Nathanael ma držal za boky pevne a prenikal v mojom vnútry, čoraz hlbšie a hlbšie. Keď som započula jeho vzdychy, vedela som, kam to smeruje.Odhodil mi vlasy, schmatol ma za krk a vytiahol hore. Zostala som zozadu nalepená na jeho tele, jeho ruka zdobila môj krk a pevne ma držal. Vnikal do mňa svojou dominantnosťou, oboch nás pripravoval k orgazmu a jeho dych som cítila na krku a počula v ušiach.
Na celom tele sa mi objavili zimomriavky a jedna ruka držala jeho žilnatú pevnú ruku, zatiaľ čo druhá mi klesla na klitoris. Začala som si napomáhať k svojmu vrcholu a pri ňom to išlo príliš jednoducho.
Oči som musela zavrieť, hrdelne som vykríkla a telo sa mi roztriaslo. Nathanael mi nedovolil spadnúť na posteľ a jeho stisk bol ešte pevnejší.
Posledný náraz a keď ma pevne objal, vedela som, že dosiahol vrchol. Jeho teplá tekutina skončila na mojom zadku a pocit, že toto mám prežívať do konca svojho života, bol neopísateľné krásny.
,,Moja sladká Mimi." Zašepkal mi do ucha.
,,Zostaň tu." Prosila som ho.
,,Rád by som ale to nejde," utrel ma. ,,Už len tým, že som prišiel a pretiahol ťa, vzniklo veľa otázok pre tvojich kamarátov. Zajtra ráno cestujem do Talianska na otočku. Večer prídem." Pomaly sa začal obliekať.
,,Deje sa niečo?" Spýtala som sa.
,,Nie. Nič, čo by malo trápiť tvoju krásnu hlavičku." Usmial sa.
,,Chcem ísť s tebou." Postavila som sa.
,,Nie." Zamietol.
,,No tak! Prosím." Dupla som si.
,,Nikdy by som ťa neohrozil." Zamračil sa.
,,Nechceš ma ohroziť ale seba môžeš?" Prekrížila som ruky.
,,Som boss. Samozrejme, že som ohrozený. Neustále mi niečo hrozí." Obliekal si kombinézu.
,,Takže, teraz som ohrozená aj ja, že?" Provokačne som sa usmiala.
,,Nesťažuj mi to." Otočil sa na mňa.
,,Prečo ti nevadí, že ma ohrozuješ teraz?" Zdvihla som obočie.
,,Pretože-..." vyštekol a stíchol. S hlbokým nádychom pokračoval krotkým hlasom, ,,-som sebecký, stačí? Neviem od teba odísť a tváriť sa, že neexistuješ."
,,Ak by si ma vzal so sebou, mohli sme byť spolu stále. Mohol by si ma vytrtkať hocikde," podišla som k nemu a zvodne sa ho dotýkala. ,,V pracovni, v aute, na dvore, na chodbe. Všade, kde ťa len napadne."
,,Jedného dňa, to mať budem ale nie za cenu tvojho života." Zamračil sa.
,,To ale nie je tvoje rozhodnutie." Potľapkala som ho po hrudi.
,,Chcem ťa v bezpečí ďaleko od akejkoľvek mafie. Nebudeme sa o tom viac rozprávať." Zavelil a obliekol sa.
Pretočila som očami a vedela, že tomu nezabráni. Obliekla som sa a zastavila pri dverách.
,,Dávaj na seba pozor a odpisuj mi na správy." Pobozkal ma.
,,Možno." Urazene som mykla pleciami a vyhýbala sa pohľadu.
,,Myslím to vážne, Lotty. Ak nie, prídem sem a pretiahnem ťa opäť." Oprel ma o dvere.
,,Tak to by si nemal strácať čas." V očiach sa mi zaiskrilo.
Arogantný úsmev prezradil jeho plány a priblížil sa k môjmu uchu. ,,To má byť výzva, Mimi?" Spýtal sa a rukou vošiel do mojich teplákoch a s prstom zastavil priamo na análnej dierke. ,,Asi by som mal skúsiť aj túto dierku aby som ťa skrotil." Pokrúžil na nej.
Šok.
Nikdy som sa nad niečim takým nezamýšľala a teraz, keď sa dotýkal toho miesta, oblievalo ma teplo. Prečo ma tá predstava vzrušila?
,,Budem ti odpisovať." Preglgla som.
,,Ah-ah. Ty malá potvorka," šepkal mi pri perách. ,,Tebe sa to páčilo."
,,Možno." Naskočili mi chĺpky.
,,Dobre, Mimi. Dobre vedieť." Pobozkal ma a stisol mi zadok.
Vzal si prilbu, dal si ju na hlavu a zo zeme zdvihol kľúče. Nahodila som pokojný výraz a snažila sa ignorovať jeho pohľad.
Otvorila som dvere, obaja sme vyšli na chodbu a kráčali ku schodom. Zišli sme dolu a ja som zastavila pri terase medzi dvermi, zatiaľ čo Nathanael bez zastavenia odkráčal k motorke. Našťartoval, pozrel na mňa a odišiel.
,,Kto to bol?" Spýtal sa David.
,,Nato ti neodpoviem." Pohľad som nespúšťala z cesty, ktorá už bola prázdna.
Počula som zvuk jeho motorky, vzďaľoval sa a slabol. O malú chvíľu nebolo počuť už nič. Len ticho lesa.
,,Čudujem sa, že prišiel za tebou až sem." Zamrmlala Daisy.
,,Tomu sa hovorí láska," provokoval Thomas. ,,Koho si si zbalila, Lotty?"
,,Daj pokoj, Thomas." Usmiala som sa a oprela sa o zábradlie, kde som bola predtým.
Začala ma pohlcovať myšlienka toho, čo povedal Thomas.
Láska?
Mohla by to byť láska?
Čo vlastne medzi nami je?
Je to všetko len o sexe alebo sú dotoho zapojené city?Svoj pohľad som poznala. Bola som zaľúbená do Nathanaela. Zamilovala som sa do svojho nevlastného brata a netušila, či mi moje city zlomia srdce alebo to spraví on. Možno sa do mňa zamiluje. Možno, že by sme mohli mať nejakú budúcnosť. Možno, že jedného dňa nebudem len malé tajomstvo.
Snažila som sa nemyslieť na tú negatívnu stránku ale niekedy to nešlo.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀