Bordel II.

1.3K 53 1
                                    


Nathanael

,,Čo si tu robila?" Bozkával som ju na krku. Cítil som jej nadržanosť.

,,Nič ťa dotoho nie je." Vzdychla a vôbec nebojovala.

,,Hovor, Lotty." Silno som jej stisol polky a niesol ju na stolík.

,,Len som na jednej misii. Mala som ukradnúť kľúče od tejto budovy." Šepla.

,,Takže sa opäť hráš na malú zlodejku." Uškrnul som sa a rozopol si nohavice.

Posadila sa na stolíku a vyzliekla si všetko prádielko. Nezostalo na nej absolútne nič. Tá žena bola dokonalá a mal som v pláne z nej vyšukať dušu.

,,No tak, poď, boss. Toto si predsa chcel, nie?" Usmiala sa a pomaly si masírovala prsia.

Vyzliekol som si nohavice, košeľu a zostal úplne nahý. Schmatol som ju a dotkol sa jej klitorisu. S vášnivým bozkom som jej krútil po slabine a užíval si to.

,,Konečne." Vzdychol.

Opäť som ju zdvihol za stehná a oprel ju o stenu. Posunul som ju nižšie a nahodil ju na svoj penis. Celou izbou sa rozoznel jej nečakaný ale slastný výkrik. Začal som ju vypĺňať a pevne ju držal. Bozky neutíchali ale práve naopak, silneli.

Rukami som zišiel nižšie. Pamätám si ako ju vzrušilo, keď som sa prstom dotkol jej zadku. Chcel som to zopakovať ale môj prst naraz na niečo okrúhle.

Pri ďalšom dotyku som presne vedel, čo to je. Análny kolík. Potvorka.

,,Takže hračky, áno?" Prestal som ju bozkávať a prefíkane sa usmieval.

,,Mlč, Nathanael." Odvetila a cítil som ako sa hanbí.

Chytil som krúžok troma prstami a pomaly vytiahol. Ston. Vrátil som ho naspäť a bola strašne vzrušená. Chytila ma za vlasy a drsne pobozkala. Aj keby sex nechcela, nedokázala by prestať.

Odniesol som ju k posteli a pretočil na štyri. Zbadal som ten priesvitný diamantík a opäť penis zasunul do jej vagíny. S jednou rukou som jej držal slabinu a s druhou som držal hračku, ktorú mala v sebe. Pomaly som ňou pohyboval. Neovládala svoje pocity. Stonala hlasno a nemala v pláne byť potichšie.

Trýznil som ju s jej vlastnou hračkou, dotoho ju preťahoval a ani zďaleka som nemal dosť. Kovový kolík som odhodil, vystriedal mi ho palec a pokračoval som. Stony boli hlasnejšie a vedel som, že ani to nie je koniec. Mal som chuť ju nikdy nepustiť a to, že mi dovolila sa jej opäť dotýkať, mi dodávalo pocit, že je moja.

,,Nathaneal," zastonala a drvila paplón. ,,Do druhej."

Po jej slovách som bol ešte nadržanejší. Týmto štýlom nevydržím ani päť minút. Vytiahol som ho, pomaly prešiel po nádhernom zadku a pomaly ho tam začal vtláčať. Musel som držať všetkú sebakontrolu aby som jej ho tam nevrazil, pretože ma asi zabije.

,,Bolí?" Spýtal som sa so všetkou jemnosťou.

,,Nie." Vzdychla.

Opäť som ho vnoril hlbšie a nasledoval nádherný slastný ston. Tá žena ma privádzala do šialenstva úplne všetkým, čo robila. Nechápal som ako to dokázala.

Jej hlas, jej telo, dotyk a aj pohľad ma dostával na kolená kedykoľvek som na ňu čo i len pomyslel alebo uvidel tú krásu.

Bol som v nej až po koreň a opatrne sa hýbal. Snažil som sa byť jemný aj keď som ju potreboval poriadne vyšukať aby vedela, komu patrí.

,,Rýchlejšie, Nathanael!" Zastonala a ja som ďakoval v duchu všetkým, že si to sama vypýtala.

Začal som drsne vnárať svoj penis do jej vnútra a ešte len vtedy, začala kričať moje meno na celú miestnosť.

,,Nathanael!"

Chytil som ju za plecia, vystrel ju predomnou na posteli a dotkol sa jej pŕs. Neprestával som vnárať svoj penis do nej a tak hlboko, že som nikdy nechcel prestať. Bola kompletne moja. Odovzdala sa mi každou časťou jej tela, dušou a to pre mňa znamenalo jediné. Bola mojou kráľovnou. Kráľovnou mafie.

,,Poď si na mne zajazdiť, Mimi. Chcem ťa vidieť na mne." Vzdychol som jej do ucha a viac jej nebolo treba.

Ľahol som si na posteľ, posadila sa na mňa, chytila mi penis a vnorila si ho do jej lona. Začala na mne jazdiť, pohybovala panvou tak rýchlo a rytmicky, že som nezvládal myslieť na nič iné. Sledoval som ju. Sledoval som ako sa jej hýbali prsia a musel som sa posadiť. Prisal som sa na ne, začal jej lízať bradavky a jemne ich vsal do úst. Jej ruka siahla na jej slabinu a sama sa začala uspokojovať.

,,Už-už!" Zvískla a keď si tvrdo sadla na môj penis, vedel som, že ho dosiahla.

Oprela sa o mňa a prežívala orgazmus, ktorý naozaj dlho nemala a ja som po tom túžil tiež. Prežívať orgazmus pri sexe.

Keď jej vrchol odoznel, vystrela sa a pozrela na mňa. Mierne som ju nadvihol a položil na posteľ. Vrazil som jej ho zboku do tej nádhernej a vlhkej vagíny a nedával jej na výber. Stony, vzdychy a výkriky sa opäť rozozneli a ukončil to môj posledný ston, ktorý značil orgazmus.

Vypustil som svoje šťavy priamo do jej lona a tešil sa z toho, že ju mám opäť pri sebe. Že mi je celá oddaná a odpustila mi. Chytil som ju, pritisol k sebe a v tichosti obíjmal.

Stepsister [Dokončené]Where stories live. Discover now