1.ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ-ɢɪʀɪş-

661 16 16
                                    

Yohan ile birlikte gezdikten sonra eve gelmiştim. Çok yorgundum.Duştan çıktıktan sonra odama gidip dolabıma göz gezdirdim. Renkli bir şort takımı giyip salonda oturmuştum. Televizyondan herhangi bir show açtıktan sonra yemeğimi yemiş ve uzanıyordum. Tam uykuya dalarken kapının çok sert çalmasıyla sinirli bir şekilde kapıyı açtığımda karşımda 8 erkek vardı.

" yanlış kapı"

Umursamayıp kapıyı kapatacakken kapıyı içlerinden kaslı ve benden az da olsa uzun olan bir çocuk tutmuş ve sert bir şekilde açmıştı.

" meg davis?"

Adımı söylemesiyle durmuştum. Ve durumu garipsemiştim. Kimdi bu 8 erkek ve benden ne istiyordu. Titrek bir sesle onlara cevap verdim.

" kimsiniz??"

İçlerinden orta boylu ve siyah saçlı biri çıkıp sadece gözleri görünen bir maskeyle gözümün içine bakmıştı. Geri çekilip onun konuşmasını dinledim.

" Bu korkak mı bize dahil olacak!"

Sesleri çok tanıdıktı ama onları nerden tanıdığımı bilmiyordum. Arkamdan birinin beni itmesiyle sendeledim ve arkamı döndüğümde bana en yakın olan çocuğa doğru ilerledim.

" korkmamı bekleme meg!"

Kimseden korkum yoktu. Bu yüzden karşımdaki adamın kim olduğunu bilmesem bile ona tokat atmıştım. Hiçbiri bunu beklemiyordu. Sertçe çehresini yandan bana doğru kaldırdığında gözlerindeki bakıştan içindeki sinir belli oluyordu..

" Kendine gel! Sen kimsin!! Şımarık seni! Pişman edicem seni bu hareketin için!"

"Tamam sakin ol hadi gidelim."

İçlerinden iki kişi bana bağıran çocuğu benden uzaklaştırdıktan sonra kapıyı sertçe kapattıktan sonra çıkmışlardı. Kimdi bunlar ve gece gece neden evime gelmişti..

-straykidsten-

Megin evinden çıkıp arabaya bindikten sonra minho aşırı sinirliydi. Bir kızdan tokat yemek mafya babası dead kids lideri Lee Minhoya yakışmamıştı. Telefonun ekranından yanağına bakıyordu kıpkırmızı bir yanağı vardı..

"Gerçekten güzel tokat attı"

Changbinin lafı ardından minho arkasına dönüp Changbini hırpalamaya başlamıştı..

" Bana bak Changbin! Bu konu hakkında konuşmayacaksın! Konuşmayacaksınız!! Konuşanın dilini keserim! BUNU YAPARIM!!"

Jisung araya girip ikisini ayırdıktan sonra yarınki karşılama için eve gitmiştik. Aramıza bir kızın gelmesi ve bu kızın ilk günden minhoyla atışması aralarının pek sıcak olmayacağının göstergesiydi.

Minho ne kadar megi sevmese de mecburen şirket yüzünden onu gruba ekleyecektik. Aslında şirket yüzünden değildi sadece seçili kişilerden okuşan bu mafya çetesine yeni bir kızın gelmesi iyi olmamıştı. Meg şu anda kendi rızasıyla geliyordu ama idol olacağını falan sanıyordu. Aptal işte. Ailesinin haberi vardı ve çocuklarını üç milyon karşılığında ömür boyu bizim yanımıza vermişlerdi. Aşağılık insanlar.

" hoşgeldin meg"

Herkes soğuktu. Meg anlamıştı hepimizin bu fikre zorla baktığını. Sözleşmeleri chan uzattıktan sonra tek tek hepsini imzalamıştı ve tekrar ona uzanmıştı. Seungmin sert bir sesle

" birazdan çıkıcaz evine uğrayıp kıyafetlerini ve odandaki ders eşyalarını biz aldırdık. Özel olarak almak istediğin şeyler varsa yarın sabah alırsın. Tek başına kalacaksın yurtta oda arkadaşın yok. Okula jeongin ve benle gidip geleceksin. Sanırım jeonginle aynı yaştasınız. Okullarınuz yakın olduğu için siz soul durağından yürüyeceksiniz."

Sonrasında hyunjin ekledi.

"itiraz hakkın yok şimdi köşede otur ve bekle!"

Meg hiç sesini çıkartmadan oturmuş ve beklemiş onların peşinden asla ayrılmadan yurda kadar hiç ses çıkartmamış yurda geldiklerinde ise odası gösterildiği gibi oraya girmiş ve uzun bir süre çıkmamıştı..

Ona gerçekten üzülüyordum. Ailesi tarafından satılmış bir kızdı..

-meg-

Oda gerçekten güzeldi ama üyeler biraz soğuktu. Umurumda da değildi çünkü amacım idol olmaktı onların beni sevmesi falan değildi. Odamdan çıkıp bol koridorda yürümüş ve tuvalet olduğunu düşündüğüm bir odaya girdiğimde yanlışlıkla minhonun odasına gitmiştim. Yarı çıplak bir şekilde spor yapıyordu ve beni gördüğü anda sinirle bana baktı..

" odamdan uzaklaş!"

" sadece tuvale-"

Minho terli ıslak havlusunu boynundan çekip bana doğru attığında gerçekten ona sinir olmuştum. Sevmese bile saygı gösterbilirdi.

" defol!!"

" ne bağırıyorsunuz ya!?"

Jisungun gelmesiyle minho yüzüme sertçe kapıyı kaptmış ve jisunga tuvaleti sorduğumda tam odamın karşısında olduğunu söylemişti. Tuvalete gidip ellerimi be yüzümü yıkamış sonrasında odama gitmiştim. Yohandan gelen mesajları görünce çok mutlu olmuştum.

Yohan_bo._sung
Neredeydin sen?
Okulda da yoktun!!

Davis_mg
Ses kaydı

Yohan_bo._sung
CİDDİ MİSİN?!
TEBRİK EDERİM SEVGİLİM!

Davis_mg
Neyse şimdi biraz ders yapmam gerek
İyi geceler aşkımm
(görüldü)

-minho-

O sinir bozucuydu. Onun gibi sıska bir karı nasıl bu kadar güçlü olabilirdi! Sinir ediyordu beni. Tuvalete giderken o kadar gürültülü konuşuyordu ki ne dediğini anlamak çok kolaydı. Bir sevgilisi mi vardı? Canımı acıttın meg. Sıra bende. Dead kidse bulaşmaman gerekirdi. Ya şu yohan acı çekseydi meg uslanır mıydı??

Bu bir idol fan kurgusu değildir. Mafya ağırlıklı bir kurgudur.

İris Çiçeği~•skz-minho•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin