33.ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ-ᴋᴏʟʟᴀʀıɴıɴ ᴀʀᴀꜱıɴᴅᴀ ᴏ̈ʟᴇʙɪʟɪʀɪᴍ..-

45 5 9
                                    

Kaç gündür bu günün gelmemesi için dualar ederken ve tanrıya yalvarırken o gün gelmişti. Boşanıyorduk.

Karşımda çökmüş bir kadın vardı. Eşim o değildi. Biz beceriksiz iki gençmişiz karıcığım. Sevmeyi bilmeyen insanalr aşklarını yaşayabilir mi?

Hakimin söylediği sözler üzerine baktım ona. Gözlerimde hala avı vardı. Aşk acısı değildi. Özlemdi. Yaklaşık yirmi gündür ne çoğumu ne karımı görebiliyordum.

Salondan çıkınca yanıma hyunjin gelmişti.

"Kendine iyi bak se-:

"Ağzına bile anma!"

Arkana bakmadan gitme. Gözlerime acıyarak bak ne olur güzelim. Prensesimize baba eksikliği yaşatmadan büyüt çocuğumuzu. Bittiğini sanan aşkımızı kalbime değil bu adliyeye gömdüm.

"Ağlama koca adam."

"Yabancı olduk. İki yabancı."

"Ah be minho. Keşke biraz daha uzun sürdürseydin boşanma işlerini. Bu arada-"

Elini cebine atıp küçük bir davetiye çıkartmıştı. Yapma hyunjin! Bunu bana yapma!

"Davetiyeleri.."

"Hemen mi?"

"Bu gece ve sana da bir mektup yazmış."

Arabaya bindiğimizde hyunjin arabayı sürerken bende belirli yerleri ıslanmış o kağıdı açıp okudum o metni.

Lee Minho

   Teşekkürler. Hayatımı vem kararttığın hem aydınlattığın için. Sanma ki bu kadın isteyerek evleniyor. Ailemi sana tanıtmama gerek yok. Kızımıza iyi bakacağım aklın kalmasın. Seni her sorduğunda öldüğünü söyleyeceğim bu yüzden karşımıza çıkma. Sadece zor olmadı mı? Daha yirmi günlük bir bebek ve yeni doğum yapan bir kadını bu iğrenç dünyada yapayalnız bırakmak. Senin yüzünden o çocuk hep yarım kalacak.Yarın gece düğünüme gelme. Mümkün olduğunca az hatırlamak istiyorum olanları. Ama bilmeni istiyorum. Sen benim için hiçbir zaman tipin için aşık olduğum bir adam olmamıştın. Sen çok güzel bir kalbe sahipsin. Duvarları kalın ama içine girdiğimde bir papatya vadisi var. Kocaman kalbine gömmeni istediğim üç şey var.

1-karşılaştığımız gün.
2-beni kurtardığın gün.
3- beni ilk öptüğün gün.

                                   Elveda koca adam :/

O günleri unutamam. Özellikle üçüncüsünü. Seni öpmek. Sadece dudaklarımızın birbirine değdiği bir an değildi benim için.

O benim mührümdü. Ben kilitlemiştim o dudakları ve anahtarı bendeydi. Ama bu gün. Ben başkasının karısına aşık olacaktım. Başkasının kızım diye sevdiği bebek benim çocuğumdu.

İçimdeki en büyük acı buydu. Bahçıvan olarak yanlarına gidip kızımı görmek bile mantıklı geliyordu.

"Minho meg gitmemizi istiyor biz bir saate geliriz."

Sadece kafa sallayıp anahtarımı almış arabama binmiştim. Haykıra haykıra ağlayabildiğim tek alan burasıydı.

Kapıyı kapattıktan sonra sürecepim yer belliydi. Uzaktan bile olsa onu güzel bir düğün salonunda gelin olarak görmek istiyordum.

Sıradan bir nikahla eşim olmuştu.

Ama o şatolarda yapılan düğünlere layıktı. Prenseslere bile taş çıkartırdı. Çalan telefonumla sadece kim olduğuna baktım.

İris Çiçeği~•skz-minho•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin