1.9K 25 1
                                    

Tangan Liza terus menepuk bahu Najmi dengan berkata, "hei, jangan nak ingat lagi pasal tulah!"

Semasa di sekolah rendah, Liza agak tomboi dan sering berkawan dengan Najmi, Shafik dan Halim. Ke mana-mana pun dengan mereka bertiga, tanpa mengira tempat. Mandi sungai, panjat pokok, memakan buah serta bermain bola sepak. Malah, Liza juga pernah mencuba kencing berdiri bersama tiga kawan lelakinya di hadapan sebuah pokok besar.

Pada suatu hari, ketika dia mengunjungi ke rumah Halim seperti mana rutin, dia melihat tiga orang kawannya itu sedang berendam di dalam kolah mandi.

"Hei, korang buat apa? Tak sejuk ke mandi awal-awal pagi macam ni?" tanya Liza.

"Sejuklah, kau masuklah sekali kalau nak tahu," pelawa Najmi.

Tanpa segan silu, Liza terus berbogel sebelum masuk ke dalam kolah mandi tersebut. Mereka telah terbiasa mandi bersama sejak dari kecil lagi. Cuma bezanya pada kali ini, tubuh Liza kelihatan begitu menarik di mata mereka bertiga.

Dadanya sudah mula membusut, sementara cipapnya pula sudah mula naik tembam. Melihat mereka bertiga terdiam dan terpegun, Liza bertanya, "kenapa?"

"Tak ada apa-apa, cepatlah berendam," gesa Halim.

Lalu mereka masing tertawa besar sebaik melihat tubuh bogel Liza menggigil kesejukan sebaik memasuki ke dalam air kolah yang sejuk di waktu pagi.

Sama seperti ketika mandi di sungai, Liza akan membiasakan diri dengan menenggelamkan badannya terlebih dahulu. Seterusnya barulah dia dapat bermain air dengan tiga kawan baiknya.

Sedang mereka berempat seronok bermain air, tiba-tiba bapa kepada Halim masuk ke dalam bilik air dengan reaksi muka terkejut melihat Liza ada bersama mereka.

"Aik? Kamu buat apa nak mandi sekali dengan budak bertiga ni? Diorang bertiga dah nak kena," soal lelaki tersebut sebelum dengan bersahaja menyelukkan tangan ke dalam air dan meraba pepeknya.

Seterusnya dia berkata, "kamu bukannya ada kote nak sunat sekali."

Liza ketika ini masih tidak memahami apa yang dilakukan oleh lelaki sebaya ayahnya itu, dia membiarkan sahaja cipapnya diraba. Tambahan pula, sudah menjadi kebiasaan bagi Najmi, Shafik dan Halim meraba-rabanya sebagaimana yang dilakukan bapa Halim ketika sedang bermain air.

Tetapi kini dia tidak tahu sekiranya dia patut membalasnya kembali sebagaimana yang biasa dilakukan kepada tiga kawan lelakinya. Dia biasanya akan menarik geram menarik kulit zakar mereka.

"Cuba kamu tolong pak cik periksakan "burung" mereka bertiga tu...rasa dah kecut ke belum," arah bapa Halim dengan begitu bersahaja meletakkan sepuntung rokok ke mulutnya.

Liza mengikut arahan dengan meraba ketiga-tiga kemaluan kawan baiknya. Dia boleh dikatakan sudah agak biasa kerana pernah melihat dan memicit zakar kawan-kawannya ketika mandi di sungai sebelum mengejek kote dah kecut.

Bagaikan ada unspoken rules di antara mereka berempat, sekiranya sesiapa sahaja yang mula dahulu meraba, pasti dia akan diraba balik. Sebaik Liza meraba zakar Najmi, Shafik dan Halim, mereka juga turut membalas dengan mencubit pepeknya.

"Dah kecut, pak cik," beritahu Liza kepada bapa Halim yang keluar sebentar dari bilik air untuk memadam api rokoknya.

Di dalam diam, tangannya nakal menarik-narik kulit serta melaga-lagakan testis kawannya tanpa diketahui lelaki-lelaki dewasa yang berdiri berhampiran dengan bapa Halim.

Berminat melihat kawan-kawannya didukung di atas bahu, Liza juga meminta supaya dia didukung juga. Bapa Halim tersenyum melayan dengan mendukung Liza yang masih berbogel itu dan meletakkan pada bahunya.

Diari Amyra [Complete]Where stories live. Discover now