,,Páčite sa mi." Usmial sa a oprel sa.Videla som ako si ma obzerá a nevie z môjho poprsia spustiť oči.
,,Tykajme si, Ahmed." Navrhla som.
,,S radosťou, Lynda." Pohral sa s jazykom pri vyslovení toho mena.
V skutočnosti ma napínalo ale potláčala som nechuť. Nebol to zlý a škaredý chlap, no Nathanael to rozhodne nebol.
Celý večer som počúvala o tom, čo všetko má. Vedel, že Lynda mala rada peniaze a preto o nich neprestával hovoriť. Lyndu spoznal na zoznamke pre milionárov a rozhodne vedel ako na také ženy.
,,Presunieme sa do izby? Mám tam niečo, čo by sa ti mohlo veľmi páčiť." Postavil sa a podal mi ruku.
Konečne.
Hodila som do seba celé šampanské a spokojne sa postavila. Jemne ma držal za ruku a kráčal somnou cez celý dom.
,,Tam to je." Ukázal na dvere.
,,Skočím si na toaletu a prinesiem nám niečo na pitie. Počkaj ma v izbe, áno?" Prešla som mu po hrudi s ukazovákom a snažila sa o vzbudiť uňho nadržanosť, čo sa mi aj podarilo.
S prefíkaným úsmevom prikývol a odišiel. Odbočila som smerom ku stolu a siahla nenápadne do výstrihu. Mala som tam maličkú plastovú fľaštičku, v ktorej boli dve rozdrvené tabletky na spanie a vysypala ich do pohára so šampanským. Po pár sekundách bol pohár na nerozoznanie a po prášku ani stopy.
Vrátila som sa na chodbu a vošla do izby. Miestnosť bola veľká a priestranná. Jedna posteľ s malými stolíkmi a inak tu boli len zberateľské kúsky. Obrazy, vázy, sochy až oči mi spadli na poličku.
Bolo na nej pár fotiek, sošky pyramíd a presne v strede žiaril ten zelený diamant. Bol v malej sklenenej krabičke a doslova čakal nato aby som si ho vzala.
,,Poď sem." Vystrel ruku a čakal, kým k nemu podídem.
Zastavila som pred ním a podala mu správny pohárik šampanského. Štrngli sme si a odpili.
,,Tento diamant znázorňuje bohatstvo Egypta. Tá história v ňom a pri predstave, že ho nosila sama Cleopatra-..." Šepol a videla som ako sa mu postavil.
V tomto momente som začala rozmýšľať, či ho predsa len neomráčim.
,,Je nádherný. Priam dychberúci." Usmiala som sa.
,,Chceš ísť na balkón? Je tu najkrajší výhľad na celé mesto a aj pyramídy." Spravil dva kroky k balkónu ale začal sa motať.
,,Nie, Ahmed. Chcem sa milovať." Šepla som a kráčala k posteli.
Posadila som sa na kraj postele a zvodne pohybovala ukazovákom aby išiel ku mne. Samozrejme, neváhal ani chvíľu a kráčal ku mne. Jeho pohyby boli malátne a chôdza lenivá. Vedela som, že o chvíľu bude úplne mimo.
Prišiel ku mne, nahol sa mi k perám a skôr ako ma pobozkal, spadol na mňa celou svojou váhou a nehýbal sa.
Vďakabohu.
O malú chvíľu som počula jemné chrapkanie a vtedy som ho zo seba zhodila.
,,Fuj. Nechutný egypťan." Mrmlala som si pre seba a postavila sa.
Vyzliekla som ho do naha a potlačila do stredu postele. Zakryla som ho jemnou saténovou plachtou a otočila sa na diamant. Podišla som k nemu a pozrela naokolo. Zámok bol elektronický a pod sklom bolo treba napísať kód. Na nočnom stolíku mal položený notebook, po ktorom som hneď siahla a nabúrala sa doň. Našla som veľa hesiel a postupne som všetky šesťciferné skúšala.
Netrvalo to ani päť minút, keď sa sklenená skrinka odomkla a otvorila. Postavila som sa a chytila diamant do rúk. Z malej kabelky som vytiahla malú ružu a dala ju do skla namiesto diamantu. Všetko som vrátila na svoje miesto a diamant skryla do kabelky. Vyšla som von, zamkla z vonka a kľúč hodila do kvetináča vedľa izby.
Prešla som pokojne cez celú vilu až ku vchodovým dverám a bez povšimnutia odišla preč. V jednom kríku, kúsok od vily som mala hodenú športovú tašku, ktorú som vzala a išla ďalej. Zastavila som až pri jednej reštaurácií, do ktorej keď som vošla, pomocou mobilu som vyhodila všetky kamery a zamierila na toaletu.
Tam som sa prezliekla do egyptských šiat, dala dolu parochňu, zahalila si tvár, cez plece prehodila kabelku, do ktorej som hodila diamant obalený v alobale a zahádzala ho s rôznymi vecami.
Celú tašku som napokon hodila do koša, ktorý som zapálila a keď veci boli na nepoznanie, odišla na letisko.
Do lietadla som sa dostala bez najmenších ťažkostí a mojou ďalšou zastávkou bolo Francúzsko. Chcela som obraz, ktorý vlastnilo Parížské múzeum.
Ďalšia výzva.
Pristála som v Paríži a prišla na hotel. Zapla som si televízor a odišla sa osprchovať. Vyšla som v uteráku a voda po mne stekala, keď som započula o ukradnutom diamante.
,,Včera v noci sa stala krádež, o ktorej bude Egypt hovoriť celé roky. Niekto tunajšiemu milionárovi Ahmedobi Abdelaalovi ukradol Cleopatrin diamant. Podľa našich informácii by malo ísť o túto ženu." Moderátorka rozprávala o krádeži a za ňou sa objavila fotka ženy, za ktorú som sa vydávala.
Našťastie, kamery vo vile nefungovali po celý čas, čo som tam bola a nemali o mne žiadnu stopu. Odtlačky prstov im nijak nepomôžu, pretože nie som ja a ani nikto z mojej rodiny v žiadnych záznamoch. Teoreticky ani neexistujeme, takže ak sa nájdu nejaké odtlačky, nikdy nezistia, komu patria.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀