.-straykids-
Chan meg'i uyandırmak için odaya girdiğinde minhoyu odada görmeyi hiç düşünmemişti. İkisini birbirine sarılırken görünce hafif sırıtmıştı. Sonrasında kapıyı kapatıp mutfağa gitmişti. Üyeler yemeğini yerken hepsi birşeyler uğraşıyordu. Bir anda changbin öksürmeye başladığında felix önce ona sonra da tablete baktığında o da şaşırmıştı.
"Ne oldu ya??"
Jeonginin sorusuyla tabletiokumaya başlamıştı.'yıl 2020 meg davis 15 yaşındayken okul arkadaşı tarafından taciz edilmiştir.' Bir dakika ne!? Bunu okuduklarında hepsinin canı yanmıştı. Gerçekten üzülmüşlerdi.
"Ona soracak mıyız?"
"Sormayalım."
"Netizenler ya da düşmanlarımızdan biri öğrenirse daha kötü olur."
"Ya minho?"
"En son o öğrensin."
" o zaman ben bu gece meg'e sorarım. Sakın bildiğinizi belli etmeyin."
Sonrasında çocuklar işlerine gitmek için odalara çıkarken minho'nun kendi odasına girdiğini görmüşlerdi. Hepsi giyinmeye başlamış ve hazırlıklarını tamamlamak üzerelerdi. Sırayla herkes giyinip salona iniyordu. Meg inerken salondakiler ona bakıyordu. Ne kolay aşmıştı. Ya da acısını hala çekiyor muydu? Ailesi biliyor muydu? Annesi?? Biliyorlarsa o çocuk ceza almış mıydı? Hala dışarda mıydı? Sonrasında herkes tamamen aşağıya indiğinde şirkete geçmiş. Şu anda ise pratik odasındaydık. Onun hareketlerine bakıyordum. Sanki mükemmel bir hayat yaşamış gibi eğlenebiliyordu. Çok masumken neler yaşamıştı. Eve gidip yemek yedikten sonra saat 11 gibi Chan meg'in odasına doğru yol almıştı. Sakince kendini hazırladı ve kapıyı çaldığında meg'in gel komutuyla içeriye girdi.
"Chan? Bir sorun mu var??"
Chan meg'in yanına oturduktan sonra elini dizine koydu ve konuşmaya başladı.
" sana bir soru sorucam."
"Tabii"
" ama lütfen her ayrıntısına kadar cevap ver."
"Hyung?? Korkutma beni sorun ne??"
" meg. Ben sabah birkaç şey öğrendim. Ama iç açıcı değil."
" nedir??"
" sen, sen tecavüze mi uğradın?"
Meg'in gülen yüzü bir anda düşmüştü. Gözleri dolmuştu. Chan anlamıştı gerçekten bunu yaşadığını. Gözlerinden okunuyordu acısının büyüklüğü.
" ben bunu anlatmak istemiyorum.."
" seni korumama izin ver meg."
Meg donmuştu. Gözlerinden süzülen yaşlar gitmesini ve silinmesini istediği anılardı. Chan baş parmaklarıyla küçük kızın yanaklarındaki yaşları sildi ve elini tuttu.
"Hadi tatlım. Anlat bana. Söz aramızda kalacak."
Meg derin bir nefes aldıktan sonra o günü hatırlamıştı sanki. Canı yanıyordu.
"O benim en yakın arkadaşımdı. Bi grubumuz vardı. İki kız iki erkektik ve çok iyi anlaşıyorduk. Seo-han , saji, ben ve gio-sung. Seo-han ve saji birbirlerini seviyordu. Bir gün osung onlar için bizi eve çağırdığını sanrak gittim. Ev karanlıktı. Osung onların geleceğini söyledi sonra salonda oturuyorduk. Ödev için yardım istedi. Düşünemedim.-"
Chan bu kadar yakın bir kişiden bunu yaşayacağını beklemiyordu. Güvensizlik, ve ihanet de acıtıyordu canını..
"Sonra.."
" ödevi yapmak için odasına gittik. Yardım istedi. Sonrasında oturduk. Ama hiç belli etmemişti. Durdum. Baktığımda gülüşü garipti. Ailesi evde yoktu. Kalkıp kapıyı kilitledi. Sordum cevap vermedi. Üstüme yürüdü geri çekildikçe geldi. Dur gelme dedikçe yaklaştı. Onu ittim ama gücüm yettiği kadardı-"
Meg chanın elini sımsıkı tutuyordu. Chan durdu baktı. Gözleri doluydu. Korkuyordu.
"15 yaşında bir kızım. Anlayamadım. Sonra..o kadar iğrençti ki. Yapma dedikçe yapar! Durmaz! Asla! Gözlerinden kan aksa da! Durmaz!! Bayılana kadar dokunsa da durmaz! Ağlarsın! Yalvarırsın! İğrenirsin! Durmaz!"
"Meg yeter tamam."
" Ama o durmaz! Dokunur! Acıtır canını! Korkutur! Vurur! Durmaz! Canın umurunda değildir! Ağlasandq! Durmaz!!"
"Meg tamam!"
" AĞLARSIN! DURMAZ! YAPMA DERSİN! DURMAZ! CANINI YAKMAK İÇİN ORADA GİBİDİR! YAPMA DERSİN! AMA DURMAZ!"
Üyeler meg'in ve chanın bağırışları üzerine odaya dolduklarında minho dışında hepsi anlamış ve gözleri dolmuştu. Minho aralarından çıkıp megin önüne geçmiş ve chan olayı anlatınca konuşmaya başlamıştı.
" tamam meg"
" DUR DERSİN! YAPMA! YAPMA DOKUNMA BANA! İSTEMİYORUM DERSİN! DURMAZ! DURMAZ! O DURMAZ!"
" MEG!"
Meg bir anda ağlarken minhoya bakmıştı. Gözlerindeki yaşlar onun acısının sadece %1iydi.
" geçti. Artık yanındayım."
" geçmişimi sil! Unutamıyorum!"
" korkma birtanem. Buradayım."
Meg minhoya sarılmıştı ve ağlamaya devam etmişti. Minho sarıldığı kızın saçlarını okşuyordu. Sonrada chana baktı minho. Meg hala ona sarılırken bakışlarını kızın sesi böldü.
" Ama aileme söyleyemedim."
"Neden!?"
Jeonginin sinirli ve acılı sesiyle meg hala minhoya sarılırken konulmuştu.
" babam öldürürdü beni."
Bu cevap daha da kötüydü. Kimseye anlatamadan içindeki ateşi söndürmeye çalışması daha da acı vericiydi. Minho ve meg sarılmayı bitirdikten sonra meg yatağına uzanmış ve kimse yokmuş gibi ağlamaya başlamıştı..
Bu bir idol fan kurgusu değildir. Mafya ağırlıklı bir kurgudur.