Čo nás čaká v tomto príbehu?Druh: Romance
• Erotika
• Bolesť
• Zakázaná láskaHlavné postavy:
Nathanael & Lotta
Odišiel od rodiny v 25-tich rokoch, keď prevzal rodinnú firmu. "Mafiu."
Boss Talianskej mafie, veľký Capo a muž, s ktorým sa netreba zahrávať.
Každá žena ho chce. Je zvodný, mužný a cez noc nikdy nie je sám. Žije svoj vysnený život playboya. Keď otvorí ústa, nie jednej žene vlhne rozkrok.
Pätnásť rokov bez kontakovania rodiny spôsobilo, že zabudol. Zabudol na puto, ktoré mal so svojou nevlastnou sestrou a všetko sa zmenilo vtedy, keď ju zbadal.
Lottu Telmarco.
Lotta Telmarco, ocinkové dievčatko, ktoré má dve tváre. Jedna je nevinná a tá druhá divoká. Miluje počítače ale rovnako miluje zábavu. Je plná života a svoju energiu rozdáva každému. Chalani po nej túžia ale Lotta nie je tá, čo im podľahne. Odmalička vychovávaná mafiou. Nebezpečenstvo jej nevadilo.
Avšak, to bolo len dovtedy, kým sa v jej živote neobjavil jej nevlastný brat, ktorý jej ukázal novú cestu plnú vášne.
Po rokoch v jednom dome to medzi nimi vrelo. Nikdy mu neodpustila, že odišiel bez slova, bez rozlúčky a nikdy viac ju nekontaktoval. Lenže spolu s hnevom, sa tam objavilo ešte niečo iné.
Chtíč.
Vzrušenie.
Zúfalstvo.Dúfala v to, že po ukončení školy sa pridá k mafii ale niekto s tým nesúhlasil. Chcel ju od mafie čo najďalej a bol by najradšej, ak by o nej nikto nevedel.
~~~~~~~
Ak budete mať akúkoľvek otázku, nebojte sa napísať, rada si popíšem ❤️
IG: lady.lau.eroticstories
Email: Lady.lau.stories@gmail.com
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀