Yeni Birileri 22. Bölüm

3.8K 272 68
                                    

AYAYAYAYAY BEN GELDİMMMMM.

Hadi bu seferlik yine erken atıyorum bölümü değerimi bilin kdjflkdjfldkfj 

Oy ve Yorumları unutmayın

Oy sınırı 55

Yorum sınırı 25

Bebişlerim normalde iki bölüm birden atacaktım ama cidden yetişmedi. Sizi de daha çok bekletmemek için şimdi bu bölümü atacağım. Çok uzun süre geçmeden yeni bölümleri de atacağım. 

Ayayayay birde kaç gündür Beyaz Çiçeklere bölüm atacağım daha onuda bitirmedim ya. Neyse siz onu da okumaya başlayın ona da atacağım. 

Unutmadan yeni kurgumun ilk 6 bölümünü birden Çarşamba günü atacağım onu da unutmayın lütfeeeeeeeeeeen. Bence çok çok beğeneceksiniz

Medya =  İnci (Sövmek serbest arkadaşlar da şimdi yiğidi öldür hakkını yeme derler modeli misss gibi) Normalde bırakmıyordum ama resmen tüm okuyucularım onun derdine düşmüş. Herkes karakteri atmamı istedi.

Bölüm Şarkısı= Adamlar, E tabi

                                Yedinci Ev, Anlat ona

...

"Nasıl oldu bu?"

Buğra abim bir yandan elindeki buzu burnuma tutarken bir yandan da konuştu. En son hatırladığım şey Efe abinin kollarına yığıldığımdı. Gözlerimi açtığımda zaten bahçedeydim. Annemlerin bir şeyden haberleri yoktu ve kimse söylemesin diye bir saat onları ikna etmiştim. Eğer annem ve babam beni böyle görürlerse çok endişelenir ve gereksiz evham yaparlardı.

"Abi bi kaldırsana torbayı ."

Sinan abinin sesiyle Buğra abi tuttuğu soğuk jel torbasını burnumun üzerinden kaldırdı. Şu an abimler dahil tüm kuzenlerim etrafımda dikiliyorlardı. Oturan bir tek ben, torbayı tutan Buğra abim ve hâlâ kucağında olduğum Efe abim vardı. 

Savaş abim burnumun kanamasını tampon yaparak durdurmuştu. Kan durduğu gibi Çağan abim jel torbasını ve ıslak mendil getirmiş yüzümdeki kanları temizlemişti. Bluzumda bile kan lekeleri vardı.

O değilde kızın kafası sağlammış cidden.

Hulusi'ye cevap vermezken Sinan abi eliyle burun kemiğime dokundu. Hissettiğim acıyla irkildim ve Efe abinin avucumda topladığım gömleğini daha çok sıkarak buruşturdum. Allah'ım umarım kırılmamıştır.

"Böyle dokununca acıyor mu abim?"

Sinan abinin sorusunu kafamı sallayarak onayladım. Sinan abi tekrardan dokununca bu sefer daha canım acımıştı.

"Ahh."

Sinan abi içine derin bir nefes çekerken benden uzaklaştı ve Çağan abime döndü.

"Çağan kırık olduğunu düşünmüyorum. En kötü çatlamış veya sadece incinmiş olabilir. İstersen sende bir kontrol et."

Çağan abim Sinan abiyi kafasıyla onaylayıp yanıma yaklaştı. Çağan abim saçlarımdan öperken Ömer abinin sesini duydum.

"Bu kadar kanamış olması normal mi abi?"

"Eğer sert çarpmışsa olabilir. Büyük ihtimalle de sert çarpmış."

Sinan abiyi herkes onayladığında etrafıma bir baktım. Arda Erdem abinin kucağında omzuna boynunu gömmüştü. Zaten o kadar kanı görünce de korkmuştu çocuk haklı olarak. Hepsinin hâlâ ayakta olduğunu fark edince konuştum.

Sakladığın Bir Şeyler VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin