Ay ay ay ben geldimmmm. Biraz beklettim sizi ama olsun bölüm yeterince uzun.
Bu bölüm daha çook tatlış bir bölüm oldu ve ba yıl dımmmmmmm.
Alen'le Giray o kadar yakışıyor kiiiiiiiiiiii.
Tatlılıklarından ekranım çatlayacak o kadar yaniii.
Ağğğ birde normalde bu bölüm 13.000 oldu ama öyle atmak istemeyip ikiye böldüm. Diğer bölümü de düzenlediğim gibi atacağım aşklarımmmmm.
Oy sınırı 90
Yorum sınırı 65
Medya= Alen Ada Akal
...
Giray'ın anlatımıyla
Sessizce kapının önünde beklerken ellerimi sıkmaktan parmaklarım morarmıştı sanki. Saatlerdir odadan çıkmalarını bekliyordum ama çıkan kimse olmamıştı. Benimde Caner'le bir görüşmem vardı elbet. Alen hasta bir şekilde uyurken bile korkuyla sayıklayacak kadar ne yaşamışsa onun bin katını içerdeki ite yaşatacaktım.
Bir süre daha Uras'la kapının önünde beklerken sonunda Akal ailesi odadan çıkabilmişti. Aral'ın elinde bile gördüğüm izlerden Caner itini fena benzettiklerini kolayca anlayabilmiştim. Zaten odadan çıktıkları gibi hepsi hem rahatlamış hem de daha acı çekmeye başlamış gibiydiler.
Bunların üzerine birde onlar Caner'in yanındayken adamlarımın getirdiği kadın vardı. Caner'in yanından ayrıldıktan sonra bu kadının kim olduğunu görmek istemişlerdi. Bende itraz etmeden kabul etmiştim elbette. Tabii o kadının Karan'ın sevgilisi olduğunu beklemezdim. Birkaç saat önce olanlardan da Akal ailesinin de onu orda görmeyi bekledikleri söylenemezdi. Buraya kadar olan kısmı beni ilgilendirmeyen taraftı ama bundan sonrası...
O kızın Karan'a söylediği şeyleri duyunca her seferinde Caner'i öldürmek için odadan çıkmaya çalışmış ama Uras'ın Caner'i kaldığı yere tamı tamına 7 kere kilitledikten sonra anahtarı saklamasıyla bu girişimlerim boşa çıkmıştı.
Bir kadın olarak Alen'e nasıl bunu yapardı? Geceleri başını o yastığa nasıl rahat bırakabilmişti? Alen'in ondan yardım istediğini ama ona yardım etmeyerek birde üstüne söylediği tüm iğrenç şeyleri anlatmıştı. O kullandığı kelimeleri hak eden kişi Alen değil tam karşımda duran kadındı.
Demir'in İnci'ye doğru atılmasıyla ortalık tamamen karışmıştı. Karan'ın halini hatırlamak bile istemiyordum. Üzülmüştüm. Hemde çok üzülmüştüm ona. Sevdiği bir kadının nasıl bir insan olduğunu daha önemlisi kardeşine yaptığı iğrenç şeyleri öğrenmişti.
Bir şekilde tüm Akal ailesini odadan çıkarıp benim odama getirmeyi başarabilmiştik Uras ve Emre ile beraber. Evet Emre... Savaş'ı aradığında Caner'i bulduğumu öğrenmiş ve onu dövmek için koşarak gelmişti. Tabii benim gibi oda Caner'e dokunamamıştı.
Karan yurt dışına gideceğini söylediğinde hepimiz oldukça şaşırmıştık. Sonuçta Alen'i daha yeni yeni kazanıyorlardı ve hepsi her an olsun onun yanında olmak istiyorlardı. Bence Alen gibi birine verdikleri bu ilgi bile azdı. O her şeyin en doruk noktasını hak ediyordu.
Karan'ı ne Murat amca ne de Savaş ikna edebilmişti. Murat amca Alen'i bırakıp gidebilecek misin dediğinde Karan'ın gözleri hafif buğlanmış ve Alen'in yüzüne bakmaya hakkı olmadığını, Alen için ondan uzak durmasının daha iyi olacağını söylemişti. Yanlış düşünüyordu. Alen hepsini canını verecek kadar seviyordu. Karan'ın gittiğini duyunca fazlasıyla üzülecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakladığın Bir Şeyler Var
عشوائيkitabım gerçek ailesi sandığı insanlar tarafından yıllarca şiddet gören bir kızın asıl gerçek ailesiyle tanışması ve onlarla yaşamaya başladıktan sonra iyiyce birbirine giren olayları konu alır umarım kitabı seversiniz.