DA 47 - Digilir

3.5K 31 1
                                    

"Mana?" bisik suara lelaki sambil memerhatikan sekeliling kawasan tangga.

"Tu...dekat tangga bawah. Rambut merah..." jawab teman wanitanya.

"Betul ke tu orang?"

Teman wanita lelaki tersebut serentak menepuk tubuhnya serta mengingatkannya supaya tidak menakut-nakutkannya dengan cerita-cerita hantu.

'Rambut merah? Akulah tu, kan? Aku pun takut kalau ada makhluk lain berambut merah...' kata Amyra di dalam hati.

Mereka bertiga masing-masing terdiam, tidak tahu apa yang mahu dilakukan di dalam situasi ini. Tetapi mereka sedar salah seorang patut memulakan dahulu sebelum masalah yang lain pula timbul.

Mahu tidak mahu, Amyra terpaksa menebalkan muka berjalan bogel melintasi belakang pasangan tersebut. Sebaik menghembuskan nafas berat, dia mula menaiki anak tangga dengan mendedahkan dirinya yang tidak memakai apa-apa di belakang pasangan tersebut.

Dia seterusnya perasan yang gadis tersebut sedang menutup mulut kerana menahan ketawa. Suara gadis itu bertanya, "kenapa dia bogel?"

Kemudian, teman lelakinya juga turut tertawa sebaik merasakan buah dada gadis itu bergegar dan mengenai dadanya kerana mentertawakan Amyra.

'Oh, korang gelak ya? Siap korang,' kata Amyra di dalam hati.

Teman lelaki kepada itu terkejut sebaik merasakan buah dada Amyra melekap pada belakang tubuhnya. Biarpun lelaki tersebut tidak menanggalkan baju sepenuhnya, namun kulit belakang badannya dapat merasakan sentuhan secara langsung payudara Amyra.

Belum sempat mereka memikirkan apa yang mahu dilakukan Amyra, tiba-tiba sahaja tangan Amyra memegang kemaluan mereka. Tangan kirinya menjolok cipap gadis tersebut, manakala tangan kanannya sedang melancapkan zakar lelaki yang tidak dikenalinya.

Kini apa yang mampu dilakukan pasangan tersebut hanyalah cuba melarang Amyra di dalam nada berbisik sambil sebelah tangan lelaki cuba menolak punggung Amyra. Namun segala-galanya sia-sia sebaik Amyra mengacukan kepala zakar lelaki tersebut menyentuhi bibir faraj teman wanitanya. Mana mungkin dia mahu menolak tuah?

Tanpa meminta kebenaran, zakar teman lelakinya telah berjaya menembus masuk ke dalam farajnya dengan pertolongan Amyra. Lantas gadis itu terpaksa menutup mulutnya dengan menggunakan kedua-dua telapak tangan supaya suaranya tidak didengari dengan kuat.

Seterusnya Amyra menggerakkan pinggulnya ke depan dan ke belakang, seiring dengan lelaki di hadapannya. Di dalam masa yang sama, dirinya juga turut terangsang dengan kenakalannya. Lalu dia meletakkan tangan lelaki tersebut, yang cuba menolak punggungnya tadi ke celah kangkangnya.

Bukan main nikmat lagi perasaan lelaki tersebut. Sudahlah tubuhnya diapit oleh teman wanita dan juga wanita yang tidak dikenalinya. Dapat melakukan seks sambil menjolokkan jari ke dalam cipap Amyra pula. Sedangkan dia sudah bersedia untuk hanya melakukan ringan-ringan sahaja pada malam ini.

Di pertengahan permainan, Amyra mula menjauhkan tubuhnya dari belakang lelaki tersebut. Seterusnya mengambil kesempatan untuk melarikan diri serta masuk semula ke dalam bilik sebelum pasangan tersebut selesai dan dapat melihat di bilik mana dia tinggal.

Di dalam masa yang sama, pasangan tersebut masih lagi melakukan seks di tempat yang sama, dengan belakang gadis tersebut bersandar rapat pada dinding. Gadis itu sudah tidak mahu menghentikan apa yang sedang dilakukan teman lelakinya. Sekiranya sudah masuk, biarlah sehingga selesai.

"Sayang, abang nak terpancut..."

"Tak apa, pancut je kat dalam...lepas ni kita kahwin."

Teman lelakinya terkejut mendengar apa yang keluar dari bibir gadis tersebut. Namun sudah terlewat untuk dia menarik keluar kerana zakarnya telah pun memancutkan air mani di dalam faraj teman wanitanya.

Diari Amyra [Complete]Where stories live. Discover now