Osprchovala som sa a obliekla si tielko na ramienka a kraťase. S mokrými vlasmi som vyšla von z izby a kráčala po chodbe. Potrebovala som vymeniť obväzy a dúfala, že Nathanaela nenájdem.,,V izbe." Zakričal zo svojej otvorenej izby.
Nervózne som podišla ku dverám a zostala stáť medzi dvermi. Sledovala som ho otočeného chrbtom. Stál pri komode s rozloženou zbraňou a handričkou.
,,Sadni si." Ukázal na jeho posteľ a nevenoval mi pozornosť.
Pomaly som prešla k posteli, kde boli nachystané veci a usadila sa. Dvere som naschvál nechala otvorené a sledovala ich.
Jediné, čo som chcela bolo aby sa na mňa pozeral s tými tmavými čiernymi očami. Aby jeho tvár sa dotýkala mojej a -... neviem, čo to somnou je.
Nedokážem odtrhnúť oči z jeho pier. Sú tak vábivo plné, že ma k sebe volali. Ako som len po nich túžila.
,,Hotovo." Zašepkal.
,,Ďakujem." Vyšlo mi z úst.
Ani jeden z nás sa nepohol z miesta. Nathanaelova ruka prešla z rany k mojej tvári a prstami sa dotkol mojich pier.
,,Chcem ich," šepol. ,,Chcem opäť ochutnať tvoje pery.
,,Prečo?" Zťažka som vyslovila to slovo.
Chytil mi bradu a hlavu pritiahol bližšie k tej svojej. Keď nás delili milimetre, zastavil.
,,Pretože zakázané ovocie, chutí najlepšie." Dopovedal to a pobozkal ma.
Všetko okolo nás zmizlo, vyzeralo to ako keby nič iné neexistovalo, len my. Striaslo ma od chtíču a začala som spolupracovať. Chytila som ho okolo krku a zošuchla sa z postele.
Nathanael ihneď využil príležitosť a posadil sa na zadok a oprel sa chrbtom o posteľ. Sadla som si naňho a naše bozky boli čoraz vášnivejšie.
Jeho prsty chodili po mojom tele a vytvárali si cestičky. Masíroval mi zadok a vzrušene dýchal. Bozky boli tak divoké, že som nedokázala rozmýšľať nad ničím iným len nad túžbou, ktorá mnou lomcovala.
,,Oh," nechtiac som zastonala, keď som pod sebou ucítila jeho tvrdý a hrubý penis.
,,Sakra, Mimi. Nevzdychaj." Zúfalstvo a vzrušenie v jeho hlase bolo príliš silné.
Prestala som ho bozkávať. Pozerala som mu do očí a ani sa nepohla. Líca sa mi jemne červenali a hanblivosť do mňa začala narážať zo všetkých strán.
,,Čo to robíme, Nathanael?" Zašepkala som.
,,Neviem si pomôcť, Mimi. Tá príťažlivosť k tebe ma úplne opantáva." Odpovedal.
,,Ale máme byť súrodenci." Zosmutnela som.
,,Mali by sme byť," prehrabol si vlasy. Obaja sme stíchli a len na seba pozerali. ,,Stačí slovo a prestanem. Odídem a dám ti pokoj."
Chcela som aby odišiel? Chcela som od neho pokoj a vzdialenosť?
Nie.
,,Nathanael." Vzdychla som.
Sledovala som ho a tú napätú tvár, ktorá sa snažila prečítať všetko, načo som myslela.
Pobozkala som ho.
Nemohla som inak, nechcela som.
,,Vedel som to." Stisol mi zadok tak silno, že som sa pritlačila k nemu a nechala sa ním viesť.
Klop klop klop
,,Nathanael? Nevidel si Lottu?" Spýtala sa mama.
Bozky sme museli prerušiť. Obaja sme zaklonili hlavu od zúfalstva a pozreli na seba.
,,Pššššt," naznačil mi. ,,Nie. Určite sa niekde prechádza po dome." Odkričal jej.
,,Asi máš pravdu. Chcela som sa spýtať, či nechce mojito." Zakričala mama a odišla.
,,Prečo si nepovedal, že som tu?" Šepla som sediac na ňom.
,,A ako by si jej vysvetlila to, že môj penis bolestivo stojí? To, že tvoje tvrdé bradavky presvítajú cez tielko a obaja sme zadýchaní? A ďalšia vec, sme zamknutí." Pobavene sa uvoľnil a hlavu si oprel o matrac.
Vypúlila som oči a pozrela si na tieľko. Naozaj presvítalo a navyše moje bradavky boli riadne tvrdé.
,,Máš pravdu." Ruky som si zahanbene prekrížila cez prsia aby ich nebolo vidieť a pozrela sa niekam inam.
,,Prestaň sa hanbiť, Mimi. Predomnou nemusíš." Zašepkal a ruky mi dal dolu.
,,Čo bude teraz?" Spýtala som sa.
Netušila som, ako sa chovať, ako sa tváriť a čo si myslieť.
,,Bude to naše malé tajomstvo, Lotty." Pohladil ma po líci.
,,Tajomstvo? Takže sa budeš ďalej stretávať s inými ženami?" Spýtala som sa odmerane.
,,Žiarliš?" Spýtal sa pobavene.
,,Odpovedz mi." Zamračila som sa.
,,Nie, nebudem," odvetil. ,,A ani ty nie."
,,Ja sa s nikým nestretávam." Zdvihla som nos.
,,Máš priateľa." Zdvihol obočie.
,,Otec ti povedal ako to je," pretočila som očami. ,,Henrymu záleží len na ňom. Odkedy ma prvýkrát podviedol, nedotkol sa ma. Jediné, kedy mi môže dať pusu, je na verejnosti a len na líce."
,,Nechcem sa baviť o tvojom 'akože' priateľovi. Ten chlap si zaslúži guľku do hlavy." Zamračil sa.
,,Žiarliš?" Pousmiala som sa.
,,Áno a som nahnevaný, že si svojej telo dala niekomu ako je on." Mračil sa.
,,Bolo to dávno, ňuňu." Chytila som mu tvár priamo na strnisku a provokatívne mu prešla po perách s jazykom.
,,Provokuješ ma?" Zdvihol obočie a chcel ma pobozkať, avšak ja som sa vzdialila.
,,Možno." Usmiala som sa a postavila sa skôr ako ma chytil.
,,Ah, takže ty chceš vojnu." Usmial sa.
,,Nie." Zaklipkala som očami.
,,Ale áno, drahá Lotty. Vybrala si si provokáciu, máš ju mať ale nezabudni, že ja neprehrávam." Žmurkol na mňa.
Zťažka som preglgla a rozbehla sa ku dverám. Odomkla som, otvorila, rozbehla sa do svojej izby a za sebou počula len jeho chutný smiech.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀