,,Vidím ti v očiach tvoj orgazmus," povedal provokatívne, ,,sprav sa, Mimi."Skrížili sa mi oči a trhlo mnou. Vykríkla som na celú moju izbu a túžila po tom aby môj orgazmus odoznel úplne celý, no moje telo vravelo, že potrebuje viac.
Nathanael mi čítal myšlienky. Jeho prsty začali behať po klitorise a nespúšťali sme zo seba oči. Zaryla som nechty do jeho chrbta a keď som dosiahla presne ten vrchol, čo moje telo potrebovalo, vytiahla som zo seba jeho penis a zo mna vystrekla vody v podobe orgazmu.
,,Oh, Mimi. Chceš ma zabiť? Stále ma prekvapuješ. Takmer som sa z toho spravil." Chytil ma a postavil sa somnou.
Položil ma na posteľ a pretočil ma na štyri. Bez čakania ho do mňa vnoril a bez milosti ma preťahoval. Naše telá plieskali o seba a jeho ruky zdobili môj krk. Oboma rukami ma pevne držal a vnáral ho do mňa.
Preťahoval ma tak ako sa mi ani len nesnívalo. Čakala som divokosť ale toto bol úplne iný level a ja som to ani sekundu neľutovala. Bola som z toho nenormálne nadržaná.
,,Máš tabletky?" Spýtal sa.
,,Nie." Zakňučala som.
,,Spravím sa ti na zadok." Stisol mi ho.
,,Dobre." Zastonala som a telo sa mi úplne podlamovalo. Mala som pocit, že sa každú chvíľu rozsype.
Razom sa jeho penis z môjho lona vyparil a na zadku som ucítila teplú tekutinu. V ušiach som počúvala Nathanaelove stony a bola to taká uspokojivá melódia, že mi nič nechýbalo.
Spadla som na posteľ úplne bezmocná a nechcela sa ani pohnúť. Nathanael ma utrel a prešiel do môjho šatníku. Vytiahol mi odtiaľ jednu nočnú saténovú košieľku tmavomodrej farby a zastavil pri posteli.
,,Čo je, Mimi?" Zasmial sa. ,,Nevládzeš?"
Pretočila som očami a zamračila sa. Pomaly som si sadla a vzala košieľku. Obliekla som si ju a opäť si ľahla.
Nathanael sa otočil a išiel do kúpeľni, kde si vzal osušku a vyšiel s ňou von. Omotal si ju okolo pásu a prešiel ku mne.
,,Chceš spať sama alebo ťa vezmem do svojej postele?" Spýtal sa jemne.
,,Budeš ma túliť, kým nezaspím?" Spýtala som sa mierne maznavým tónom.
,,Ale hádam by sa princezná nechcela túliť?" Usmievala som sa.
,,Chcela. Rada sa túlim. Môžeš ma aj pomasírovať alebo hladkať." Oči sa mi rozžiarili.
,,Poď, odnesiem ťa." Nastavil ruky.
Pomaly som sa po štyroch dostala k nemu a vzal ma do náručia akoby som nič nevážila. Oprela som si oňho hlavu a mlčala som.
Odomkli sme a otvorili dvere. Pomaly prešiel do svojej izby a položil ma na posteľ. Vrátil sa ku dverám a zamkol ich. Zo šatníka si priniesol trenky, ktoré si obliekol a otvoril balkónové dvere. Postavil sa medzi ne a zapálil si. Oprel sa o zárubňu a pozeral von, priamo na hviezdnu oblohu.
Nemohla som sa prestať dívať na tú krásu, ktorú znázorňoval.
,,Tvoj pohľad je príliš intenzívny, Mimi." Pohľad premiestnil na mňa a z úst vyfúkol dym.
,,Nemôžem si pomôcť. Rozmýšľam, či toto nie je sen." Šepkala som a spokojne ležala v mäkkej posteli.
,,Vyzerám ako sen?" Zasmial sa.
,,Neodpoviem," otočila som sa chrbtom. ,,Ešte zostaneš namyslený a pôjdeš za inou."
,,Za inou?" Pobavene vyfúkol dym. ,,žiadna nie je dosť dobrá."
Zahasil cigaretu a podišiel k posteli. Ľahol si ku mne, pritiahol si ma k sebe a rozdával mi jemné bozky po tele.
,,A ja som?" Nemohla som sa nespýtať.
,,Máš všetko, čo by žena mala mať a ešte viac." Odvetil.
,,Naozaj?" V mojich očiam žiarilo prekvapenie.
Súhlasne prikývol a sadol si. ,,Vezmem ťa na rande. Ak zajtra celá akcia dopadne tak ako by mala, môžeme ísť aj zajtra."
,,Dobre a teraz musíš dodržať svoj sľub." Nastavila som mu chrbát a otočená chrbtom, zatvorila oči.
Začal ma hľadkať po celej dĺžke chrbta a zaspala som ešte skôr ako som si to stihla užiť.
Zobudila som sa sama v posteli a po Nathanaelovi ani stopy. Pozrela som na hodiny. Zistila som, že už je škola.
Pomaly som sa posadila, oči mi spadli na nočný stolček, keď ležal papierik.
Zostaň prosím doma. Tu si v bezpečí.
NathanaelPostavila som sa a moje nohy stále vyzerali ako želatína. Snažila som sa prejsť k sebe do izby. Chcela som vziať telefón, ktorý ležal na komode.
Podstúpila som k nemu a vzala ho. Ihneď mi oči spadli na miesto, kde ma včera Nathanael preťahoval a vynorili sa mi spomienky. Doslova som to cítila na svojom tele, čo mi včera spôsoboval.
Otočila som sa a odkráčala naspäť k nemu do izby. Až v posteli som rozsvietila telefón a videla neprijaté správy a hovory od Daisy.
🌼Daisy: Lotta? Kedy prídeš?
🌼Daisy: Kde si?
🌼Daisy: Haloooo!
🌼Daisy: Prišiel do školy Henry!! Má na tvári modrinu!
🌼Daisy: Všade rozpráva, že ho prepadol zlodej na chodníku. Vraj ten zlodej na tom skončil horšie.
🌼Daisy: Predpokladám, že neprídeš, pretože spíš.Ja: Človek sa ani nemôže poriadne vyspať. Nebol to zlodej ale ja. Včera prišiel ku mne domov a skúšal na mňa, či sa k nemu vrátim. Pritlačil ma o stenu a začal bozkávať. Nedal si povedať, tak som mu vrazila.
ESTÁS LEYENDO
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀