Koniec

1.9K 71 28
                                    


Lotta

,,Mimi? Si tam?" Kľúčka sa mykla ale neotvoril kvôli stoličke.

,,Nathanael?" Zkríkla som vyčerpaná z pôrodu. ,,Otvor dvere."

,,Si si istá, Lotta? Môže to byť pasca." Šepla sestrička.

,,Spýtaj sa ho, kde a na akej izbe sme sa prvýkrát milovali po príchode do Talianska." Šepla som jej.

S hlbokým nádychom podišla ku dverám a položila mu danú otázku. ,,Kde a na akej izbe si sa s Lotty poprvýkrát miloval po príchode do Talianska?"

Počula som tiché mumlanie a napokon sa na mňa sestrička otočila. ,,V bordeli a číslo izby 11?" Vypúlila oči.

,,Áno. Áno to je ono," usmiala som sa. ,,Otvor."

Sestrička opatrne odložila stoličku a pomaly otvorila. Cez malú medzeru jej Nathanael mieril priamo so zbraňou na čelo a prinútil ju otvoriť dokorán.

,,Nathanael! Nie," zkríkla som. ,,Zachránila ma!"

Nathanaelove oči ihneď spadli na mňa. V náručí som mala obe bábätká v perinke a jemu sa zaplnili oči slzami. Rozbehol sa ku mne, vedľa posteli spadol na kolená a začal ma bozkávať.

,,Odpustiť mi to. Odpusť mi, že domňa teba nedával lepší pozor a neochránil ťa tak ako som ti sľúbil." Z oka mu vyšla slza.

,,Nie je čo odpustiť. Bola moja hlúpa vina, že som odišla z domu sama." Šepla som.

Voňal. Tak silno a nádherne ako som si pamätala. Chcela som ho vybozkávať ale nevládala som. Jeho brada bola oveľa väčšia a zarastenejšia. Vlasy mal v dlhšie a výzorom to bol úplne iný muž.

,,Sú nádherné." Usmial sa a sledoval bábätká.

,,Ty si o nich vedel?" Prekvapilo ma aký bol kľudný.

,,Áno. Volal mi lekár, ktorého si navštívila." Prikývol a nespúšťal z nich oči.

,,Chlapček a dievčatko." Unavene som sa usmiala.

,,Nerada vyrušujem ale Lotta by mala ísť s bábätkami do nemocnice. Musia ich pozrieť lekári. Dieťatká musia mať niekoľko vyšetrení a očkovaní." Začala sestrička a do izby vleteli štyria ľudia v rovnakom oblečení ako mal Nathanael.

Nathanael sa ihneď postavil a obzrel sa. ,,Hlásenie." Prikázal.

,,Všetci v budove a naokolo sú mŕtvi. Niekoľko mužov sa snažilo újsť ale zastavili sme ich." Odvetil blonďák.

,,Damien, vezmeš jedno moje dieťa," začal, ,,vy vezmete druhé," otočil sa na sestričku, ,,a ja vezmem Lottu. Vy ostatní sa ujistite, že každý z nich je mŕtvy a zbavte sa dôkazov."

Chytil ma, vzal do náručia a kráčal za ľudmi, čo niesli naše deti. Ľahla som si na zadné sedadlá auta a sestrička si sadla dopredu. Obe deti držala v náručí a Nathanael bez čakania vyrazil do nemocnici.

Po príchode takmer vystrieľal každého, kto sa mu postavil do cesty ale obišlo sa to bez zranení. Ležala som na súkromnom oddelení, kde nebol nikto. V izbe aom mala obe bábätka a Nathanaela, ktorý sa odomňa nepohol.

Na chodbe stála ochranka a ak odišli kontroľovať bábätká, musel byť niekto z Nathanaelovych mužov pri nich.

,,Som najšťastnejší mu na svete, Mimi." Bozkával ma.

Stepsister [Dokončené]Where stories live. Discover now