"Sev beni minho sev beni!"
-Bir süre önce-
Meg şirkette işleri erken bittiği için yürüyerek yurda dönmek istiyordu. Ama üyeler buna izin vermiyorlardı.
"Hadi ama hyunjin hyung lütfen!!"
"Hayır!"
"Ya şoförle git!"
"Ya öyle hava alamıyorum!"
"camları aç."
"Çok zekisin chan hyung"
Meg en sonunda minhonun onu sevme zaafını kullanmak zorunda kalmıştı. Ona bakıp tıpkı bir yavru köpek suratıyla dudaklarını büzmüştü.
"Minho hyung lütfeeen-"
"Yarım saatte bir seni ararız. Şapka, hırka, güneş gözlüğü ve maske takacaksın. Dikkat et ve şüpheci birşey olursa direkt bizi çaldır. Ha bu sana yaptığım son tolerans."
Meg herşeyi kabul etmiş sevinçten adeta havalara uçmuştu. Şapkayı gözlüğü ve maskeyi takıp şirketten çıkmıştı. Birkaç dakika sonra üyelerin onu göremeyeceğine inandığı bir yerde hepsini çıkartmış ve özgürlüğüne kavuşmuş bir mahkum gibi eğleniyordu. Taa ki bir siyah arabayı arkasında görene kadar. Önünde de iki siyah limuzin gördüğünde işlerin iyi olmadığını anlamıştı ve onu son arayan kişi olan jisungu aramıştı.
"Alo?"
"Jisung. Sana konum atıcam gel."
"Neden?"
Meg önünde gördüğü yabancı adamlarla koşmaya başlamıştı. Sıska bir kız olduğu için onlara gücünün yetmeyeceğini biliyordu. Ara sokaklara girmişti. Telefonu kapatmamış böylece jisungun duymasını istemişti. Birkaç el omuzunu tuttuğunda jisungun duyması ümidiyle bağırdı.
"Yardım et bana!"
Telefonun elinden alınıp yere atılmasıyla meg adamlara inat etmeye başlamıştı.
" ÖLMEK İSTEMİYORSANIZ DEFOLUN!"
"yürek yemişsin."
" sen kimsin orospu!!"
Meg suratına arş eden tokatla önündeki adamın ayakları önüne düşmüştü. Saçları yanaklarına perde olmuştu. Gözlerini kaldırıp ona bakmıştı. Adam çenesini avucunun içine almıştı.
"Yeni yemimiz çok güzel."
İki adam meg'i kolundan tutup limuzine atıp bayılttıktan sonra meg gözlerini sesli bir ortamda açmayı beklemiyordu. Karşısında o adam vardı.
"Şimdi küçük orospum. Gördüğün masalardaki adamların yanına gidip isteklerini yerine getireceksin!"
" ASLA! ÖLDÜRSEN DE GİTMEM!!"
" Belki ama o zaman vücuduna dokunmak zoruma kalırız.."
" BİTTİN SEN YAVŞAK PİÇ!"
Adam meg'in yüzüne tokat attıktan sonra elini giydiği eşofmanın üzerinde gezdirip bacağını okşamıştı. Meg elleri bağlı olduğu için yüzünü ve bacaklarıjı oynatarak kurtulmaya çalışsa da nafileydi. Adam yavaş bir şekilde eşofmanın ipleriyle oynamıştı. Sonrasında sakince indirmek için hamle yaparken yalvarışların başlangıcıyşa yüzü gülmüştü.
"Yapma! Lütfen!!"
Adam umursamadan eşofmanı indirmiş ve üstünü çıkartmıştı. Sadece iç çamaşırlarıyla kalan meg'i video kaydına almaya başlamıştı. Meg çırpınsa da görünmek istemiyordu. Meg duyduğu sesle daha da ağlamaya ve utanmaya başlamıştı.