Her üyenin mafya nickleri
Bangchan:ris
Minho: wonk
Changbin: hang
Hyunjin: jin
Jisung: sun
Felix: booga
Seungmin:kingmin
Jeongin: yaninSaat 03:51 ve şu an ben ve bay yohan evin işkence odasında baş başaydık. Gözleri bağlı bir şekilde ayılmasını beklerken üyeler de ben de sıkılmıştık. En sonunda ayılmıştı..
" neler oluyor?"
" hoşgeldin yohan!"
" Kimsin sen! Ve beni neden bağladın!"
" nasılsın ölük çocuk?"
Minho sanki onun annesini öldüren megmişcesine öcünü yohandan alıyordu. Tokat attıktan sonra sorduğu sorular acı çektirmek için değil de kıskandığı içindi sanki??
" Meg ve sen ne zamandır sevgilisiniz?!"
" yattınız mı hiç?"
" onu öptün mü?"
Her sorunun ardından sert bir tokat atıyordu. Böyle giderse az daha sonra yohanı gömmek için bahçeyi kazıyor olacaktık.
" yeter! Ölecek!"
" Sen karışma jin!"
" o haklı öldüremezsin hemen!"
"Ne zırvalıyorsun sen!"
Minhonun sert sesi üzerine felix susmuş Changbin ve jeongin onu tutup geri çekmiş ve seungmin tokat atarak bayıltmış arkadaki adamlara bir el işareti yapıp baygın çocuğu evine bırakmalarını söyledi.Onlar çıktıktan sonra Jisung Minhoya garipçe bakıp minhoyu sinir edecek bir soru sordu.
" SORULARIN SAÇMAYDI! SENİ TANIMASAM AŞIKSIN DERİM MİNHO"
" bokunu çıkarma! O kim de aşık olacağım!!"
Aniden chan gelip minhoyu azarlamaya başlamıştı ama minho kollarını masaya yaslamış onu dinlemiyordu dahi.
" Minho! Sadece bir tokat için fazla ağır değil mi?"
" TOKAT MI!? NE KADAR TERBİYESİZ GÖRMEDİN Mİ!!"
" AHH MİNHO! dua et yunho aptal olsun!"
" YETER! EĞER SİKTİĞİMİN OROSPUSU ACI ÇEKMİYORSA ONA ACI ÇEKTİRMEK İÇİN YOHANI ÖLDÜRÜRÜM DAHİ!"
" Neden peki!?"
" Bundan sonra meg'in yanına erkek sinek dahi gelmeyecek! Onu namusunuz gibi koruyacaksınız!"
" peki!AMA NEDEN!!?"
-ertesi gün-
Şirketten çıkışta hepimiz arabaya binmiş ve arabada hala herkes suskundu. Onlar hiç böyle değildi dışardan bakılınca ama içleri donmuş bir buz kütlesiydi hepsinin. Gözleri bile buz gibiydi. Birinin bile gözünün içine bakmak ısıtamıyordu. Hepsi uyurken bende müzik dinleyerek camdan dışarıyı seyrediyordum. Bir anda birkaç arabanın etrafımızı çevirmesiyle önümde olan minho hyungu sarsmıştım.
Araba durduğunda bağırmıştı.." DOKUNMA BANA!"
" arabalar!"
Şoförün aniden konuşmasıyla birlikte minhonun gözleri büyümüş üyeler uyanmış ve olayın ciddi olduğunun farkına varmışlardı. Minho başımı eyip sadece komut vermişti.
" meg! Şuraya gir ve sakın benim sesimi duyana kadar çıkma."
"Meg size emanet!"
"Hadi git!"
Arabada kaldığımızda anlamıştım. Bunlar benim salak olduğumu falan mı sanıyordu? Gecenin bi vakti bağıra bağıra evimize sokulup tehdit edilen yohanı duymuştum bile.
Bu bir idol fan kurgusu değildir. Mafya ağırlıklı bir kurgudur.