4.ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ-ʙᴀɴᴀ ᴏɴᴜ sᴀᴠᴜɴᴍᴀ!-

238 11 10
                                    

-straykidsden-

Şu anda hepimiz giyiniyorduk. Birazdan belki de hayatımızı ters döndürecek bir toplantıya gidiyorduk, tomorrows ile iş birliği yapmaya gidiyorduk.(txt). Sonunda hepimiz aşağıya indiğinde chan sordu.

" ya meg?"

Minho korumalara dönüp kesin ve sert bir ifadeyle,

" meg evden çıkmasın. Eve kimse girmesin."

Ardından tam çıkacakken çok tanıdık bir sesin durun demesiyle oraya döndük meg kollarını bağlamış bize doğru yürümüş ve hyunjinin önünde durmuştu.

"Nereye? Bende gelmek istiyorum!"

"Gelemezsin."

Jeongin in kesin cevabından sonra meg bunu duymayı beklediği için anında bir cevap vermişti.

" neden? Hatırlatırım ki bende sizin grub-"

Minho meg'in omzunu tutup onun gözlerinin içine vahşetle bakmıştı. İçindeki bütün öfkeyi döktü gözleriyle..

" Dün bana bir söz verdin meg! Şimdimusşu bir çocuk ol ve uyu. HADİ!"

Minho tam arkasını dönmüş ve ortamdan ayrılacakken bir anda meg'in cevabıyla felix durmuş ve ona bakmıştı.

" ben senin köpeğin olurum demedim. Boogayu yohana söylemem dedim."

Minho yumruğunu sıkarken gözlerini kısmış ve hızlı adımlarla meg'e yaklaşmıştı. Meg ondan uzaklaştıktan sonra minho sadece şunu söyledi..

" beni tehdit mi ediyorsun? Yaptıklarına pişman olmanı istemem!"

"Sen kimsin ki beni pişman edeceksin. Beni sevgilimin yanına bırakın!"

" ne bu emir mi?"

" evet jeongin emir!"

Meg sanki minho dün onu hırpalamamış onu korkutmamış ve kilitlememiş gibi telefonunu alıp en önde yürümeye başladığında minho arkasından bağırmıştı. Hepimizden önce arabaya binmiş ve şoförün yanına oturup onu istediği yere götürmesini söyledi ve şoför oraya doğru yol aldı. Minho taktığı karavatı gevşetip derin derin nefes alırken chan birkaç korumayla konuşup oraya güvenli bir şekilde ulaşıp ulaşamayacağını soruyordu. Araba durduğunda meg arkasına dönüp,

" afferim çocuklar böyle uslu olun."

Gülüp arabadan indiğinde minho ve chan sinirden kahkaha atmaya başlamıştı.

" Seungmin. Bana şu yohan hakında bilgi topla."

Felixin dediği şeyden sonra seungmin telefonunu almış ve yolculuğun sonuna kadar telefonda birsürü arama yapmıştı. Arabadan indikleri gibi felixin yanına gitmiş ve konuşmaya başlamıştı.(hikayedeki zaman günümüzle aynı değil."

" 2002 doğumlu bir japon. Aslı nagoya ya dayanıyor. Babası koreli. O doğmadan iki yıl önce koreye taşınmışlar yani kore doğumlu. Tek çocuk. Babası bir küçük esnaf sanırım kendi dükkanları var ve oradan geçiniyorlar. Konumunu bulamadım daha ama adamlarım çalışıyor. Ha bu arada çocuk ve meg 2 ya da 3 yıldır sevgililer. Hiçbir spor yapmıyor sadece koşu ama o da ilk okulda."

"İşlevsiz herif!"

Minho gülüp hepimizi de güldürmüştü. Ardından korumalardan ikisini meg'i bıraktığımız yere gidip sevgilisiyle onu tqkip etmelerini söyledi. Sonrasında tomorrowsun yanına gidip masaya oturmuş ve onları dinliyorduk.

-meg-

Yohanın yanına gittikten sonra koşarak ona sarıldım gerçekten üzülüyordum çünkü onu göremiyordum. Eskiden çok fazla görüştüğümüz ve birbirimizin en yakını olduğumuz için de çok özlüyorduk belki de. Sonrasında yan yana oturup sohbet ederken yohan bir anda bana kuşkucu bir sesle sordu.

İris Çiçeği~•skz-minho•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin