"Hei, jangan usiklah!" marah gadis cina tadi dengan memukul tangan rakan sekelasnya.
"No, I'm just curious..." balas rakan sekelasnya dengan mengatakan dia menyentuh biji kelentit Amyra kerana ianya nampak begitu jelas dan ketara sekali.
Dia kemudiannya bercerita yang dia biasanya sukar hendak mencari klitoris teman wanitanya ketika sedang melakukan hubungan seks. Dia juga biasa dimarahi kerana 'potong stim' setiap kali jarinya tergelincir dari tempat yang sepatutnya.
Gadis itu masih lagi membebel memarahi lelaki tadi di dalam bahasa cina serta mengatakan dia tidak sepatutnya menyentuh pelanggannya.
Setelah keadaan kembali tenang, gadis itu menunjukkan kepada Amyra, kotak pewarna yang akan digunakannya, "akak, ini 100% organik. Tak perlu risau punya..."
Secara serta-merta kedai tersebut menjadi begitu sunyi kerana masing-masing sedang menumpukan perhatian ketika gadis itu sedang menyapukan pewarna pada bulu ari-ari Amyra.
Di dalam masa yang sama, Amyra dapat merasakan yang cipapnya berdenyut-denyut serta mengemut ketika anggota sulit bawahnya dilihat secara beramai-ramai.
"Okey, akak...biar kangkang dulu dalam 35 minit itu macam, nanti I bawa kakak pergi cuci," beritahu gadis itu sebelum melakukan memotong rambut Daniel pula.
Muka Amyra merah padam setiap kali ada pelanggan atau pelajar-pelajar yang masuk ke dalam kedai. Mereka pasti akan datang melihat ke arah kangkangnya yang terbuka luas itu sebelum memberitahu tujuan mereka datang ke kedai tersebut.
Sewaktu membasuhkan bulu ari-ari Amyra, gadis cina itu dengan nakal menggentel biji kelentitnya sambil tergelak-gelak melihat reaksi Amyra yang begitu gersang sekali.
"So, macam mana?" tanya Daniel sebaik sahaja menemani Amyra keluar dari kedai tadi.
"Rasa macam nak menyorok dalam gua lepas tu tak nak keluar lagi dah," jawab Amyra tersipu malu.
Daniel tergelak sebelum berkata, "nak malu apa? Akak punya cantik, mantap...sedap tu tak tahu lagi. Kena rasa dulu."
Amyra tersentak bertanya, "eh...gatal! Kenapa pulak kau nak rasa cipap akak? Isteri kau mana? Kan ramai lagi perempuan lain dekat universiti ni?"
Dengan bersahaja dia meramas punggung Amyra dan menjawab, "geram tengok akak punya..."
Tangan Amyra terus menepuk bahu Daniel dan berkata, "akak ni isteri oranglah."
Penting baginya untuk meletakkan garis sempadan supaya Daniel tidak terus mengusiknya. Tetapi di dalam diam, dia sebenarnya naik gersang apabila Daniel meramas punggungnya tadi. Sudahlah tadi cipapnya terdedah serta menjadi tatapan umum dengan begitu lama sekali. Sedikit sebanyak, ianya mengaktifkan rasa gersang Amyra.
Melihat Daniel melambaikan tangan kepadanya sebelum masuk ke dalam kereta masing-masing, Amyra bertanya di dalam hati, 'betul ke Daniel ni? Ke dia sengaja je puji sebab nak aku cepat siapkan kerja-kerja dari department dia?'
Tanpa membuang masa, Amyra terus sahaja memuat naik gambar terbaharunya menunjukkan warna terkini bulu ari-arinya di dalam aplikasi CharlaX. Kemaskininya itu terus sahaja mendapat komen-komen daripada pengikut-pengikut akaunnya.
Wow! So, the carpet matches the drapes, huh? – youfingeringuncle.
Terbakar batang abang nak jolok awak. So hot! – dudapujaan.
Aduh...kena pergi mandi lagi sekali lepas tengok gambar ni – hari2mandiwajib.
How do you feel about trying my big black dick? – nigerianprince.
YOU ARE READING
Diari Amyra [Complete]
Short StoryAmyra merupakan ibu kepada tiga orang anak, bekerja sebagai eksekutif di salah sebuah syarikat swasta. Di sebalik kehidupannya yang nampak bahagia itu, terselit kesepiannya kerana diabaikan suami yang hanya sibuk dengan kerjanya. Pertemuan semula de...