Bozkával ma a prechádzal rukou po mojom tele. Stiahol mi z jedného pleca župan a spadol mi k lakťu. Odhalil mi jednu polovicu prsa a stiahol ho o kúsok nižšie aby videl bradavku.Zohol sa k nej a oblízal mi ju tak, že mi pri tom hľadel do očí a po tele sa objavovali zimomriavky.
Vzdychla som a privrela oči. Lomcovali mnou obrovské emócie a túžila po ňom tak ako ešte nikdy po žiadnom chlapovi.
,,Nael?" Počula som kričať z chodby.
Bol to hlas maminy. Čo tu robila? Mali byť v lázňach. Na mojich perách sa ihneď objavila Nathanaelova ruka a potichu otvoril dvere do špajze. Vtlačil ma dnu spolu s ním a zatvoril za nami.
,,Pššššt." Zašepkal mi pri uchu a otočil ma chrbtom.
Jeho prst sa objavil medzi mojimi nohami a bez varovania ho do mňa vnoril. Chcela som zhíknuť ale nemohla som si to dovoliť. Oprela som sa o stenu a hrýzla si do prsta. Cítiť ako sa vo mne pohybuje, bolo úchvatné.
,,Nael?" Opäť kričala mama ale tentokrát z kuchyni.
Preboha. Je kúsok od nás a Nathanael do mňa vnára svoj prst. Ak otvorí tie dvere, vyhodia ma z domu.
Bozkával ma na odhalenom chrbte a s druhou rukou mi masíroval prsia.
,,Vravel som ti, že tu nie je." Započuli sme otca.
,,Chcela som mu povedať, že prídeme až v nedeľu." Protestovala mama.
,,Napíšeme im esmesku z lietadla. Poď už musíme ísť, láska." Mrmlal otec.
,,Mmmmm." Vyšlo mu z hrdla.
Razom sa jeho prst stratil. Kvokol si na kolená a cítila som ako mi masíroval zadok. Prinútil ma sa viac rozkročiť a potom už stačil jediný dotyk jeho jazyku na mojom lone. Vypučila som zadok ešte viac aby sa jeho jazyk dostal všade.
Začal ma lízať po celej dĺžke a zabáral svoju tvár do môjho tela.
,,Čo ak nás nájdu?" Šepla som s roztraseným hlasom.
Neodpovedal mi. Odpoveďou bolo, že zrýchlil. Počuli sme buchnutie vchodových dverí a nastalo ticho. Musela som zastonať hlasnejšie. Potrebovala som zo seba dostať všetky tie stony a vzdychy, ktoré som zadržiavala.
Pink pink
Nathanaelovi prišla sms ale nevenoval tomu pozornosť. Sústredil sa len na môj rozkrok a na to ako ma priviesť k slasti.
Cŕŕŕn Cŕŕŕŕn
Začal mu zvoniť mobil.
,,Zdvihni to, Ňuňu." Vzdychla som.
,,Nie. Toto je dôležitejšie." Šepol a pokračoval v divokom jazykovom predstavení.
,,Capo? Ste tu?" Započula som z kuchyne.
,,Nathanael." Šepla som a odtiahla sa.
Počula som nešťastný vzlyk a dostala jemný bozk na pravú polovicu zadku. Postavil sa a pritlačil ma o stenu. Pobozkal ma pohľadil po tvári.
,,Choď za ním. Asi to je niečo doležité." Pousmiala som sa, no vo vnútry som bola frustrovaná a nešťastná z toho, že som opäť celá roztúžená a nepocítim vrchol.
,,Počkaj chvíľu tu a potom môžeš výjsť," zašepkal a chytil kľučku. ,,a ešte sme neskončili." Žmurkol a odišiel von z miestnosti.
Oprela som si hlavu o stenu a buchla do nej. Bol to taký kúsok. Otázka pár desiatok sekúnd ale môj orgazmus odplával a vytratil sa z môjho tela.
,,Čo sa deje, Luca?" Spýtal sa Nathanael.
,,Niekto zaútočil v skladoch v Taliansku. Snažili sa ukradnúť zbrane." Odvetil muž.
,,Koľko mŕtvych?" Spýtal sa ľadovo.
,,Pár zranených. Nič vážne. Nepriatelia sú všetci mŕtvi." Odpovedal vycvičene ako nejaký vojak.
,,Nikto neprežil? Zistili sme nejaké informácie?" Nathanael používal úplne iný tón hlasu ako pri mne.
,,Nič. Keď sme zabili posledného, všetky ich autá vybuchli." Počula som muža.
,,Kde sa to stalo?" Spýtal sa Nathanael.
,,V Neapole." Počula som hlasy tlmene. Niekam išli. Pravdepodobne do otcovej pracovne.
Upravila som si župan a pomaly som vyšla von. Pozrela som na mlieko a guličky, ktoré som predtým mala v pláne jesť ale nemala som vôbec chuť na jedlo.
Bola som zúfalá a túžiaca po sexe. Musela som zmeniť myšlienky a prešla do izby. Prezliekla som sa do plaviek. Boli to čierne bikiny, ktoré mi zakrývali len bradavky a spodok vyzeral ako tangáče.
Mala som v pláne si ísť zaplávať a opaľovať sa. Mala to byť zámienka ako provokovať Nathanaela.
Išla som dolu schodmi a na chodbe ma čakalo nepríjemné prekvapenie.
Henry.
,,Čo tu chceš?" Spýtala som sa.
,,Prišiel som ti to vysvetliť." Odvetil.
,,Čo mi chceš vysvetľovať, Henry?" Rozhodila som rukami.
,,Bol to omyl. Ľutujem to." Snažil sa tváriť ľútostivo.
,,Omyl? Chceš mi povedať, že si sa omylom viac ako päťdesiatkrát potkol a spadol priamo s penisom do vždy inej vagíny? Alebo, že si si myslel, že som to ja?" Skríkla som.
,,Nie. Myslel som pri tom na teba!" Chytal sa každej myšlienky, ktorá ho napadla.
,,Si ešte väčší debil ako som si myslela." Zasmiala som sa.
Doslova som sa mu vysmiala do tváre.
,,No tak, Lotty. Vynahradím ti to." Pritisol ma o stenu.
,,Daj tie nechutné prsty zo mňa preč, pretože ti ich dolámem." Zavrčala som s nepríjemným tónom.
,,Pred pár mesiacmi, ti nevadili." Pousmial sa a pobozkal na krk.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀