Tidak cukup dengan itu, Amyra terpaksa berdiri disebelah suaminya ketika perhimpunan pagi. Lalu dirinya diperkenalkan kepada pekerja-pekerja sebagai pembantu peribadi CEO syarikat tersebut. Tetapi dia tidak pula memperkenalkan dirinya sebagai isteri Rafael, lantas meletakkan dirinya bagaikan satu sasaran. Sudahlah pakaian kerjanya begitu menjolok mata dengan skirt yang begitu pendek dan belahan buah dadanya boleh dilihat jelas.
“Err…ini meja awak, nanti saya akan berikan stationeries,” beritahu pekerja dari Jabatan Sumber Manusia yang serba salah melihat pakaian kerja Amyra.
Apa yang diketahuinya, Amyra memakai pakaian tersebut di atas pilihannya sendiri. Sedangkan dia tidak tahu apa yang berlaku di sebaliknya.
“Terima kasih,” ucap Amyra perlahan.
Di dalam hatinya mulai resah memikirkan apa yang sebenarnya dimahukan oleh Rafael dengan meletakkan dia di dalam syarikatnya, bersama pakaian yang sebegini rupa.
Namun, segala-galanya terjawab sebaik dia terpaksa melakukan pembentangan di hadapan klien. Biarpun Amyra biasa melakukan pembentangan di tempat kerja lamanya dahulu, tetapi ini kali pertama dia bukan sahaja melakukan pembentangan di dalam keadaan yang tidak cukup bersedia. Malah, mata klien masing-masing tertumpu kepada cipapnya yang terdedah dari masa ke semasa. Sehinggakan tangannya merasa penat kerana telah berkali-kali membetulkan skirt.
Tidak cukup dengan itu, Amyra terpaksa menghiburkan klien Rafael dengan berhibur di pusat karaoke. Mereka tidak kisah dan tidak perasan suara Amyra, apa yang mahu dilihat mereka adalah cipapnya yang terdedah ketika dia duduk di kerusi bar stool yang agak tinggi.
“Bagus isteri aku ni…macam tu je, tender tu dah jadi hak milik syarikat aku. Hahaha,” kata Rafael sebaik kliennya pulang meninggalkan bilik karaoke tersebut kepada mereka berdua sahaja.
Kemudian dia tiba-tiba menonggengkan tubuh Amyra sambil berkata, “aku rasa, kita perlu celebrate…”
Tidak sempat untuk dia berkata apa-apa, zakar Rafael dengan begitu mudah menerjah masuk melepasi bibir farajnya. Hampir seharian dia cuba mengelakkan anggota sulitnya daripada dilihat orang, namun usahanya itu bagaikan sia-sia. Secara tidak langsung ianya telah mengaktifkan nafsunya yang suka tubuhnya diperhatikan.
Memandangkan hanya mereka berdua sahaja di dalam bilik tersebut, Amyra membiarkan sahaja suaminya itu terus menghenjut tubuhnya dari belakang sehingga puas. Tetapi malang baginya, tiba-tiba sahaja beberapa orang pekerja pusat karaoke tersebut masuk untuk membersihkan bilik.
“Maaf, encik. Saya ingatkan semua sudah balik tadi,” ucap gadis berbangsa Cina bersama dua orang rakan sekerjanya.
“Tak apa, saya rasa ada lagi 25 minit, kan?” tanya Rafael dengan begitu bersahaja sambil melihat jam tangan.
Di dalam masa yang sama, pinggul Rafael masih mengekalkan rentak tanpa mempedulikan perasaan malu Amyra yang berada di dalam keadaan menonggeng bersama dengan bahagian bawah badannya yang terdedah.
Gadis tersebut kemudiannya menganggukkan kepala dan menjawab, “ya, tapi saya ingatkan semua sudah keluar. Jadi saya boleh kemas awal untuk customer seterusnya.”
Rafael kemudiannya membalas, “kalau macam tu, teruskan sahaja. Don’t mind us.”
Mendengar kata-kata Rafael tadi, ketiga-tiga pekerja pusat karaoke tersebut meneruskan kerja mereka sambil memerhatikan aksi yang dipamerkan di hadapan mereka. Sehinggalah akhirnya Rafael menembak air mani ke dalam Amyra, lalu dia memusingkan tubuh isterinya dengan mendudukkan di atas sofa.
“Tolong bersihkan bahagian ni sekali,” arah Rafael sambil menolak kedua-dua kaki Amyra dengan kakinya bagi membuka luas kangkang isterinya di hadapan pekerja-pekerja pusat karaoke tersebut.
YOU ARE READING
Diari Amyra [Complete]
Short StoryAmyra merupakan ibu kepada tiga orang anak, bekerja sebagai eksekutif di salah sebuah syarikat swasta. Di sebalik kehidupannya yang nampak bahagia itu, terselit kesepiannya kerana diabaikan suami yang hanya sibuk dengan kerjanya. Pertemuan semula de...