Depremsiz Başıma Yıkıldı Evim Bölüm 23

3.6K 261 100
                                    

Ben geldimmmmmmmmm. 

Ay bu bölümde neler oluyor nelerrrrrr.

Umarım beğenirsinizzz. Oy ve yorumları unutmayın sakın.

Oy sınırı= 75

Yorum sınırı= 30

Ayyyyyyyyy birde 21.2k olmuşuzzzzzz hepinize çok çok teşekkür ederimmmmmmmmm

Bölüm şarkıları= Skopova, Ben senden vazgeçtim (Ayyyy kesinlikle açıp okuyunnnnnnnnnnnn)

                                    Yüzyüzeyken Konuşuruz, Son sesleniş

                                   Skopova, Uyu

                                   Cem adrian, Zincir

...

"AĞAĞAĞAĞ BABAAAAAAA. SAVAŞ ABİM ODAMIZA KIZ ATMIŞŞ" 

Gelen kişiye baktığımda Çağtay abim olduğunu gördüm. Yüzüm kızarırken o kendi elleriyle gözlerini kapatmıştı.

"Ben bu çoçuğun nasıl yazılım mühendisi olduğunu anlamıyorum?"

Savaş abimin sözlerine gülmeden edemedim. 

"Ya abi birde benim yatağımda yapmışsınız. Gitseydin işte otele kendini tutamadıysan."

Gözlerim kocaman açılırken kaşlarımı çatarak Savaş abime baktı. Abim benim bakışlarımı görünce yataktan hızla doğrulup yastığı ona attı.

"Ne oluyor? Ne kızından bahsediyorsun Çağ-" 

Abimin Çağtay abiye attığı yastık Burak abime gelince Burak abim sinirle gözlerini yumdu.

"O yastık sizin bir yerlerinize-" 

"Ne bağrıyon lan mal?" 

Ben olanları izlerken Erdem abi de gelmişti.

"Abi Savaş abim odama kız atmış. Hiçte umrunda değil hâlâ uzanıyor." 

"Ne?" 

"Oha"

"Yuh!"

Diğer gelen üç kişinin kim olduğunu anlamaya çalışırken hepsi aynı anda konuştu. Gelenler Furkişş, Anıl abi ve Yusuf abiydi 

"Saçmalama Çağtay. Sen yanlış anlamışsındır."

Doruk abimin sesini de duyunca şu an kapıda kaç kişi olduğunu merak etmeye başlamıştım.

"Ne yanlış anlaması be. Savaş abi sende az değilmişsin yani. Yok dede biz yorgunuz odamıza çıkalım falan. Valla çok şaşırdım." 

Ömer abi de konuşunca güldüm.

"Bak birde kız kimse nasıl gülüyor?" 

Savaş abim sizden olmamış bakışlarıyla onlara bakarken artık olaya el atmam gerektiğini anladım. Kafamı kaldırıp kapıdaki topluluğa bakınca hepsinin yüz ifadesi bir garip oldu. Bu görüntüye daha çok dayanamadan kendimi yatağa tekrardan bırakıp kahkaha atmaya başladım. Bizimkilerden sadece Çağan abim ve Karan abim yoktu.

Erdem abi hızla Çağtay abinin ensesine vurdu.

"Salak mısın oğlum? Gece gece hepimizi topladın buraya. Hadi herkes odasına-" 

"ABİ!" 

Erdem abinin sözünü kesen şey Çağan abimin nefes nefes içeriye girmesi oldu. Ama bizim daha çok şaşırdığımız nokta Savaş abime bakıp bağırmasıydı. Savaş abim bir sorun olduğunu anlayınca hızla yataktan kalktı. Bende yataktan kalkınca onların yanına gittim. 

Sakladığın Bir Şeyler VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin