O dva roky neskôr...Dva roky bez Nathanaela. Chýbal mi a nikdy som nedokázala spraviť niečo, čo by ma prinútilo pohnúť sa ďalej. Nikdy som nedokázala spať s iným mužom. Hnusilo sa mi to.
Nemala som o ňom žiadne informácie a ani som nechcela. Všetky moje myšlienky mierili do života, ktorý som si vytvorila sama.
Dokázala som si spraviť v podsvätí miesto, ktoré mi nedokáže nikto vziať. Stala som sa profesionálnou zlodejkou. Dokázala som ukradnúť čokoľvek. Začali si ma objednávať politici, mafiáni, boháči. Kradla som rôzne predmety, ktoré niekedy mali len citovú hodnotu ale platili doslova zlatom.
Stretnutie prebiehalo tak, že zavolali na neexistujúce číslo a do dvadsiatichštyroch hodín som im zavolala s perfektne skrytého čísla. Povedali, čo potrebujú a poslali na mnou vymyslený účet peniaze. Najprv prvú polovicu a keď som predmet mala v rukách, poslali druhú. Následne som dohodla miesto, kde sa predmet o nejakom čase bude nachádzať a objednávateľ si to vyzdvihol.
Žiaden priamy kontakt, nič.
Mala som dom na jednom ostrove, ktorý si kedysi postavil jeden bohatý muž ale zomrel a dedičstvo malo pripadnúť štátu. Mal veľa domov a zrovna tento jeden malý ostrov im chýbať nebude.
Dom vyzeral obyčajne drevene ale mal svoje čaro. Jediný dom na ostrove, hneď pred ním teplé more. Všetko bolo moje a dokázala som to bez akejkoľvek pomoci. Nechcel ma v mafii, nie som členom ale nedokázal ma udržať na strane, kde sa zákony dodržujú.
Vo vnútry domu to vyzeralo úchvatne. Dve spálne, kúpeľňa a terasa, nádherná kuchyňa a všetko, čo dom potreboval.
Avšak, to nebolo všetko. Mala som tu tajné miestnosti v podzemí. Boli tri.
Prvou bola miestnosť so všetkými klenotmi, pokladom, diamantmi a predmetmi, ktoré mali nejakú hodnotu. Bola to doslova preplnená miestnosť. Pre niekoho by to bol naozaj veľký bordel ale pre mňa to bol poriadok, v ktorom som sa vyznala.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀