DA 19 - Daniel

4K 40 2
                                    

“Bolehlah akak…saya dah pusing office dah. Tinggal kita berdua je,” rayu Daniel meminta Amyra berbogel sama seperti sebelumnya.

“Akak tak biasalah depan orang…” Amyra memberi alasan.

Sedangkan setakat ini sudah berkali-kali tubuhnya terdedah di hadapan orang. Sama ada dikenalinya dan juga orang asing. Itu baru dikira secara berhadapan, belum lagi dikira yang melihat tubuhnya melalui aplikasi CharlaX.

“Akak nak pergi Terengganu esok. Bagilah akak siapkan semua kerja yang Dato’ suruh bawa ni,” rayu Amyra pula.

Melihat bagaikan sudah tiada jalan lain, Daniel akhirnya menunjukkan skrin telefon pintar miliknya kepada Amyra. Dia merupakan salah seorang pelanggan berbayar untuk mendapatkan akses kepada galeri-galeri yang terdapat di dalam akaun milik Amyra.

“Apa kau tunjuk gambar lucah ni?” tanya Amyra berpura-pura tidak mengenali akaunnya sendiri.

Daniel membelek-belek sesuatu sebelum menunjukkan gambar yang pernah dimuat naik Amyra selepas mewarnakan bulu ari-arinya tempoh hari.

“Saya tak rasa yang ini kebetulan. Akak update gambar ni dalam kereta selepas kita keluar dari kedai tu, kan?” kata Daniel dengan yakin.

Amyra masih cuba mengelak, “tu boleh jadi siapa-siapa je. Bukan akak sorang je yang warnakan bulu warna tu, masa tu di dalam dunia ni, kan?”

Daniel berjalan ke belakang Amyra dan meramas buah dadanya daripada belakang. Belakang badannya dapat merasakan zakar milik Daniel yang sengaja ditekankan kepadanya.

Come on, akak. Tak ada guna akak tipu saya. Bukannya saya beritahu orang lain tentang apa yang akak buat di dalam aplikasi tu,” pujuk Daniel lagi.

“Lagipun, saya stim betul tengok badan akak…” tambah Daniel lagi meramas sehingga hampir terkeluar buah dada Amyra daripada branya.

Amyra bertanya, “kau ada masalah dengan bini kau ke? Akak tengok korang berdua bukan main bahagia lagi?”

Dia menjawab, “tu luaran, kak…tapi, akak jangan risau. Saya takkan curang dengan dia. Saya janji lepas je geli-geli dengan akak, saya balik rumah kerjakan isteri saya”.

Daniel meletakkan dahinya pada bahu Amyra dan berkata, “saya punya dah lama tak boleh naik depan isteri saya. Saya malu akak…tapi lepas je saya teman akak hari tu, batang saya terus boleh kerjakan isteri saya”.

Amyra terdiam mendengar Daniel mengadu masalah kepadanya. Sedangkan dia sendiri memahami bagaimana perasaan seorang isteri yang sudah lama tidak disetubuhi suaminya.

“Oh ya…kenapa status akak dalam tu dia tulis, divorced?” soal Daniel.

Amyra tidak mahu menjelaskan soal status perkahwinannya kepada Daniel. Lalu dia terus bertanya, “kau nak akak buat apa?”

Sambil membukakan butang baju kemeja yang dipakai Amyra, Daniel menjawab, “nak akak bogel je…tapi, tudung ni tak payah tanggal. Boleh?”

Tangan Daniel membuka butang baju Amyra sehingga habis tanpa Amyra cuba menghalangnya. Mata dan jari-jemari Amyra hanya tertumpu kepada kerja yang sedang dilakukannya.

Tangannya memberikan kerjasama ketika Daniel mengeluarkan kemeja dan bra daripada lengannya. Nafas Daniel bertambah kuat sebaik buah dada Amyra terdedah. Tanpa segan-silu dia meramas buah dada sambil mencium bau tudung yang dipakai Amyra.

Ketika wanita itu bangun bagi mencapai fail pada meja di belakangnya, tangan Daniel segera menanggalkan seluar berserta dengan seluar dalam yang dipakai Amyra.

Diari Amyra [Complete]Where stories live. Discover now