Ráno som otvorila oči a v celej miestnosti som bola sama. Pomaly som sa posadila. Brucho ma bolelo príliš moc a vedela som, že dnes z postele nevstanem. Nadvihla som si tielko, zbadala veľkú tmavú modrinu a jemným dotykom som prešla po celom fľaku.Pozrela som sa po izbe a hľadala jeho veci a oblečenie. Nič. Nebolo po ňom ani stopy. Ľahla som si naspäť do postele a na vedľajšom vankúši zbadala retiazku.
Nathanaelovi retiazku, ktorú nikdy nezložil. Bola zlatá a mužná. Na nej vysel kríž a zo zadnej strany kríža bolo len jedno slovo.
Ndrangheta
Bol to názov mafie, ktorej bossom bol Nathanael. Pod ňou ležal malý lístoček a keď som ho chytila, do očí sa mi natisli slzy.
Je tvoja.
Rozplakala som sa a skryla sa pod paplón. Prvý deň som nič nezvládla robiť. Nemala som náladu a ani chuť. Len som ležala v posteli a plakala.
Na druhý deň, keď som vstala, rozhodla som sa spraviť rázny krok. Chytila som telefón a dostala sa do systému, v ktorom som zablokovala úplne všetky možné kontakty.
Nemohol sa mi dovolať a nechcela som aby to spravil. Bola som nahnevaná a cítila sa ublížene. No náhrdelník, ktorý mi nechal, mi dodával pocit bezpečia, som mala na krku a neplánovala ho dať dolu.
Do domu sme sa vrátili o tri dni a ja? Odišla som. Chcela som cestovať po svete a zabudnúť. Otec mi to nemal za zlé. Myslel si, že chcem spoznať svet ale pravda bola niekde úplne inde.
Nemohla som byť v dome, v ktorom som prežila toľko rozkoše s mužom, ktorý odomňa odišiel.
Ako prvý som navštívila Egypt. Prečo Egypt? Pretože som v hlave dostala bláznivý plán.
Chcela som niečo, čo mal len jeden človek na Zemi.
Klenot Kleopatry.
Kleopatra tento diamant dostala od Caesara ako vyznanie lásky. Nosila ho na krku vždy, keď sa ukázala na verejnosti.
Mal byť s ňou pochovaný ale pred pár desiatkami rokov ho objavili a namiesto toho aby pripadol štátu do múzea, objavil sa u jedného bohatého Egypťana, Ahmeda Abdelaal.
Toho muža som si prelustrovala a zistila, že má peniaze len vďaka rodičom. Bez nich by nemal ani cent.
Ahmed miluje párty a vždy na ten diamant balí ženy, ktoré sú na peniaze. Chcem ten diamant a rozhodla som sa ho ukradnúť.
Kašlem na všetky zákony, ktoré sú na tejto planéte. Dokážem získať to, čo chcem.
V Káhire som pristála asi pol hodinu pred párty. Podarilo sa mi hacknúť jeho mailovú adresu a vytlačila som si pozvánku, ktorá ma dostane dnu. Na letisku som zamierila na toalety, kde som si dala si parochňu. Čierne kučeravé vlasy zdobili moju hlavu a z tašky som vytiahla šaty.
Zistila som si presný zoznam hostí a všimla si, že mala prísť jedna Američanka, ktorej som pozvánku upravila s iným dátumom, miestom a časom.
Podľa fotky som vyzerala podobne ako ona. Tá parochňa v tom hrala veľkú rolu ale bola som si viac než istá, že to víde.
Neplánovala som sa tu zdržať a o pár hodín mi letí lietadlo do Francúzska.
Bolo jednoduché nájsť tú vilu a ešte jednoduhšie sa dostať dnu. Vôbec to tu nebolo strážené a dnu by som sa dostala aj bez pozvánky.
V celom dome bolo veľmi veľa ľudí. Absolútne sa nedala vnímať krása domu a ani nábytok. Všade bolo jedlo, alkohol a rôzne nealkoholické nápoje.
Hudba naozaj silno hrala a nebolo počuť nikoho.Stála som pri stole a popíjala šampanské. Sledovala som okolie a premýšľala ako plán naštartujem. Chcela som sa vplížiť do jeho spálni. Podľa kamerových záznamov ho mal tam v sklenenej vitríne.
,,Marhaban ya jamila." Započula som pri uchu arabčinu.
Takmer môj reflex reagoval jednou päsťou ale s hlbokým nádychom som sa otočila. Zbadala som pred sebou Ahmeda, ktorý vyzeral rovnako ako na fotke. Dlhé čierne vlasy po plecia v copíku, brada, hnedé oči a na sebe bielu košeľu s krátkymi bielymi nohaviciami.
,,Obávam sa, že nerozumiem." Snažila som sa znieť zvodne a dala si záležať na prízvuku a preafektovanosti tak ako tá žena, za ktorú som sa vydávala.
Lynda West.
Nebolo ťažké napichnúť jej telefón a počúvať jej hovory. Tá žena nepracovala a jej život vyzeral tak, že kde sa šuchli peniaze, tam bola.
,,Ah, Američanka. Pousmial sa a podal mi nový pohár so šampanským."
,,Lynda West. Teší ma." Pomaly som vystrela ruku a čakala na podanie.
Vzal mi ruku do dlani. ,,Som Ahmed Abdelaal." Pobozkal mi hánky a zdvorilo sa uklonil.
Bolo mi jasné, že ma chce dostať do postele. Dával to najavo a ja som sa potešila, pretože mi to zjednodušil.
,,Ako sa Vám páči Egypt?" Začal konverzáciu a ukázal mi smer, ktorým mám ísť.
,,Je krásny a plný histórie. Určite by som sa chcela pozrie na pár miest." Kráčala som smerom von.
,,Jednoznačne. Mohol by som vám spraviť sprievodcu. Poznám všetky dobré miesta." Pousmial sa a posadil sa vonku na ratanový gauč.
,,To budem rada. Takého šarmantného sprievodcu mať po svojom boku bude veľké dobrodrúžstvo." Zahryzla som si do spodnej pery aby som pôsobila flirtovne.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀