Di dalam masa yang sama, Sharon dan Razif telah pun tiba di bilik Amyra.
"Wow, ada kolam renang...best-nya," ucap Sharon teruja sebaik melangkah masuk.
"Apa lagi? Jomlah mandi bogel," pelawa Razif segera meraba sambil menanggalkan pakaian Sharon setelah menguncikan pintu bilik.
Gelak ketawa Sharon begitu nyaring sekali bermain kejar-mengejar bersama Razif yang mahu menanggalkan pakaiannya. Aksi kejar-mengejar di antara mereka berdua berakhir dengan kedua-duanya berendam bogel di dalam kolam renang.
Melihat Razif mencium leher serta meraba tubuhnya, Sharon bertanya, "you tak boring ke asyik kerjakan badan I?"
Razif mengangkat kepala dan memandang Sharon dengan pandangan hairan. Lalu bertanya kembali, "kenapa pula aku nak boring?"
Sharon mengeluh berkata, "yelah, lelaki kan tak puas seorang? Mesti mahu cuba badan yang lain."
"Tu ex kau...aku ni lain. Kalau tak, tak adalah aku ajak kau kahwin," ucap Razif tersenyum.
"Hmmm...kau still tunggu jawapan aku ke?" tanya Sharon sambil melancapkan zakar Razif di dalam air.
"Mestilah...tapi tak boleh lama-lama, kita ni semakin tua," jawapan Razif itu membuatkan Sharon merebahkan kepala di atas dadanya.
"Aku...aku bagi jawapan lepas kita main, boleh?"
Razif tersenyum memberikan ciuman pada bibir wanita yang dikasihinya. Hubungan mereka bermula dengan hanya sekadar skandal dan suka-suka, namun kini mereka berdua mula merasai sesuatu. Mereka sama-sama tidak senang serta merasa cemburu sekiranya salah seorang daripada mereka keluar dengan lelaki atau perempuan yang lain.
"Aaaah..." desah Sharon sebaik Razif menyumbat masuk zakarnya.
Tangannya memeluk erat tubuh Razif sambil jari-jemarinya mencakar manja. Di dalam masa yang sama, fikirannya melayang memikirkan bagaimana kehidupannya sekiranya Razif mengalah dan berkahwin dengan perempuan lain? Kenyataan itu sedikit sebanyak menakutkannya.
Haaah... aaahhh... haaahhh... ahhnn...
Bibir Sharon terus-menerus mendesah sambil menggerakkan pinggulnya. Manakala bibir bawahnya pula terus-menerus diasak Razif. Bermula daripada berpelukan, sehingga di dalam posisi doggy dengan separuh atas badannya berada di tebing kolam.
Mata mereka berdua saling bertentangan sebaik sahaja selesai aksi di dalam kolam. Bagaikan faham kemahuan masing-masing, mereka berdua meneruskan aktiviti mereka di dalam bilik air dan juga di atas katil sebelum sama-sama terbaring kepenatan.
"Hah...rasanya Amyra balik malam ni ke?" tanya Razif.
"Tak, kot? Sebab dia bagi kad akses dia, kan? Mesti dia expect kita selesai pagi," teka Sharon.
"Main sampai pagi?" soal Razif tersengih memandang Sharon.
"Hei, kita ada kursuslah esok. Mengantuk nanti, macam mana?" soal Sharon kembali.
Mereka berdua kemudiannya terdiam. Sebaik sahaja bibir Sharon mengukir senyuman, Razif sekali lagi memanjat di atas tubuh wanita tersebut sambil mengucup bibirnya.
Manakala ketika ini Helen pula sedang tercari-cari di mana dua orang kawannya. Lantas Amyra menegurnya, "cari Karina dengan Aida ke? Diorang dah balik hotel dah."
Helen mengerutkan dahi dan merengek, "ala, kenapa diorang tak tunggu saya dulu?"
Amyra tersenyum berkata, "tadi kata nak bogel dengan akak lepas dinner?"
"Hah? Betul ke kakak ni? Saya gurau saja tadi maaa..." ucap Helen sedikit takut.
"Lah...ingatkan berani sangat," perli Amyra.
YOU ARE READING
Diari Amyra [Complete]
Short StoryAmyra merupakan ibu kepada tiga orang anak, bekerja sebagai eksekutif di salah sebuah syarikat swasta. Di sebalik kehidupannya yang nampak bahagia itu, terselit kesepiannya kerana diabaikan suami yang hanya sibuk dengan kerjanya. Pertemuan semula de...