Ben geldimmmmmmmmmmmmm güzellerim. Umarım bölümü beğenirsiniz.
Yorum yapıp oy vermeyi unutmayınn.
Yıldızlarımı yakın ki yolum aydınlansın.
Şarkıyı ben başlatın dediğimde başlatın olur mu?
...
"Eee nereye gidiyoruz?" diye sordum.
Hepimiz evden çıkmış ve iki tane siyah arabanın önünde duruyorduk.
"Prensesim nereye isterse oraya gidiyoruz elbette." diyerek kolunu omzuma atan Çağan abim ile gülümsedim.
"Noğlurr pavyona gidelim noğlurr."
Demir'in isteğiyle ben şaşkınca gözlerimi açıp ona bakarken diğerleri onun bu haline alıştıklarını belli edecek şekilde gülüyorlardı.
Hızla Demir'in ensesine bir tane yapıştırdığımda utanmadan bana bakıp sırıttı.
"Kaç yaşındasın daha sen? Ne pavyonu Demir?"
Bana yaklaştı ve yanağımı sertçe öptü.
"Dünyalar güzeli ablam benim. Doğru söyle güzel olmaz mıydı şimdi bir pavyon sefası?"
Kararsızca ona baktım. Ben hiç pavyona gitmemiştim ki. Yoksa çoktan gitmem mi gerkiyordu acaba? Nasıl bir yerdi ki? 19 yaşında olsamda sadece Bora ile birlikte zaman zaman rakı-balık keyfi yapardık. O günler hayatımda sevdiğim nadir günlerdendi.
"Bilmiyorum ablacım. Öyle yerlere gitmeyi sevmem. Bence sende şimdiden çok meraklanma böyle şeylere. Zaten en fazla ne kadar eğlenceli olabilir ki? Sadece içmekten kafa bir milyon olmuş insanlardan oluşuyor. Bu sana nasıl eğlenceli gelebilir ki?"
Herkes benim söylediklerime kahkaha atarken bu sefer Demir bana şaşkınlıkla bakıyordu.
"19 yaşındasın ve hiç içki içmedin mi? Barda belki de partide falan?"
Kafamı hayır dercesine salladım.
"Dedim ya öyle yerlere gitmeyi sevmiyorum. Bana eğlenceli gelmiyor ama elbette Bora ile bazen rakı-balık yapıyorduk. Yani demem o ki canım kardeşim iğne atsan yere düşmeyecek yerlerde tekila ile shot yarışına girmek yerine deniz kenarında rakı-balık tercih ederim. Hem sen daha 15 yaşındasın ne bu merak?" (Çaktırmayın bende rakı-balık tercih eden yaşlı gruptanım, arkadaşlarım bana zorbalık yapmasın diye onlara hiç teklif etmiyorum lskjslkjslkjslksj)
Demir yüzünü buruşturdu.
"Öğğk o ne ya? İçerken kör olmuyor musun abla?"
Ona göz devirip öndeki aracın arkasına oturduğumda diğerleri de arabaya geliyorlardı. Benim bindiğim aracın sürücü koltuğunda Karan abim, onun yanında ise Buğra abim oturuyordu. Arka koltukta Aral abim ile ben oturuyorduk. Diğer arabada ise Sürücü koltuğunda Doruk abim varken yanında Çağan abim arkalarında Demir vardı.
Şarkıyı burada açabilirsiniz canlarımmmmmmm
"Ne karar verdiniz abi? Nereye gidiyoruz?"
Abim bana bakıp gülümsedi.
"Sürpriz Alen hanım."
Bende gülümseyerek ona karşılık verdim.
"Şarkı açalım mı?"
Heycanla sorduğum soruya Buğra abim güldü ve cevap vermeden şarkıyı açtı. Duyduğum tanıdık şarkıyla gözlerim sonuna kadar açıldı. Ellerimi birbirine çarptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakladığın Bir Şeyler Var
Acakkitabım gerçek ailesi sandığı insanlar tarafından yıllarca şiddet gören bir kızın asıl gerçek ailesiyle tanışması ve onlarla yaşamaya başladıktan sonra iyiyce birbirine giren olayları konu alır umarım kitabı seversiniz.