Chata I.

1.2K 56 0
                                    


Nathanael mal pravdu.
Akcia prebehla v poriadku a večer ma vzal na výlet. Cestovali sme niekoľko hodín aby sme sa dostali tam, kde plánoval. Na pláž. Ďaleko od domova, kde sme strávili celý týždeň. Nemuseli sme sa skrývať a ani niečo tajiť. Boli sme ako dvaja milenci, ktorí si užívali jeden druhého.

Plážový dom, v ktorom sme prespávali, bol úplne maličký a neustále sme v ňom bývali nahí. Bol to naozaj krásny týždeň.

No mafia nepočká. Po návrate domov sa musel Nathanael vrátiť do Talianska, čo ma celkom znepokojovalo. Nechcela som byť bez neho ale nedalo sa inak.

Prvé dva týždne neprišiel, len sme si volávali. Snažila som sa nemyslieť nato, čo tam robí. Či nejaká žena sa nemotá okolo a nepokúša sa ho zbaliť.

No postupom času si spravil čas aj na to aby každý víkend od piatku do nedele trávil doma pri mne.

Bolo vzrušujúce skrývať sa pred rodičmi. Nie je v dome jedno jediné miesto, na ktorom sme nesexovali.

A čo bolo najlepšie, nikdy nás nikto nevidel.

Prešli dlhé mesiace a konečne prišiel deň, kedy sa všetko zmenilo.
Koniec školy.

Dnes sme ukončili školu a s Daisy odchádzame na chatu. Ide s nami ešte pár spolužiakov a spolužiačiek. Má nás tam byť len osem a hlavne žiadny Henry a jeho kamoši.

Nathanael nebol spokojný s tým, že idem ale je to len na jednu noc. Niečo ako rozlúčka so školou. Všetci sa tam opijú a zaspia.

,,Takže, čo ty a Nathanael?" Spýtala sa Daisy.

Sedela na mieste spolujazdca.

,,Všetko je fajn. V rámci možností." Odvetila som a sledovala cestu.

Držala som volant a sem tam mi oči spadli na navigáciu. Cestovali sme po diaľnici takmer celý čas. Nevedela som sa dočkať toho, kedy uvidím les.

,,To neznie presvedčivo." Zamrmlala.

,,Som šťastná, že ho mám. Ide len o to, že s ním som len cez víkendy a aj to nie každý víkend. Navyše pred rodičmi nič nesmieme, takže niekedy zamnou príde len v noci." Vzdychla som.

,,Prečo nejdeš do Talianska? Myslím tým, že skončila škola. Mohla by si uňho pracovať." Mykla pleciami.

,,O tom nechce ani počuť iba kvôli môjmu bezpečiu." Pretočila som očami.

Na chatu sme dorazili poobede. Bola to krásna drevená chatka uprostred lesa. Každý mal vlastnú izbu na poschodí. To bolo najlepšie.

Kým sme vybalili potraviny a nachystali na grilovanie, bolo takmer šesť hodín večer. Posadali sme si na terasu vedľa chaty a začali piť. Ja som mala jeden slabý strik a viac menej som sledovala okolie lesa.

,,Tak čo, Lotty. Priznáš, prečo ste sa s Henrym rozišli?" Vyškieral sa David.

,,Ešte stále vás to neprešlo?" Zasmiala som sa.

,,Nie. Sme zvedaví. Chodil s monoklom ešte týždeň a pol." Pripojil sa Thomas.

,,Nachytala som ho preťahovať Claudiu na toaletách počas prednášky." Mykla som pleciami.

,,Neverím. To je magor." Nechápavo zamrmlal David.

,,Nebolo to prvýkrát. Bolo to najmenej päťdesiatkrát ale nevadí mi to. Som rada, že mám od neho pokoj." Odpila som si z pohára.

A ďalej sme sa rozprávali. Keď sa zotmelo, najedli sme sa a pokračovali v popíjaní.

Stála som na verande drevenej chatky, opierala sa o zábradlie a sledovala. Všetci siedmi mali už dosť vypité.

Započula som zvuk, ktorý vo mne spôsoboval vlhko a chvenie. Zvuk motorky sa rýchlo približoval a každou sekundou bol silnejší. Videla som svetlo a nevedela, či mám bežať po zbraň alebo nôž.

Netušila som, kto to je. Jedno, však bolo isté. Bol to muž. Mal na sebe koženú motorkársku súpravu v čiernej farbe, čiernu prilbu a okuliare. Absolútne nikto nemohol spoznať, kto to bol. Cítila som na sebe jeho pohľad, ktorý ma vyzliekal a vtedy som ho spoznala.

Nathanael.

,,Kto to je?" Začali si šepkať opití kamoši.

Bez slova som do seba hodila celý pohár červeného vína a išla k nemu. Podišla som do jeho blízkosti a pomaly ho objala.

,,Čo tu robíš, Nathanael?" Šepla som.

,,Chcel som ťa vidieť." Odvetil zhasol motorku.

,,Chcel si ma vidieť alebo skontrolovať, či sa nejaký muž nedotýka môjho tela?" Provokovala som.

,,Oboje." Odvetil pravdivo a vystúpil z motorky.

,,Prišiel si len kvôli tomu?" Pýtala som sa ďalej.

,,Nie," pritiahol si ma k sebe a oboma rukami mi pohľadil zadok ,,prišiel som ťa pretiahnuť, milá Lotty."

Na tvári sa mi objavil úsmev plný spokojnosti a radosti. Preplietla som si prsty s mužom, ktorý mi neustále spôsoboval tlaky v brušku a začala ho ťahať k chatke.

Nathanael si vzal kľúče z motorky a nechal sa viesť. Prešli sme k dverám chaty, nechávali zasebou nechápavé a prekvapené tváre a bez slova sme išli dnu.

Len čo sme vyšli na poschodie a dvere na mojej izbe sa zamkli. Kľúče od motorky zacingali a spadli na zem. Počula som ako si rozopol prilbu a dal ju dole.

Otočila som sa k nemu. Jeho tmavé vlasy boli strapaté a mierili na všetky strany, zatiaľ čo boky mal vystrihané úplne nakrátko. Milovala som keď mu pár predných prameňov padalo do tváre, takmer až do očí.

Stepsister [Dokončené]Where stories live. Discover now