Ben geldimmmmmmmmmmmmm.
Oy ve Yorumları unutmayın sakınnnnnn.
Normalde daha geç atacaktım ama size kıyamadım umarım beğenirsinizzz.
Ya birde ben size bir şey soracaktım. Acaba sizle beraber bir tiktok hesabı açıp hikayemle ilgili video mu yapsak. Ama şimdiden söyleyeyim daha önce hiç yapmadım. Bana yardım etmeyi kabul ederseniz çok çok çok istiyorum yapmayı:)
Unutmadan söyleyeyim yeni hikayemin ilk bölümünü yayınladım bu akşam bir bölüm daha atacağım. Ona da destek olun lütfennnn.
Bu bölümü çok tatlış bir okuyucuma hediye ediyorum teşekkürler canım:) @eftalya_01
Bölüm sınır
50 oy
20 yorum
Sınır geçilmeden yeni bölüm atmayacağım haberiniz olsun.
...
"Güzelim hadi uyan artık."
Gözlerimi yavaş yavaş kırpıştırarak açtım. Hala Savaş'ın yanındaydım ama tek bir farkla. YANINDA UYUMAK YERİNE KUCAĞINDA UYUYORDUM.
Kendime geldiğim gibi Savaş'ın kucağından kalktım. Kaç dakikadır benim yüzümden bu şekilde uyuduğunu düşünmek bile istemiyordum. Yeni kalktığım için etrafıma boş boş bakmaya başladım. Gelen gülme sesleriyle Savaş'a döndüm.
"Urfa'dayız, istersen seni kucağıma alabilirim."
Bir yanım her ne kadar kabul et dese de vicdanım izin vermiyordu. Zaten benim yüzümden dakikalarca rahatsız bir şekilde oturmuştu birde kendimi ona taşıttıramazdım. Kafamı olumsuzca salladım ve yerimden kalktım.
Gözüm diğerlerine kaydığında zaten herkesin bana baktığını gördüm. Benim uyandığımı gördüklerinde onlarda ayaklanmıştı. Çağan abim yanıma geldi ve çenemi yavaşça tutarak ona bakmamı sağladı.
"Nasıl oldun abim? Miden bulanıyor mu?"
"Yok iyiyim. Şimdi nereye gideceğiz?"
Belli etmemeye çalışsamda oldukça tedirgindim. Babamın ailesiyle tanışacaktım ve beni sevip sevmeyeceklerini merak ediyordum. Eğer beni sevmezlerse ne yapacağımı bilmiyordum. Cidden kimseye karşı koyacak gücüm kalmamıştı.
"Konağa geçeceğiz güzelim."
Çağan abime sorduğum soruyu Buğra abim cevaplamıştı. Gözlerim kocaman açılırken onlar bu halime kahkaha atıyorlardı.
Yuh ne konağı be?
Hulusiye hak vererek Buğra abime döndüm.
"Ne konağı?"
"Dedemin konağı bebeğim."
Sinirle Demir'e döndüm.
"Bana Dilek yengenin dedikodusunu yapacağına bunları anlatsaydın ya Demir."
Demir bana birçok dedikodu yapmıştı ama bunlar genellikle Dilek yengesini içeren dedikodulardı. Yanlış hatırlamıyorsam en büyük amcamızın karısıydı Dilek yenge. Ben daha kaç tane amcam olduğunu bilmezken Dilek yengenin yaptığı her şeyi biliyordum. Cidden benim kaç tane amcam vardı? Ya onlarda bizim kadar çoklarsa?
"Baba siz kaç kardeşsiniz?"
Aral abim kolunu boynuma attı ve kafamı sıkıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakladığın Bir Şeyler Var
Randomkitabım gerçek ailesi sandığı insanlar tarafından yıllarca şiddet gören bir kızın asıl gerçek ailesiyle tanışması ve onlarla yaşamaya başladıktan sonra iyiyce birbirine giren olayları konu alır umarım kitabı seversiniz.