Bordel I.

1.1K 52 0
                                    


Kým odpratali telo a vyčistili moju izbu, bola neskorá noc a ja som zaspala na gauči v obývačke.

Na druhý deň bol všetko také zvláštne. Nathanael bol skoro nonstop pri mne. Nehovoril nič, len sa na mňa pozeral. Zistila som si podrobnosti ohľadne úlohy, ktorú splním dnes večer a o čo lepšie, že Nathanael nebude doma. Má nejaké mafiánske stretnutie, takže nebude doma.

Vyšla som zo sprchy a nahá sa prechádzala po izbe. Namaľovala som sa a išla si zbaliť potrebné veci.

Otvorila som si tašku, ktorú som priniesla so sebou a vzala si odtiaľ zbraň, nôž a razom niečo zaštrngotalo úplne naspodku.

Presne som vedela, čo to je. Erotická pomôcka, ktorú som od istého času používala vždy, keď som išla na nejakú misiu. Robiť niečo nezákonné sa rovnalo obrovskému adrenalínu a vzrušeniu.

Vytiahla som z tašky malú kovovú hračku s krásnym diamantom a ihneď ma ovládlo vzrušenie. Vzala som si do ruky lubrigačný gél a zahryzla si do pery.

V kúpeľni som zastavila pri umývadle, natrela gélom kolík a jemne sa prehla. Prechádzala som si po zakázanej dierke a stále si predstavovala, že sa jej dotýkal Nathanael. Bola to slabina, ktorú som nedokázala ovládať, no aj tak som nedokázala neokúsiť aspoň malý kúsok z toho, čo mi sľúbil.

Pomaly som sa dráždila aby som sa uvoľnila a jemne pritom vzdychala. Pomaly sa mi podarilo kolík dostať na správne miesto a zapasoval tam.

S vlhkým a roztúženým lonom som si prešla po zadku aby som sa ujistila, že je správne zasunutý a vystrela sa.

Prešla som do izby a obliekla si modré erotické prádlo a nato si dala voľnejšie športové šaty.

Prešla som do izby a obliekla si modré erotické prádlo a nato si dala voľnejšie športové šaty

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vlasy som si vypla tak aby sa na ne mohla dať parochňa a strčila si ju do malej kabelky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vlasy som si vypla tak aby sa na ne mohla dať parochňa a strčila si ju do malej kabelky. Obula som si modré lodičky.

Neustále som cítila kovovú hračku v sebe, čo ma neustále nechávalo roztúženú a odišla som von. Zamkla som si zvonku izbu a pomaly si vyplížila cez chodbu až k zadnému vchodu.

,,Kde je Nathanael?" Počula som mamu z kuchyne.

,,Išiel na to stretnutie, drahá." Odvetil otec.

Vyplížila som sa von a ľahko sa dostala cez celý pozemok. Pár jeho mužov sa prechádzalo po vonku ale boli príliš ďaleko nato aby ma videli.

Desať minút som kráčala pešo až som narazila ma taxík. Skôr ako som vyšla z vinohradu, dala som si ružovú parochňu a upravila sa.

 Skôr ako som vyšla z vinohradu, dala som si ružovú parochňu a upravila sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zaviezol ma do mesta, priamo pred bordel, ktorý vlastnil veľký nymfoman. Zaplatila som a počkala, kým odíde. Vošla som do úzkej uličky a vyzliekla si šaty. Cez zadný vchod som vošla na chodbu, kde boli rôzne izby a zastavila až priamo pri recepcii.

Bola tam jedna žena. Vysoká brunetka, ktorá dohliadala na chod tohto miesta. Mala oblečené jedne červené tanga a bradavky prelepené červenou páskou, v tvare X.

,,Čo chceš?" Spýtala sa.

,,Šéf ma poslal pre jeho kľúče a jedny od jedenástky." Zahrala som to a nenápadne sa obzrela.

Všetko bolo ladené do červených farieb. V predu bolo niekoľko boxov na sedenie a gauče. V boxoch boli väčšinou muži na stretnutiach a na gaučoch sedeli odhalené ženy, ktoré tu pracovali.

,,Načo chce jeho kľúče? Prečo si pre ne nepríde sám?" Zamračila sa.

,,A prečo by mal? Nevidíš, že je zaneprázdnený?" Mykla som hlavou a sledovala tváre.

Šok.

Zbadala som Nathanaela sedieť v jednom z boxov spolu s nejakými mužmi, ktorý postupne odchádzali so ženami do izieb. Ale on?
Nevšímal si žiadnu. Sedel a lakťami sa opieral o stôl. Sledoval pohár wiskey a v druhej ruke telefón.

Jeden muž sedel pri ňom a niečo riešil, zatiaľ čo ostatní sa pozerali po ženách. Neuvedomila som si, že môj pohľad je taký silný, no ucítil ho. Zdvihol hlavu a pozrel priamo na mňa. Keď som si uvedomila, že ma zbadal, otočila som sa zadkom k nemu a netrpezlivo čakala na tie kľúče.

Pomalý som zdvihla hlavu, pozrela sa do zrkadla predomnou a videla ako sa staval z miesta a kráčal priamo ku mne.

,,Tu sú." Žena hodila kľúče priamo na pult a vzala som ich. Bez čakania som začala kráčať smerom do izby číslo jedenásť, cez ktorú som mala v pláne újsť. Vošla som dnu a vopchala kľúčik do zámku.

,,Ak mi tie dvere zatvoríš pred nosom, rozkopem ich." Počula som Nathanaelov hlas z chodby.

Celú ma striaslo od vzrušenia spojeného so strachom zťažka som preglgla. Neopovážila som sa ani pohnúť a o čo horšie, mala som veľký problém.

Ale možno ma nespoznal, však?

Vošiel do izby, zabuchol dvere a zamkol ich. Pozrel na mňa so zúrivosťou v očiach a ledva sa ovládal. ,,Čo tu kurva robíš, Lotty?!"

,,Kto je Lotty?" Skúsila som to.

Chytil mi parochňu a strhol ju tak, že moje vlasy sa rozviazali a zostali voľné.

,,Och, kurva." Vzdychol a schmatol ma.

Začal ma vzrušene bozkávať, s obrovskou túžbou a ja som nemala silu odolávať. Vyskočila som naňho a bozk mu vášnivo opätovala.

Stepsister [Dokončené]Where stories live. Discover now