,,Vrátiš sa do Talianska?" Spýtala som sa.,,Áno. Musím." Priznal.
,,Aha." Pozrela som na oblohu a snažila sa nepozerať naňho.
Zamrzelo ma to. Vrátil sa do môjho života ako hurikán a všetko zmenil. Neviem, či som si myslela, že neodíde alebo že ma vezme zo sebou. Sama som netušila, čo toto všetko znamená ale tajne som dúfala, že to nebude mať konca.
,,Nebuď smutná, Mimi." Posadil sa.
,,Som zmätená." Šepla som.
,,Aj ja ale to nevadí. Všetko sa vyrieši." Pobozkal ma na čelo.
Svetlá dolu zhasli a rozozneli sa reproduktory. Obaja sme si lahli na deku a ležali na bruchu. Pozerali sme dolu na plátno a začali sme pozerať.
Film sa mi nepáčil. Bol to horor. Pach krvi. Nemôžem povedať, že som sa nebála ale po celý film ma jemne bozkával a hladkal, čo ma upokojovalo.
,,Nepáči sa mi to." Šepla som.
,,Nebodaj sa bojíš?" Smial sa.
,,Nie." Zamračila som sa.
,,Po filme sa zastavíme najesť sa." Pretočil sa na chrbát.
,,Kam?" Zbystrila som pozornosť.
,,To je jedno. Môžeme ísť kam chceš." Usmial sa.
,,Dala by som si pizzu." Zamyslela som sa.
,,Tak si dáme pizzu." Tľapol mi po zadku.
Keď film končil, obaja sme sa postavili a zložili deku. Išiel ju zaniesť, zatiaľ čo ja som si sadla na spolujazdcovu sedačku. Uvoľnene som sa oprela a čakala.
Sadol si, naštartoval a pomaly cúval. Sledovala som jeho sústredenú tvár a myslela, že naňho skočím.
Nemohla som si pomôcť ale odkedy sme sa pobozkali, nedokážem prestať myslieť nato, kedy opäť ochutnám jeho pery.
,,Prečo ma tak sleduješ?" Pozrel na mňa s úsmevom a zastavil.
,,Len tak." Odkašľala som si.
,,Preťahuješ ma pohľadom." Zasmial sa.
Zťažka som preglgla a mala to pred očami. Priamo na sedačke šoféra.
,,Nie, len som hladná." Vypotila som prvú vec, ktorá mi napadla.
Zchuti sa zasmial a opäť sa auto pohlo dozadu. Nathanael našiel cestu pomerne rýchlo a vycúval. Rozhodli sme sa, že najlepšie riešenie bude, keď si objednáme pizzu domov.
Pizza dorazila o niečo skôr ako my a jeden z Nathanaelových mužov ju vzali. Zaparkoval pred domom a vystúpili sme. Jeden z mužov nám podal teplú pizzu a odišli sme dnu.
,,Poď." Mykol s hlavou a kráčal do izby.
Vošli sme do jeho izby a podišla som k balkónu. Otvorila som ho a vyšla von. Videla som priamo na terasu letného domčeku, kde všetci sedeli za stolom a už sa len smiali a rozprávali.
,,Čo robia?" Vyšiel zamnou Nathanael.
,,Rozprávajú sa." Odvetila som a otočila sa naňho.
,,Čo iné," zasmial sa, ,,ale musí sa uznať, že majú väčšiu výdrž ako som si myslel."
,,To je fakt." Otočila som sa naňho.
,,Poďme sa najesť, Mimi." Potiahol ma dnu a tlačil ma k posteli.
Bol to taký klasický ale zaujimavý večer. Tráviť ho s ním bolo niečo neskutočné a ja som dúfala, že bude takých večerov viac.
Zaspala som v jeho posteli najedená a spokojná. Pamätám si len ako som sa v noci rozospatá zobudila a chcela ísť do svojej posteli. Neviem, čo mi to napadlo. Prvá myšlienka bola, že by som mala odísť, pretože mu možno bude vadiť, že tu som.
Posadila som sa na posteli a ihneď sa zobudil aj Nathanael. ,,Kam ideš?"
,,Do postele. Zaspala som tu." Zamrmlala som.
,,Neblázni, Mimi. Poď naspäť." Potiahol ma naspäť.
Vyzliekla som si tepláky a hodila ich na zem. Pritisla som sa k Nathanaelovi a počkala, kým ma pevne chytí. Netvralo dlho a do pár minút som spala.
Zobudila som sa skoro ráno, pretože mi začal zvoniť budík do školy. Dnes mám niekoľko prednášok hneď od ôsmej rána a musím ich absolvovať kvôli skúške.
,,Dobré ráno." Zašepkal mi.
,,Ahoj," otočila som sa naňho. ,,Ako si sa vyspal?"
,,Pri tebe sa mi spí najlepšie."
,,Mám to rovnako."
Neochotne som sa postavila a zohla sa k teplákom. Vzala som ich do ruky a prešla ku dverám.
,,Vezmem ťa do školy." Postavil sa z postele.
Všimla som si, že z jeho nohavíc sa snaží dostať von jeho prirodzenie. Párkrát som zažmurkala, či dobre vidím a zvrtla sa.
,,Mám auto a viem šoférovať. Nemusíš ma nosiť do školy." Vybafla som.
,,Ja viem ale chcem ťa tam odviezť." Priblížil sa.
,,Tak dobre. Za hodinu odchádzam." Pootvorila som dvere a odišla do svojej izby.
Nachystala som sa. Obliekla si čiernu sukňu, biele tielko a vlasy si vypla do copu. Na tvár som si namalovala jemný Makeup a pripravená odišla do kuchyne.
,,Takto chceš ísť do školy?" Spýtal sa Nathanael, keď som vošla do kuchyne.
Opieral sa o kuchynskú linku a v ruke držal kávu, z ktorej si pomaly odpíjal.
,,Čo je na tom?" Zaklipkala som očami a vzala si z linky jablko.
Tvoje oblečenie je-..." obzrel si ma, ,,-moc sexy."
,,A to vadí?" Zasmiala som sa.
,,Možno trochu, pretože pri tebe nebudem." Položil kávu.
,,Prosím ťa a čo myslíš, že sa môže stať?" Išla som k linke a postavila sa na špičky. Chcela som dočiahnuť cestovný pohár, do ktorého si dávam kávu.
Medzi mojimi nohami som ucítila ruku. ,,Toto." Zašepkal mi pri krku.
,,Nathanael!" Zhíkla som.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀