DA 45 - Kursus

2.4K 34 1
                                    

Muka Amyra kembali risau melihat tubuh Helen dibaringkan di sebelahnya. Lebih mengerikan lagi apabila dia melihat Dato’ James sekali lagi mengerjakan tubuh Helen yang longlai. Selesai mengerjakan Helen, tentulah cipapnya pula yang akan menjadi tempat mereka berempat melepaskan air mani mereka.

Amyra sudah hilang kiraan, sudah berapa kalikah kitaran tersebut berlaku. Dia hanya tersedar apabila jam loceng di telefonnya berbunyi. Segera dia bangun mencari di manakah lokasi telefon tersebut. Kali terakhir dia menyimpannya di dalam poket seluar.

Setelah memadamkan jam loceng, dia melihat celah kangkangnya terdapat begitu banyak sekali kesan-kesan air mani yang telah kering. Begitu juga pada muka Helen. Apa yang menghairankannya, hanya tinggal mereka berdua sahaja di dalam villa tersebut.

“Helen, cepat...dah pagi ni,” Amyra segera mengejutkan gadis tersebut, kursus mereka akan bermula sejam dari sekarang.

“Hah? Siapa lagi nak jolok saya?” Helen mengigau.

“Hah? Kau dah kenapa?” tanya Amyra menampar-nampar perlahan pipi gadis tersebut.

Melihat tiada respon, dia dengan geram menjolokkan dua jarinya pada celah kangkang gadis tersebut. Serentak Helen terjaga dan menanyakan mengapa Amyra menjolok cipanya.

“Sakitlah saya punya burit…kakak jolok,” rungut Helen sambil memakai dress yang dipakainya malam semalam.

“Cepatlah, jangan banyak cakap. Kau dahlah kena tolong urusetia,” tegas Amyra. “Tak payah pakai yang dalam-dalam, yang penting kita balik bilik akak dulu.”

Mereka terkejar-kejar di atas platform kayu dengan memakai kasut tinggi. Mujur terdapat pemandu kereta buggy sedang menunggu pelanggan-pelanggan yang tinggal di kawasan villa yang mahu ke bangunan utama.

Amyra merasa pelik melihat pemandu tersebut asyik menoleh ke arah dirinya dan Helen. Lalu bertanya, ‘takkanlah dia pelik tengok rambut aku warna merah?’

Dia tidak sempat memakai tudung kerana mahu segera keluar dari villa tadi. Kemudian barulah dia perasan apa yang dilihat oleh pemandu tersebut dari tadi.

Segera dia menegur Helen, “kaki tutup. Nampaklah kau punya.”

Gadis itu merungut, “kakak cakap jangan pakai spender dulu tadi. Mesti orang boleh nampak maa…”

‘Geram pulak aku dengan amoi sorang ni…habis tu, takkan kau nak free show je?’ getus hati Amyra.

“Eh?” ucap Amyra yang baru teringat sesuatu.

Bukan celah kangkang gadis itu sahaja yang menjadi permasalahannya, malah muka Helen juga dipenuhi dengan kesan air mani yang telah kering dan tidak sempat dicuci.

Tanpa melengahkan masa, Amyra terus melilitkan tudung sebaik sahaja kereta buggy berhenti. Lalu mengajak Helen untuk menaiki tangga ke tingkat satu terlebih dahulu.

“Kakak, ada lif kenapa mahu nak tangga pula?” soal Helen kepenatan.

“Nanti kalau terserempak dengan orang-orang tempat kerja...diorang nampak rupa kita sekarang, macam mana?” balas Amyra.

“Teruk, meh?”

“Nanti kau tengok dekat cemin.”

Setelah tiba di tingkat satu, barulah mereka berdua menaiki lif untuk ke tingkat bilik Amyra. Di dalam biliknya terdapat kad akses dan nota yang telah ditinggalkan oleh Sharon dan Razif.

Thanks sebab beri pinjam bilik yang best ni. Sebab kau, Sharon say yes dan kitorang berdua merancang untuk berkahwin selepas ini – Razif.

You memang kawan sejati I. So as kawan I, you kena plan I punya bridal shower. Hihihi. Shhh…jangan beritahu Razif – Sharon.

Diari Amyra [Complete]Where stories live. Discover now